Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-06-19, 07:24
Medlem
jag snubblade in på chatroulette av en ren slump och såg att de har en all seeing eye i pyramid
vid min "flik" på google chrome som jag använder, sån där liten logga ni vet..

vad tror ni angående detta?

www.chatroulette.com

kika in och kom tillbaka för att diskutera vidare.
Citera
2010-06-19, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenasnygging
jag snubblade in på chatroulette av en ren slump och såg att de har en all seeing eye i pyramid

www.chatroulette.com

Men använd inte skiten då? (att man frivilligt använder den siten är för mig ett mysterium)
Tänk om det är såhär, nån tjomme som är med och arbetar med den kommer på att det skulle vara hysteriskt kul att driva med alla foliehattar?
Tänk om du är en kugge i några programmerares interna skämt

Skulle jag syssla med te.x programmering eller infrastuktur, så skulle jag smyga in NWO-symbolik överallt, sen sitta och garva skiten ur mig när det uppdags här att NWO minsann är i farten igen.
Citera
2010-06-19, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffmeister
Men använd inte skiten då? (att man frivilligt använder den siten är för mig ett mysterium)
Tänk om det är såhär, nån tjomme som är med och arbetar med den kommer på att det skulle vara hysteriskt kul att driva med alla foliehattar?

Skulle jag syssla med te.x programmering eller infrastuktur, så skulle jag smyga in NWO-symbolik överallt, sen sitta och garva skiten ur mig när det uppdags här att NWO minsann är i farten igen.

jag blev givetvis så paranoid så jag stängde ner sidan fort när jag såg det
Citera
2010-06-19, 08:41
Medlem
Nu låter jag säkert jävligt dum, men va fan har det för betydelse?
Citera
2010-06-20, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewizzard
Nu låter jag säkert jävligt dum, men va fan har det för betydelse?
Ingen alls? Någon som hade kul bara
Citera
2010-06-20, 19:54
Medlem
Det betyder helt enkelt att nwo tycker om att kolla när feta män runkar i en webcam.
Citera
2010-06-20, 20:04
Medlem
nxstys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffmeister

+1

Ett utmärkt sätt att trolla konspirationsteoretiker.
Citera
2010-06-21, 00:22
Medlem
LFEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenasnygging

www.chatroulette.com

lol bra att du använder Google Chrome som är den mest integritetskränkande jävla browser som finns.
Använd Opera innan du börjar whina om pyramider som ser och hör allt eller så förtjänar du att få allt du skriver arkiverat.
Citera
2010-06-21, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Det betyder helt enkelt att nwo tycker om att kolla när feta män runkar i en webcam.

Det är ju jobbigt att konspirera för att ta över världen.
Klart att de måste få koppla av med lite erotik emellanåt
Citera
2010-07-08, 12:21
Medlem
prettydamnGoods avatar
Detta hände mig idag, eller inatt kanske? Jag var inne på chatroulette och hade rätt kul, lekte retard och gjorde spasmiska rörelser och pratade finska (min mor är finsk) på et högtidiligt och patetiskt sätt. However, efter att ha varit där i tre h släcker jag av datorn. Nu imorse när jag kikar ser jag att det finns en pyramid precis som ts beskriver, i en flik bredvid de andra flikarna jag har som bokmärken. Sjukt konstigt! Tog bort den direkt...Jag har firefox.

Är detta något skadligt det som skedde?
Citera
2010-07-12, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prettydamnGood
Detta hände mig idag, eller inatt kanske? Jag var inne på chatroulette och hade rätt kul, lekte retard och gjorde spasmiska rörelser och pratade finska (min mor är finsk) på et högtidiligt och patetiskt sätt. However, efter att ha varit där i tre h släcker jag av datorn. Nu imorse när jag kikar ser jag att det finns en pyramid precis som ts beskriver, i en flik bredvid de andra flikarna jag har som bokmärken. Sjukt konstigt! Tog bort den direkt...Jag har firefox.

Är detta något skadligt det som skedde?

Att vara inne på chatroulette i tre timmar är utan tvekan skadligt.
Citera
2010-07-25, 21:48
Medlem
prettydamnGoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madkoala
Att vara inne på chatroulette i tre timmar är utan tvekan skadligt.

Hahahaha det har du rätt i, faktiskt. Kan lova dig att jag inte har varit där sedan dess förutom en gång och då var jag där i ca 5 min.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in