2010-06-30, 13:40
Bannlyst
Har fått en provanställning med timersättning sedan ca 2 månader tillbaka och undrar om jag kan ta ett mindre lån på min bank via internet. Det jag främst vill veta att om banken kommer se att jag har en anställning och kommer kunna bevilja mig lånet ?
Citera
2010-06-30, 19:37
Medlem
bernankes avatar
Fråga banken...
Citera
2010-06-30, 23:00
Medlem
Beror väl lite på hur stort lån du vill ta . Banken vet nog bäst så hör med dom.
Citera
2010-06-30, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marciano
Beror väl lite på hur stort lån du vill ta . Banken vet nog bäst så hör med dom.

Ca 8k.
Citera
2010-06-30, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bernanke
Fråga banken...

I stort sätt så kan man lösa alla frågor man har själv men då är det bara idiotiskt att ha ett sånt här forum ellerhur ?
Men du kanske svarar så till alla, fråga polisen, fråga skatteverket, fråga din farsa etc etc.
Citera
2010-07-04, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JOHN.BAUER
I stort sätt så kan man lösa alla frågor man har själv men då är det bara idiotiskt att ha ett sånt här forum ellerhur ?
Men du kanske svarar så till alla, fråga polisen, fråga skatteverket, fråga din farsa etc etc.

Du är på Flashback, inte på www.svarpådinafrågor.se (även om jag själv har tendens att skapa liknande trådar ibland )

Egentligen ska det väl finnas något att diskutera för att en tråd ska vara berättigad, rätta mig om jag har fel.

För att svara på din fråga.

1. Banken kan inte se att du har en anställning om du inte visar det för dem.
2. Vad ska du låna 8000 kr till? Känns rätt dumt att ta lån på en så pass liten summa. Varför inte istället spara ihop pengar från ditt nya arbete?
Citera
2010-07-04, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JOHN.BAUER
Ca 8k.
Inte fan tar man lån på 8K.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto