Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-04-25, 17:40
  #1
Medlem
gomans avatar
Jag vill minnas att jag för ett par år sedan surfade runt på en massa nationella sidor och någonstans hittade något som kallades Operation Kvinnofrid, som i korthet gick ut på att "negrer våldtar våra fina ariska kvinnor". Ringer det en klocka hos någon? Jag kan inte hitta några hänvisningar till denna kampanj längre. Är det någon som vet vilka det var som ordnade den, eller som har en länk till och med? Eller har jag drömt alltihop?
Citera
2004-04-25, 17:51
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goman
Jag vill minnas att jag för ett par år sedan surfade runt på en massa nationella sidor och någonstans hittade något som kallades Operation Kvinnofrid, som i korthet gick ut på att "negrer våldtar våra fina ariska kvinnor". Ringer det en klocka hos någon? Jag kan inte hitta några hänvisningar till denna kampanj längre. Är det någon som vet vilka det var som ordnade den, eller som har en länk till och med? Eller har jag drömt alltihop?


Du har delvis rätt. SMR/NU (om jag inte minns helt fel) hade i slutet på 90-talet en kampanj vid namn Operation Nordisk Kvinnofrid. Tyvärr verkar det inte finnas något på nätet kvar som är skrivet av initiativtagarna, dock gick kampanjen ut på att upplysa det svenska folket om det faktiska sambandet mellan mångkultur och våldtäkter.
Citera
2004-04-26, 04:58
  #3
Medlem
gomans avatar
Just precis, så var det. Tack för hjälpen!
Är f.ö. intresserad (skriver uppsats) av allt som har med kvinnofrågor och nationalism att göra. Om ni inte har något att göra menar jag
Citera
2004-04-27, 12:32
  #4
Medlem
Jag gjorde en intervju med Operation Nordisk Kvinnofrids grundare för ett antal år sedan. Kan kolla om jag har denna sparad på någon diskett eller cd-skiva någonstans, jag är inte säker på det då jag rensade en hel del för ett par år sen pga PK-maffians påtryckningar, men jag skickar ett PM om jag hittar den
Citera
2004-04-27, 17:48
  #5
Awaiting Email Confirmation
nsf t.ex. har ju en tradition att våldta svenska ariska kvinnor.
kanske kan få en del material för en sådann uppsats av dom?
Citera
2004-04-28, 23:47
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vFv
nsf t.ex. har ju en tradition att våldta svenska ariska kvinnor.
kanske kan få en del material för en sådann uppsats av dom?


Jag antar att du har väldigt starka bevis för denna smörja? Patetiskt...
Citera
2004-04-28, 23:56
  #7
Avstängd
Roger Perssons avatar
Det tragiska är att kulturberikarna inte alltid behöver våldta den nordiska kvinnan. Hon agerar allt som oftast självmant gratismadrass åt bantunegrer och kamelfösare.



// Roger P.
Citera
2004-05-12, 21:46
  #8
Medlem
gomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drott
Jag gjorde en intervju med Operation Nordisk Kvinnofrids grundare för ett antal år sedan. Kan kolla om jag har denna sparad på någon diskett eller cd-skiva någonstans, jag är inte säker på det då jag rensade en hel del för ett par år sen pga PK-maffians påtryckningar, men jag skickar ett PM om jag hittar den
Det vore strålande om du hittar den någonstans, leta inte ihjäl dig bara.
Citera
2004-05-20, 07:03
  #9
Banned
Maeztroos avatar
JA fan allt är ju sjukt nu om dagarna.
Världens största, procentuellt, svensktalande kommun ligger i Finland.
Vad i helvete!!
Citera
2024-04-15, 16:55
  #10
Medlem
Nu startar Operation Kvinnofrid.

Där bland andra polisen i region Stockholm
är en part, en kampanj mot brottsligheten.

Den 15 april går Operation Kvinnofrid ut med
kampanjen ”Sluta köpa sex”. Syftet med
kampanjen är att lyfta problemet och skapa en
motkraft mot sexköp hos allmänheten.

Kampanjens huvudbudskap är att alla
människor kan vara med och agera mot
sexköp. Att prata om sexköp och dess
konsekvenser kan kännas jobbigt, men att
agera är att visa att man bryr sig. Att säga ifrån
och våga ta avstånd gör det lättare för andra
att haka på – det kan skapa förändrade
attityder och beteenden.

Genom att vända sig till sexköparna och
motivera dem att sluta köpa sex kan
situationen förändras för människor som lever
i prostitution.

"Ungefär var tionde svensk man
har någon gång i livet köpt sex"


""Skönt slippa den klubben att behöva
betala för kärleksfulla stunder i livet ...

https://polisen.se/aktuellt/nyheter/...tockholms-lan/
__________________
Senast redigerad av pressmeddelande 2024-04-15 kl. 16:59.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback