Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-04-21, 18:45
  #1
Medlem
Jimis avatar
Hej, Har just skaffat en dvd och behöver lite hjälp.
När jag ska bränna 1 dvd film så:
- Mountar jag .img filen i nero (nero 6 ultra)

men när jag trycker på burn, så står det "Drive is in use by another applcation", men har inga andra program igång, och hittar processer i min task manager som kan tänkas använda min dvd.
Vad kan felet vara?

EDIT:
Provade att bränna med DVD Decrypter och då funkade det utan probs.
Citera
2004-04-21, 23:01
  #2
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimi
Hej, Har just skaffat en dvd och behöver lite hjälp.
När jag ska bränna 1 dvd film så:
- Mountar jag .img filen i nero (nero 6 ultra)

men när jag trycker på burn, så står det "Drive is in use by another applcation", men har inga andra program igång, och hittar processer i min task manager som kan tänkas använda min dvd.
Vad kan felet vara?

EDIT:
Provade att bränna med DVD Decrypter och då funkade det utan probs.

Varför mountar du imgfilen innan du skall bränna den då?.....finns väl ingen anledning i världen att göra det, bara bränna den som image...
Citera
2004-04-22, 09:07
  #3
Medlem
Jimis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Varför mountar du imgfilen innan du skall bränna den då?.....finns väl ingen anledning i världen att göra det, bara bränna den som image...

Det var så jag menade, kanske utryckte mig dåligt, men menade iaf att jag bara bränner .img filen i nero, men det funkar inte
Citera
2004-04-22, 09:22
  #4
Medlem
kottens avatar
bränn i dvddec då . e ju lika bra endå
Citera
2004-04-22, 10:33
  #5
Medlem
Jimis avatar
Japp, ta o göra det, vart bara lite fundersam på vad felet med nero kunde ha varit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback