Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-29, 18:15
  #1
Medlem
Tryckte på play o så stannar den kvar i menyn och det går inte att göra nånting.

Är en gammal Ipod Nano 2gb.

Batteriet e fullt och har inte riktigt tid att vänta ut de. Lampan lyser iaf så går väl lite snabbare än annars för de att ta slut

Några tips på vad man kan göra?

Sätta i sladden till datorn hjälper inte tyvärr
Citera
2010-06-29, 18:18
  #2
Medlem
Drillbits avatar
På iphonen håller man in hemknappen och strömknappen samtidigt i mer om än 10 sekunder om den strejkar för att den ska återställas.

Har ingen aning om det funkar på en ipod nano men kanske någon liknande manöver kan fungera.
Citera
2010-06-29, 18:52
  #3
Medlem
I stort sett samma. Man ska hålla inne menyknappen (den i mitten alltså) och play samtidigt tills den startar om.
(lovar inte till 100% att det är de knapparna, då det var ett tag sen jag hade en nano, men jag har för mig att det var den kombinationen)

Citat:
Ursprungligen postat av Drillbit
På iphonen håller man in hemknappen och strömknappen samtidigt i mer om än 10 sekunder om den strejkar för att den ska återställas.

Har ingen aning om det funkar på en ipod nano men kanske någon liknande manöver kan fungera.
Citera
2010-10-07, 17:04
  #4
Medlem
antonthamans avatar
Hände mig precis på en vanlig 80gb iPod och den magiska knapp kombinationen är mitten knappen och menu knappen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback