Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-04-24, 16:21
  #1
Banned
Turbo-Niclass avatar
Tycker ni inte det är lustigt när fete-Göran & Co går ut och demonstrerar mot orättvisor och kapitalism den första maj när sossarna har styrt sverige 63 av de senaste 72 åren...?

jag finner det egendomligt...
antar det är pga de vill stötta sina lojala bridagstagande väljare
Citera
2004-04-24, 16:29
  #2
Medlem
Gordon Gekkos avatar
Jo det är verkligen patetiskt när de demonstrerar mot sin egen korkade politik
Citera
2004-04-24, 18:06
  #3
Medlem
Första Maj demonstrationer passar ju vänstern utmärkt. Man behöver inte komma med några lösningar eller förklaringar, inga djupare analyser, endast högljudda krav. All tankeverksamhet kan kopplas bort.
Citera
2004-04-24, 19:22
  #4
Medlem
bomba_usas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
Första Maj demonstrationer passar ju vänstern utmärkt. Man behöver inte komma med några lösningar eller förklaringar, inga djupare analyser, endast högljudda krav. All tankeverksamhet kan kopplas bort.

Saken är den att vi har gett politikerna ansvar att göra detta, vi har skrivit över det på dem. Fullföljer inte sossarna det dem lovat att utföra så är det klart att vi måste uppmärksamma dem om det. Även om man får se del naiva grejor också. Förövrigt tror jag vi kommer få se en hel del ND demos på första maj också.
Citera
2004-04-24, 20:21
  #5
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Niclas
Tycker ni inte det är lustigt när fete-Göran & Co går ut och demonstrerar mot orättvisor och kapitalism den första maj när sossarna har styrt sverige 63 av de senaste 72 åren...?

jag finner det egendomligt...
antar det är pga de vill stötta sina lojala bridagstagande väljare
Lustigt? Tragiskt + att det visar vilka kokosnötter som stödjer ett sån't bedragarparti. :mad:

Allmän rösträtt tveksam, resultatet förödande.



=====================================
Egen framgång är guld värd, andras motgång heller icke att förakta
=====================================
*Håll dig till ämnet*Mandom mod och morske män*
-->>http://stormakt.cjb.net/<<--
Citera
2004-04-24, 20:50
  #6
Medlem
Odins avatar
Själv skulle jag finna gott nöje i en högerdemonstration på första maj. Ja, alltså en liberalistisk- kapitalistisk demonstration.
Jävlar sånt liv det skulle bli på vänsterpacket, och naturligtvis skulle de göra sitt bästa för att ställa till med otyg.
Citera
2004-04-25, 14:18
  #7
Banned
Caine_Gothenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odin
Själv skulle jag finna gott nöje i en högerdemonstration på första maj. Ja, alltså en liberalistisk- kapitalistisk demonstration.
Jävlar sånt liv det skulle bli på vänsterpacket, och naturligtvis skulle de göra sitt bästa för att ställa till med otyg.
Kanske dags att flytta "Walk for Capitalism" till 1:a maj istället? Vore onekligen kul
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback