Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-17, 07:32
  #1
Medlem
Zakyaths avatar
Såväl konstruktiva kommentarer som svar såsom "uruselt" eller "bra" är uppskattade. Behöver bara lite vinkar i hur jag egentligen låter

http://www.uploadmusic.org/uploaded....1276752518.mp3

googlade på music upload och tog första bästa sida, hoppas det duger

Edit: Efter en natt utan sömn missade jag ärligt talat tråden om egen musik - däremot är inte syftet med den här tråden att dela med mig av en låt jag gjort, då den inte ens är i sitt slutskede, utan för att få respons på hur min röst låter. Anser någon att jag nu har fel, har jag inga invändningar mot att den här tråden petas in i tråden om egen musik.
__________________
Senast redigerad av Zakyath 2010-06-17 kl. 07:43.
2010-06-17, 19:23
  #2
Avstängd
Bra för din typ av genre, men det var väldigt svårt att höra, kanske du måste försöka göra dig lite tydligare?
2010-06-18, 14:08
  #3
Medlem
gravemans avatar
Det var lite mumligt vissa delar, du kanske sjöng för nära micken eller något, men när du tog i, i refrängen(?), så var det riktigt grymt imponerad! du träffar alla toner så du kan ju sjunga utan tvekan, nu kanske det var rösten jag skulle kommentera ;P och i så fall så vill jag bara säga, som tidigare nämnt, att rösten passar genren mycket bra
2010-06-18, 18:40
  #4
Avstängd
MR_Robin_89s avatar
Jag tror att du kan sjunga, men din osäkerhet lyser igenom! Du måste fan ta i lite och sjunga tydligare!
2014-04-22, 19:31
  #5
Medlem
PiusXIIIs avatar
Hur är rösten numera?
2014-04-22, 20:10
  #6
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Nämen, vad trevligt! En bump på en närmare fyra år gammal tråd! Kul!

F.ö.: (FB) Stortråden om att lära sig sjunga

Tråd låst.

/Mod.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback