Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-21, 20:19
  #1
Avstängd
BlankningsMajas avatar
Nu är allsången igång igen på Liseberg. Är det andra säsongen TV4 sänder? Det vet jag inte själv.

Gästlistan

21/6 Sommardängor
Charlotte Perrelli, Alexander Rybak, Markoolio och Lisa Nilsson

28/6 Högt upp i det blå
Robert Wells, Linda Bengtzing, Joel Alme och Velvet

5/7 Glitter och glamour
Diggiloo-gänget med bland andra Lasse Holm, Alcazar, Jessica Andersson, Mojje och Erik Linder

12/7 Oh boy, oh boy, oh boy
Kalle Moraeus, Sanna Nielsen och Timo Räisinen

19/7 Blommor och bin
Måns Zelmerlöw, Timoteij, Maria Haukaas Storeng och Erik Gadd

26/7 Från Hova till Brighton
Lill-Babs, Andreas Johnson och Cookies n’ beans

2/8 Kärleken är evig
Anna Bergendahl, Jill Johnson och Rigo Pencheff

9/8 Svensktoppar
Tommy Körberg, Caroline af Ugglas, Eric Saade och Claes Malmberg
Citera
2010-06-21, 20:28
  #2
Avstängd
BlankningsMajas avatar
Markoolio var lite stel vid första framträdandet men nu är han nere och går vi publiken och försöker att "äga den".

Lotta Engberg är snabb och fräck som vanligt.
Citera
2010-06-21, 20:28
  #3
Medlem
MMM ja ska sitta klistrad framför tv:en med sång häftet i handen. Guu hon räddar verkligen en Tisadags kväll. Lotta min Lotta
Citera
2010-06-21, 20:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackelsta
MMM ja ska sitta klistrad framför tv:en med sång häftet i handen. Guu hon räddar verkligen en Tisadags kväll. Lotta min Lotta

Haha! Visst är det så.

Är tanken med tråden att vi ska lista saker som vi hellre gör än att se "Lotta på Liseberg" ? Jag kan börja i så fall:
  • Bli våldtagen i ett turkiskt fängelse
  • Äta bajs
Citera
2010-06-21, 20:41
  #5
Medlem
Scrapers avatar
Här skall ni debattera alla framträdanden. Ris & ros osv. Och gör det jävligt bra, för jag kommer inte att kunna se själva programmen
Citera
2010-06-21, 20:43
  #6
Medlem
_jss avatar
herregud vad dåligt, varken Lotta eller Markoolio kan texterna och publiken sjunger ju förskräckligt!

"Kooom iiiiigeeen nu dåååå! Nukörvi!"

edit: Och nu blir det reklam förstås! Tv4 är en pajaskanal. Tävlingen de har där de säger att man kan vinna en campingstuga; vad då, en campingstuga? Menar de att man får gratis hyra ett helt år på den där campingen de tjatar om, eller får man en helg där typ? Eller får man ett hus hemfraktat?
__________________
Senast redigerad av _js 2010-06-21 kl. 20:46.
Citera
2010-06-21, 21:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackelsta
MMM ja ska sitta klistrad framför tv:en med sång häftet i handen. Guu hon räddar verkligen en Tisadags kväll. Lotta min Lotta

Jag trodde det var måndag idag
Citera
2010-06-22, 09:32
  #8
Medlem
Chandler Bings avatar
Riktigt riktigt tråkigt program. Vad har hänt med Lisa Nilsson? Har hon gått upp i vikt och försöker gömma det i en jätteful tjärringklänning? Hon såg ut som en riktig tant i de där utstyrseln.
Citera
2010-06-22, 18:18
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Jag trodde det var måndag idag
Ja, igår ja.
Citera
2010-06-30, 00:33
  #10
Avstängd
Har de tagit bort Bingot i år och sattit in allsång med lotta istället. verkar som så


http://www.tv4play.se/noje_och_humor...eoId=1.1688613

Detta program är bättre än skansen.

Dels får man bättre plats än på skansen om man ska se programmet live. På skansen kan man få ett träd ivägen men inte på liseberg är inget sånt. Sen gillar man lotta bättre än anders
Citera
2010-07-12, 15:57
  #11
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Har ni sätt den mogna trailern inför dagens program

Citat:
"Vilken Kalle, jo Kalle Kalle Kalle Moreus PLING PLONG!
jag tycker det ringar in hela Lotta & allt vad hon står för & vad hon i 30 tal år bjudit svenskarna på

jag ser inte så framemot att hon gästas utav den läspande dalkullen som drar i stråken och eventuellt kommer att tralla en viss melodifestival-låt
Citera
2010-07-13, 07:34
  #12
Avstängd
Man ska passa på att gå på liseberg när det är allsång. Fanken ingen kö alls då till attraktionerna så man kan nog hinna åka flumride 15 gånger under allsången håller på pga av att alla kolla på allsången!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback