• 30 597 online
  • 1 184 191 medlemmar
  • 61 204 748 inlägg
  • 1
  • 2
2010-06-30, 01:41
Avstängd
shakademuss avatar
Jag har blivit tillfrågad av en snygg brud att efter jag knullat henne ska jag bajsa henne på ansiktet, är det någon som provat?
Citera
2010-06-30, 01:46
Avstängd
alestorms avatar
Haha, personligen tror jag du trollar, men du ska ändå få ett svar.

Har inte provat, men måste vara jobbigt att ha sex medans man är skit nödig?
Citera
2010-06-30, 01:48
Medlem
BoneBeasts avatar
Du är nog helt oseriös eller så talar du sanning eftersom ingen vet om någon tjej har blivit tänd på 2 girls 1 cup och kanske vill prova de haha
Citera
2010-06-30, 01:49
Avstängd
shakademuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alestorm

Trollar inte, seriös fråga även om det låter osannolikt. Nej beror på, man kan dra ladd och man kan bli skitnödig, har hänt en del gånger.
Citera
2010-06-30, 01:50
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alestorm

Ja, tänk om det är så att man väntar såpass länge att man slutar bli skitnödig, så att det istället inte kommer något mer än bara pruttar, fisar och annat gottit? Och hur kul är det att fisa en tjej i ansiktet när hon har begärt bajs?
Citera
2010-06-30, 01:51
Avstängd
shakademuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Ja, tänk om det är så att man väntar såpass länge att man slutar bli skitnödig, så att det istället inte kommer något mer än bara pruttar, fisar och annat gottit? Och hur kul är det att fisa en tjej i ansiktet när hon har begärt bajs?
Man kan ju förbreda dessutom, kom på att proteinpulver brukar snurra i magen ibland och brukar få diaree efter typ 1 timma.
Citera
2010-06-30, 01:52
Medlem
MUFCFelixs avatar
[quote=supermassive]Ja, tänk om det är så att man väntar såpass länge att man slutar bli skitnödig, så att det istället inte kommer något mer än bara pruttar, fisar och annat gottit? Och hur kul är det att fisa en tjej i ansiktet när hon har begärt bajs?[/QUOTE]

Om hon nu vill det så gör det? Inget jag någonsin skulle fråga om att göra annars. Vad tycker du själv?
Citera
2010-06-30, 01:54
Medlem
Parkers avatar
Mycket fibrer, hela linfrön och mycket vätska. Det borde göra susen.
Citera
2010-06-30, 01:54
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Man kan ju förbreda dessutom, kom på att proteinpulver brukar snurra i magen ibland och brukar få diaree efter typ 1 timma.
Är du säker på att det är en sån bra idé då? Jag menar är det löst-, hårt- eller mittimellanbajs hon vill ha? Ta reda på det!
Citera
2010-06-30, 01:56
Avstängd
shakademuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Är du säker på att det är en sån bra idé då? Jag menar är det löst-, hårt- eller mittimellanbajs hon vill ha? Ta reda på det!
Alltså det beror på om jag blandar protein/gainer i mjölk, då blir det lite lösare, mixar jag med tjock yohurt så blir det lite fastare faktiskt. Hmm vet inte vilken det ska vara, man kan prova sig fram? Eller?
Citera
2010-06-30, 02:01
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Alltså det beror på om jag blandar protein/gainer i mjölk, då blir det lite lösare, mixar jag med tjock yohurt så blir det lite fastare faktiskt. Hmm vet inte vilken det ska vara, man kan prova sig fram? Eller?
Jag tycker helt klart att du ska skaffa dig en konsistens som är mittimellan. Skulle jag vara tjejen skulle jag verkligen inte vilja att en stenhård bajskott rullade av mitt ansikte när jag vill ha den i det. Det får gärna vara fast, men ändå lite halvgosigt så att den stannar kvar i ansiktet där den hör hemma.
Citera
2010-06-30, 02:02
Medlem
Drachs avatar
Citat:

Jag hade nog hellre kört någon typ av igångsättare eller vad det nu heter, jag kör med Fierce. Brukar bli riktigt varm i kroppen efter en 15-20 minuter och så brukar jag få göra nr 2 innan jag drar och tränar. Testa dra en sån och sen är det väl bara att skita henne i huvudet för att sedan fortsätta dunka henne bakifrån.
Citera
  • 1
  • 2