Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2010-08-11, 04:14
  #61
Medlem
snefyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbsnut
Jag fattar inte, har inte erat flyg åkt iväg än?

Har bara skummat tråden.

kul att du lyfter fram en begraven tråd

jag skulle dock aldrig iväg på någon flygtur utan syftet med tråden var att på ett hypotetiskt plan komma fram till det bästa sättet att smuggla lite drugz .. så nej, jag har inte testat förslagen jag fick i tråden
2010-08-12, 00:34
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snefylla
kul att du lyfter fram en begraven tråd

jag skulle dock aldrig iväg på någon flygtur utan syftet med tråden var att på ett hypotetiskt plan komma fram till det bästa sättet att smuggla lite drugz .. så nej, jag har inte testat förslagen jag fick i tråden
Ah, det lät som det men jag var allmänt trött o dum så jag frågade ändå
Wish me luck, immorn är det min tur att smuggla lite drugz
2010-08-21, 15:16
  #63
Medlem
snefyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbsnut
Ah, det lät som det men jag var allmänt trött o dum så jag frågade ändå
Wish me luck, immorn är det min tur att smuggla lite drugz

Hur gick det?
2010-08-21, 17:42
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snefylla
Hur gick det?
Fina fisken mer än så säger jag inte. Men bra gick det
2010-08-21, 17:46
  #65
Medlem
snefyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbsnut
Fina fisken mer än så säger jag inte. Men bra gick det

Good for you
2010-08-22, 21:17
  #66
Medlem
Jag undrar varför du ska lägga knarket som du vill smuggla på bandet från första början? är de som sagt bara en mindre mängd som ska medföras kan man ju ha skiten i fickan..

Inte som att metall deckarna känner av ditt knark, de är ju snarare hundar som oroar en.. och markerar en hund din snusdosa så är du ju fucked oavsett
2010-12-19, 16:50
  #67
Medlem
vetickes avatar
Hejsan.

Kanske ska flyga från Köpenhamn till Kanarieöarna om någon månad. Funderar på att ta med mig ett par gram 4-mec, vilket är lagligt här i Sverige och jag antar att ingen hund kan lukta sig till det heller?

Så tänkte packa ner det på något fint ställe i bagaget man checkar in och bara köra på som vanligt. Finns det någon risk med denna planen eller lär det gå vägen?
Tacksam för svar.
2010-12-19, 17:26
  #68
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Nu har jag bara läst 1a posten. Men TS hur dum är man om man ska smugla e ifrån sverige till ibiza?
Haha e växer på träden på ibiza, men ni ska ta med ifrån sverige?,
Ja vet att en del är dumma men det här tar fan priset.!

Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Varför det?, när det räker att läsa första posten för att fatta att det är helt jävla pantat. Då finner jag inget intresse av att fortsätta läsa igenom tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Givetvis inte. Jag skrev precis det jag tyckte, och tycker hela jävla spektaklet i dena tråd är rent skitsnack.


Hade du bara kollat ett par posts till av TS så hade du läst att han bara hittade på den fake-destination.
Sluta försök sätta folk på plats om du inte ens orkar ta reda på om du har rätt eller inte.
2011-06-30, 23:43
  #69
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veticke
Hejsan.

Kanske ska flyga från Köpenhamn till Kanarieöarna om någon månad. Funderar på att ta med mig ett par gram 4-mec, vilket är lagligt här i Sverige och jag antar att ingen hund kan lukta sig till det heller?

Så tänkte packa ner det på något fint ställe i bagaget man checkar in och bara köra på som vanligt. Finns det någon risk med denna planen eller lär det gå vägen?
Tacksam för svar.

Bumpar denna tråden och speciellt detta inlägget eftersom jag i princip sitter i samma sits.
2011-07-01, 14:43
  #70
Medlem
anyones avatar
Jag är nötallergiker och har alltid en autoinjector med mig i handbagaget.
En autoijector är en spruta tänkt att tryckas in i låret vid behov.
Jag har varit i 36 olika länder men aldrig någonsin har tullpersonal anmärkt på mina sprutor.
Jag har även haft autoinjectorn med adrenalin i fickan medan jag klivit in i en sån där ny sniffer-maskin i usa. En sån där som puffar luft mot din kropp.
Gissar på att personal är vana vid typen av spruta, eller så ser jag jävligt oskyldig ut.
2017-06-30, 20:39
  #71
Medlem
smattrarns avatar
Har letat och antingen suger jag på att leta eller så har ingen tänkt på det.

Borde det inte gå att vira in något olagligt i ens väska med aluminiumfolie? Och på så sätt kommer inte röntgen kunna se det?
2017-06-30, 21:04
  #72
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smattrarn
Har letat och antingen suger jag på att leta eller så har ingen tänkt på det.

Borde det inte gå att vira in något olagligt i ens väska med aluminiumfolie? Och på så sätt kommer inte röntgen kunna se det?
(FB) Den ultimata smuggeltråden ? /låst (inget för dagens drogakut)
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback