Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Vettiga villkor?
Ja
81,25%
91 röster
Nej
18,75%
21 röster
2010-06-24, 18:48
Medlem
FrasseFloyds avatar
Hej!

Jag är larvigt jävla trött på alla skittrådar som postas i den här forumdelen. Från och med nu finns det ett par villkor som ska vara uppfyllda för att nya trådar inte ska skickas direkt till papperskorgen.

1. Sök på klippets titel. Finns det redan en tråd så bumpa den instället.

2. Inkludera både länk till klippet och vad klippet heter. Detta för att underlätta framtida sökningar.

3. Om det inte uppenbart framgår av klippets namn ska en kort beskrivning av klippet inkluderas. Detta för att man enkelt ska kunna avgöra om man vill klicka eller ej.

/FrasseFloyd, moderator

PS. Alla rapporter på inlägg som bryter mot reglerna mottas glatt.
Senast redigerad av FrasseFloyd 2010-06-24 kl. 19:12. Anledning: tog bort krav på pm till moderatorer
2010-06-24, 19:11
Avstängd
Phillehhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Hej!

Jag är larvigt jävla trött på alla skittrådar som postas i den här forumdelen. Från och med nu finns det ett par villkor som ska vara uppfyllda för att nya trådar inte ska skickas direkt till papperskorgen.

1. Sök på klippets titel. Finns det redan en tråd så bumpa den instället.

2. Inkludera både länk till klippet och vad klippet heter. Detta för att underlätta framtida sökningar.

3. Om det inte uppenbart framgår av klippets namn ska en kort beskrivning av klippet inkluderas. Detta för att man enkelt ska kunna avgöra om man vill klicka eller ej.

Frågor eller kommentarer på det här tas via pm med en moderator.

/FrasseFloyd, moderator

PS. Alla rapporter på inlägg som bryter mot reglerna mottas glatt.

Punkt ett borde ju framläggas som obligatoriskt i alla sektioner, folk skiter i det totallt..

Hur som helst så tycker jag du borde ha överseende, vissa kanske vill ha lite fräscha kommentarer än gamla.. Dessutom så vill folk inte dra upp en 2-3år gammal tråd.
2010-06-24, 19:16
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillehh
Punkt ett borde ju framläggas som obligatoriskt i alla sektioner, folk skiter i det totallt..
Så sant, så sant...

Citat:
Hur som helst så tycker jag du borde ha överseende, vissa kanske vill ha lite fräscha kommentarer än gamla.. Dessutom så vill folk inte dra upp en 2-3år gammal tråd.
Det ger jag, ärligt talat, blanka fasen i. Finns det en existerande tråd så finns det och vill man diskutera klippet får man finna sig i att man inte var först och nöja sig med att bumpa.

Har du argument för motsatsen lyssnar jag gärna, men jag ser i nuläget inga rationella argument för att det skulle vara bra med parallella trådar med samma innehåll.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback