Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-12, 21:45
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomViskar
Om jag förstått det hela rätt så måste torrfoderkulorna för att bli av med bakterier från diverse avfall uphettas i så hög temperatur att ingen näring återstår. Blötmat it is!
Vilken blötmat syftar du på, köpemat eller egentillagad?
Citera
2017-02-14, 20:39
  #122
Medlem
Gertrud1s avatar
Jag har passat annans hund och den hade med sig ett torrfoder med fyrkantiga bitar 2x2 cm. Denne minns inte fabrikat. Någon som har någon gissning? Hundaffären ville inte hjälpa till.
Citera
2017-05-11, 13:13
  #123
Medlem
Är det någon som provat genzo hundfoder som dom säljer på Hylte lantmän. Har provat o hitta någon innehållsförteckning om vad det innehåller. Har tre hälleforsare samt en boxer
Citera
2017-08-07, 21:18
  #124
Medlem
Vaskrenss avatar
Någon här som sett Netflix-dokumentären "Pet Foo'led".
Rekommenderas varmt.
Citera
2023-02-14, 20:48
  #125
Medlem
Hej!
Jag har en liten hund på sju år, har bara haft honom i några månader. Den förra ägaren gav honom något billigt torrfoder från Ica. Jag har försökt introducera honom till bättre foder nu i några veckor, men han är så satans kräsen och han vägrar att ens smaka något annat än det han är van vid. Det kvittar om jag blandar maten, han plockar ut den nya och äter den gamla. Blandar jag med våtfoder så rör han det inte, och det funkar inte att blötlägga maten heller. Han är så envis att han spyr galla pga hunger.

Jag har testat royal canin (exigent och chihuahua), purina pro plan, och nu just nu försöker jag med profine.

Har ni några bra tips på bra torrfoder för små hundar som är extremt kräsna?
Citera
2023-12-16, 18:47
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyponlyx
Hej!
Jag har en liten hund på sju år, har bara haft honom i några månader. Den förra ägaren gav honom något billigt torrfoder från Ica. Jag har försökt introducera honom till bättre foder nu i några veckor, men han är så satans kräsen och han vägrar att ens smaka något annat än det han är van vid. Det kvittar om jag blandar maten, han plockar ut den nya och äter den gamla. Blandar jag med våtfoder så rör han det inte, och det funkar inte att blötlägga maten heller. Han är så envis att han spyr galla pga hunger.

Jag har testat royal canin (exigent och chihuahua), purina pro plan, och nu just nu försöker jag med profine.

Har ni några bra tips på bra torrfoder för små hundar som är extremt kräsna?


Tycker inte du ska köpa foder

https://m.youtube.com/watch?v=N5LQo7261ZE
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback