Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-14, 20:48
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Bruka kika på Lotta eller allsång på skansen och märkt hur obefintligt det är med invandrare.
Härlig att Sverige har lyckats med integrationen.
Snarare svenskar som blir integrerade i alla möjliga utländska festivaler som ex Hammarkullen festivalen osv.
varför skulle invandrare gå på såna tillställningar?
Citera
2017-08-25, 17:09
  #86
Medlem
Ja varför skulle dom ta en del av Svenska kulturen och traditioner när man bor i Sverige.
Det är bättre att hålla sig med bara invandrare och lyssna på musik och filmer ifrån hemlandet. Bättre att bygga upp egna samhällen som står utanför svenska samhället.

Ska göra det också när vi Svenskar lämnar Sverige och bygger om egna getton i Mellanöstern och skita i att försöka lära mig hur man blir en del av det nya landet.

Jag säger inte att man ska lyssna på Lotta för det gör inte jag men det är på god väg om man vill kalla sig "svensk"
Skulle jag flytta till mellanöstern så skulle jag se det som en självklarhet att ta del av deras kultur och traditioner oavsett om jag gillar skiten eller inte.
Citera
2019-05-30, 06:44
  #87
Medlem
https://www.expressen.se/gt/noje/lot...nya-allsangen/

Här är sommarens gäster

17 juni

Sebastian Walldén

Dolly Style

Jill Johnson

Per Andersson, Ulla Skoog och Linus Wahlgren (Gunnebo slott)



24 juni

Uppehåll på grund av fotbolls-VM.



1 juli

Hanna Ferm

Liamoo

Anna Bergendahl

Kikki Danielsson

Eric Saade



8 juli

Arja Saijonmaa

Ida Wiklund

Jens Hult

Sonja Aldén

Sigrid Berntson



15 juli

Lisa Ajax

Gunilla Backman, Kalle Moraeus, Johan Boding

Eva Jumatate

Samir & Viktor


22 juli

Lina Hedlund

Emil Assergård

Bishara

LaGaylia Frazier & Alexander Strandell



29 juli

Arvingarna

CajsaStina Åkerström

Nano

Albin Lee Meldau

Måns Zelmerlöw



5 augusti

John Lundvik

Magnus Carlsson

Ann-Louise Hanson

Benjamin Ingrosso

Felix Sandman



12 augusti

Lena Philipsson

Peter Jöback
Citera
2019-06-17, 21:03
  #88
Medlem
Enmansdemos avatar
edit
Citera
2019-07-08, 20:46
  #89
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Arja Saionmaa skrek ju så högt när hon sjöng nu att barnen hon tagit med sig inte hördes alls, hahaha.
Citera
2019-07-08, 20:49
  #90
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Kan ingen tala om för Lotta att man inte behöver skrika hela jävla tiden, usch vilken jobbig kvinna.
Citera
2019-07-08, 21:03
  #91
Moderator
Dr Kings avatar
Jens Hult är verkligen usel. Ida Wiklund borde dumpa honom som duettpartner snarast och köra vidare på sin solokarriär.
Citera
2019-07-10, 01:13
  #92
Avstängd
Gillar Lottas naturliga spontanitet och glädje, till skillnad från stela kallsång på Skansen. Mycket mer drag på Liseberg.
Citera
2019-07-10, 15:55
  #93
Medlem
PlutoJs avatar
Lotta har ju ingen bra sångröst alls. Det låter förfärligt att lyssna på henne.
Citera
2019-07-11, 10:21
  #94
Medlem
Säga vad man vill om Lotta men hennes program har bättre allsångsval än Allsång på Skansen.
Citera
2019-07-16, 09:26
  #95
Medlem
Vilket drag på Liseberg under gårdagen!!! Allsången riktigt kokade!!! Och vilka artister!!!
Citera
2019-07-16, 09:36
  #96
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Kan ingen tala om för Lotta att man inte behöver skrika hela jävla tiden, usch vilken jobbig kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Lotta har ju ingen bra sångröst alls. Det låter förfärligt att lyssna på henne.
Ja det är helt otroligt hur hon tillåts gapa sönder varenda allsång med sin numera genomträngande och synnerligen oangenäma röst. Bäst föredatum är passerat, med råge. Hennes personlighet och förmåga att skapa glädje är underbara egenskaper, men rösten..... det vänder sig i magen på mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback