Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-06-16, 10:06
Medlem
sirVandalots avatar
Jag tycker att hon plockade lite för många PK-poäng på en och samma gång där så jag tror faktiskt att hon trollar.
2010-06-16, 13:02
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirVandalot
Jag tycker att hon plockade lite för många PK-poäng på en och samma gång där så jag tror faktiskt att hon trollar.

Tro mig, tyvärr kom inte hela bilden på hur hon såg ut med på kortet. Men med det utseendet så kan man garanterat ha dom åsikterna utan att irltrolla. Faktumet att hon såg ut till ett troll minimerar risken att hon är ett troll.
2010-06-16, 17:16
Medlem
sirVandalots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Tro mig, tyvärr kom inte hela bilden på hur hon såg ut med på kortet. Men med det utseendet så kan man garanterat ha dom åsikterna utan att irltrolla. Faktumet att hon såg ut till ett troll minimerar risken att hon är ett troll.
Det är väl inte möjligt? Kan verkligen mänskligheten sjunka så lågt? Jag känner att jag börjar bli desillusionerad och knäckt nu. Om jag dricker mycket sprit fort kanske jag inte kommer ihåg att jag läst detta...
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback