35 886 besökare online
857 062 medlemmar • 45 823 408 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sport & träning > Träning, kost och kosttillskott > Träning
Svara på ämne
Ämnesverktyg
GainomaxamoniaG
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcpee
Jag har ju tränat en del förut, men bara för att hålla kroppen i form. Svenne-träning!
Spelat mycket basket tidigare. Men tack för svar. Jag var lite dålig i att förklara vad jag ville, men ni kanske förstår.
Det är inte just att jag vill se ut som han, utan mer i den kroppsbyggnaden. Lite slankare och inte så mycket hydda.
Tack.
Om du kör gym några gånger i veckan på hög nivå och äter bra kanske du har liknande kropp om 2-3 år, beroende på hur du ser ut nu.

CocoNutz
Medlem
CocoNutzs avatar
Citat:
http://i.models.com/model_culture/50...s/garrett1.jpg

Hur och vad?
Hur ofta?
Kondition?
Det verkar finnas en del kunniga i den här delen av forumet.

Jag vet hur du ska träna för att få sån kropp, om du nu har benstommen som krävs för det...
Jag tänker ta det privat, då det kommer komma massa pajasmänniskor och attackera mina inlägg, då de inte har en aning om vad jag talar om, oich eftersom det jag skriver är främmande för dem, kommer de tro att det är fel, så fungerar idioter, och jag vill slippa idioter, skicka ett privat meddelande till mig så kan jag ge råd..

kukkali
Avstängd
kukkalis avatar
Han ser ut och vara 175, 70 kg?, som sagt, gym och photoshop?

CocoNutz
Medlem
CocoNutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GainomaxamoniaG
En jävla massa gym för att få upp musklerna, sedan en deff. Inte det enklaste kan jag lova.

Eh? Han har inte speciellt stor massa, så det räcker med kasnke ett år får att få upp den massan, om du tränar på gym, kan gå på ett halvår om du är flitig.

GainomaxamoniaG
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocoNutz
Eh? Han har inte speciellt stor massa, så det räcker med kasnke ett år får att få upp den massan, om du tränar på gym, kan gå på ett halvår om du är flitig.
Om han har bra genetik ja. Men antar att TS är relativt nu när det gäller gym också, och då går man inte in och kör max från början om man är smart.

CocoNutz
Medlem
CocoNutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GainomaxamoniaG
Om han har bra genetik ja. Men antar att TS är relativt nu när det gäller gym också, och då går man inte in och kör max från början om man är smart.

modellen på bilden har inte stor muskelmassa, han har bara lite underhudsfett och lite halvtränad kropp, det är inte alls svårt att uppnå, han har väldigt smal bestomme dock det är vad som gör att kroppen ser muskulös ut trots att han inte är speciellt kraftig.

abcpee
Medlem
abcpees avatar
Jag har ju tränat basket och gymmat en hel del tidigare. Vet ju hur ett gym fungerar. Bara det att jag är så jävla slö, men vill nu komma igång. Springer 3 gånger i veckan. Är på gymmet max 3 gånger i veckan i dagsläget.

GainomaxamoniaG
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Jag har ju tränat basket och gymmat en hel del tidigare. Vet ju hur ett gym fungerar. Bara det att jag är så jävla slö, men vill nu komma igång. Springer 3 gånger i veckan. Är på gymmet max 3 gånger i veckan i dagsläget.
Det räcker om du kör hårt dom gångerna.

CocoNutz
Medlem
CocoNutzs avatar
Det skulle vara relevant om TS ville lägga in en bild på iaf sin kropp, så man ser den på samma sätt som modellen du vill se ut som, lite svårt att säga hur du ska göra om man inte vet vad som ska omvandlas..

abcpee
Medlem
abcpees avatar
Senare ikväll. Ska iväg och handla. Återkommer till dig då också.

krubb
Medlem
krubbs avatar
Citat:
http://i.models.com/model_culture/50...s/garrett1.jpg

Hur och vad?
Hur ofta?
Kondition?
Det verkar finnas en del kunniga i den här delen av forumet.

Underlättar ju lite om du skickar upp en bild på din egen kropp.

abcpee
Medlem
abcpees avatar
http://yfrog.com/2pcimg0145pj

Svara på ämne
Topp Dela »