Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-21, 22:02
  #409
Medlem
Kommer man ejakulera i sömnen om man ej onanerar, eller skiftar det från person till person?
Citera
2013-11-24, 12:51
  #410
Medlem
FuckedUpSeriouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denlysandelampan
Kommer man ejakulera i sömnen om man ej onanerar, eller skiftar det från person till person?

Ryktas att det kan tömmas via urinen men säkert vet jag inte. Däremot har jag hört att det minskar risken för prostatacancer och det finns andra fördelar också.

Topic: känns som man är tonåring igen utan porren får fantasierna sig en riktig kick. Det är också skönt nu vilket det inte blir med porr.

Det negativa är att med mer fantasier och högre sexdrift ökar frustrationen markant.
Citera
2013-11-24, 13:07
  #411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denlysandelampan
Kommer man ejakulera i sömnen om man ej onanerar, eller skiftar det från person till person?
Tror det varierar från person till person. Jag har gjort det tre gånger under tre månader.
Citera
2013-12-05, 18:37
  #412
Medlem
FuckedUpSeriouslys avatar
Still going strong, dock har jag märkt att jag nyttjar sexnoveller. Och även väldigt explicita sexscener från filmer. Vet inte riktigt hur man ska klassa det. Det är ju ändå inte lika explicit som porr. Får faktiskt sluta med de filmer där de har sex på riktigt, de finns alltså där de verkligen har sex.

Problemet är att det inte går att koncentrera sig för mig om jag inte hjälper fantasin lite och tömmer minst en gång om dan.
Citera
2013-12-09, 19:16
  #413
Medlem
diannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUpSeriously
Still going strong, dock har jag märkt att jag nyttjar sexnoveller. Och även väldigt explicita sexscener från filmer. Vet inte riktigt hur man ska klassa det. Det är ju ändå inte lika explicit som porr. Får faktiskt sluta med de filmer där de har sex på riktigt, de finns alltså där de verkligen har sex.

Problemet är att det inte går att koncentrera sig för mig om jag inte hjälper fantasin lite och tömmer minst en gång om dan.
Gränsen bestämmer du väl själv var du ska dra. Eftersom du inte var nöjd med situationen som den var innan hoppas jag att det känns som att du har gjort framsteg vilket väl måste vara det viktiga?
Citera
2017-02-16, 01:44
  #414
Avstängd
ilpobres avatar
Så, äntligen tagit bort porren från datorn. Nu jävlar blir det slut på detta beroende
Citera
2017-03-08, 14:13
  #415
Avstängd
läs böckerna, "vanans makt" och "marshmallowtest" där kan man få tips i att bygga nya vanor och ha självkontroll. hjälpte mitt porrberoende direkt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback