Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-06-28, 15:49
  #13
Medlem
janZZon86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoggotyroX32
Jojo, Beställde från USA och trodde att nu jävlar har jag gjort ett bra köp. Fy fan vad fel jag hade.
Beställer du alla dina spela osv från USA också ?
Citera
2010-06-28, 18:02
  #14
Medlem
LoggotyroX32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janZZon86
Beställer du alla dina spela osv från USA också ?

Vissa spel förbeställer jag så att jag kan hämta upp spelet på tex Gamestop på släppdatumet. Halo: Reach har jag till exempel förbeställt, Ska nog ta och tjacka en 360 Elite istället så får vi se hur den fungerar.

EDIT: Reach Legendary Edition dessutom.
Citera
2010-06-28, 18:09
  #15
Medlem
janZZon86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoggotyroX32
Vissa spel förbeställer jag så att jag kan hämta upp spelet på tex Gamestop på släppdatumet. Halo: Reach har jag till exempel förbeställt, Ska nog ta och tjacka en 360 Elite istället så får vi se hur den fungerar.

EDIT: Reach Legendary Edition dessutom.
För du vet väl om att den konsoll som du har köpt är regionslåst ?
Citera
2010-06-28, 18:11
  #16
Medlem
LoggotyroX32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janZZon86
För du vet väl om att den konsoll som du har köpt är regionslåst ?

Ska försöka med nåt chip eller något.
Citera
2010-06-28, 18:15
  #17
Medlem
janZZon86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoggotyroX32
Ska försöka med nåt chip eller något.
Men vart brukar du förbeställa spel ifrån ? Det är inte så att du försöker att spela ett PAL-spel på en NTSC-konsoll ?
Citera
2010-06-28, 18:19
  #18
Medlem
LoggotyroX32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janZZon86
Men vart brukar du förbeställa spel ifrån ? Det är inte så att du försöker att spela ett PAL-spel på en NTSC-konsoll ?

Halo reach förbeställde jag från Bungie, Så det är NTSC, Men iaf så det spel jag försökte köra var Devil may cry 4, Samma region som konsollen.
Citera
2010-07-12, 11:01
  #19
Medlem
LoggotyroX32s avatar
En liten uppdatering:

Jag skickade in 360:n till Supporten, Efter mycket om och men så fick jag min 360 tillbaka igår eftermiddag klockan 15:30, Jag stoppa in Devil May Cry 4 igen och nu jävlar, Nu så funkar det, Tydligen var det någon bugg i systemet som fixades, Fy fan vad glad jag är att det är fixat nu.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback