Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-25, 04:15
  #301
Medlem
Något på marknaden idag som liknar 4-HO-DPT ?
Citera
2018-05-01, 01:05
  #302
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Är det fler som kan intyga att de fyrkantiga som Asken senast skickade ut är sämre än de föregående tabletterna?

Jag har tio stycken av dessa fyrkantiga hemma nämligen. När jag ska testa dem är inte bestämt, utan det får bli framöver. Min förhoppning är ju att dessa tabletter faktiskt ska generera någon form av njutning och glädje, även om några har pratat om att det är något fuffens.

Hur fungerar det att krossa tabletterna och således ta substansen i rövpanna? Exempelvis att skjuta upp två krossade tabletter baktill, bara för att ta något dosexempel.
Citera
2018-05-17, 18:03
  #303
Medlem
Kan inte svara på om de är sämre än tidigare, men jag tycker de är väldigt bra! Jag köpte dem strax innan de gick ur sortimentet. 2-3 tabletter har jag dragit upp i snoken. Här kan du läsa mer om hur det var.

https://www.flashback.org/sp63672938
https://www.flashback.org/sp63672960
Citera
2018-05-17, 18:20
  #304
Medlem
Exfrun ringde igår kväll och ville komma över. "Se till att barnen sover" hälsade hon. (Ja vi har ett knepigt förhållande...)

Nåja, när barnen somnat in så kom hon över och när hon vill besöka så innebär det sex. Ja sa att jag ville prova en ny grej och hon var på. Jag ville inte riskera att hon reagerade dåligt på pillren så bara jag tog. Jag lovade dock att hon skulle få testa en annan gång så det kanske blir ännu en rapport. Att det skulle vara så här enkelt att föra det på tal var oväntat. Hon har provat gräs några gånger men inte fått någon skön känsla av det. Jag berättade hur mina upplevelser på pillren varit och hon sa bara "vi kör" direkt.

Jag drog upp 60mg i snoken och vi kröp till sängs och pratade. Efter 30 min hade jag nått peak och var jävligt på gång. Det var ju så jävla varmt de senaste dagarna och så även i sovrummet. Jag kände mig normaltempererad men svettades som en gris. Att ha sex kändes mer än vanligt. All beröring var fantastisk men att komma var ett helt jävla jobb. Slaknade inte men ville lixom aldrig komma. När det väl hände så var det en fruktansvärt bra orgasm.

Hon var nöjd och drog hem, jag hade några timmar kvar på topp och valde att njuta musik och uppleva mystiska figurer och mönster. Jag älskar dessa CEV:s.

Fan nu är det inte många piller kvar i påsen...
Citera
2018-05-18, 08:45
  #305
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balalajkan
Kan inte svara på om de är sämre än tidigare, men jag tycker de är väldigt bra! Jag köpte dem strax innan de gick ur sortimentet. 2-3 tabletter har jag dragit upp i snoken. Här kan du läsa mer om hur det var.

https://www.flashback.org/sp63672938
https://www.flashback.org/sp63672960

Tack så hemskt mycket för dina länkar!

Jag tog denna i form av 30 milligram rektalt kombinerat med ungefär 300 milligram 3-FEA och lite alkohol samt någon nitrazolam (utspritt över tre timmar).

En kort stund in i rusets topp började hela underkroppen rycka ordentligt. Det upplevdes nästan som epeleptiska attacker, men endast koncentrerat till nedre delen av kroppen och i huvudsak vänstersidan.

Har någon annan upplevt liknande? Det var en synnerligen egendomlig känsla som jag inte kan komma till minnes att jag har upplevt förr, på något kombination.
Citera
2018-05-23, 12:33
  #306
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Tack så hemskt mycket för dina länkar!

Jag tog denna i form av 30 milligram rektalt kombinerat med ungefär 300 milligram 3-FEA och lite alkohol samt någon nitrazolam (utspritt över tre timmar).

En kort stund in i rusets topp började hela underkroppen rycka ordentligt. Det upplevdes nästan som epeleptiska attacker, men endast koncentrerat till nedre delen av kroppen och i huvudsak vänstersidan.

Har någon annan upplevt liknande? Det var en synnerligen egendomlig känsla som jag inte kan komma till minnes att jag har upplevt förr, på något kombination.
Har upplevt liknande, dock på andra kombinationer. Riktigt drygt men vad ska man göra..

Till saken; Någon annan som mixat 4-HO-DPT och cannabis? Tyckte dom två funka riktigt bra, lite för bra, tillsammans. Tyckte dock Askens va halvt värdelösa jämfört med utrikes 4-HO-DPT.
Citera
2019-08-19, 18:09
  #307
Medlem
Dragit 60mg nasalt plus 1.5 dl starksprit. Aldrig prövat en tryptamin förut men känner mig lite på samma sätt som under ett tramadol-rus. Skönt, kittlande, euforiskt genom kroppen. Ingenting utöver det. Funtar på att ta 20mg till.
Citera
2019-08-19, 22:33
  #308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
...
Till saken; Någon annan som mixat 4-HO-DPT och cannabis? Tyckte dom två funka riktigt bra, lite för bra, tillsammans. ...
Tycker också det var en superkombo! snacka om att 1+1=3! (Om någon vill läsa det som 3-fakultet så stämmer det också.)

Citat:
Ursprungligen postat av KandidatenKobra
Dragit 60mg nasalt plus 1.5 dl starksprit. Aldrig prövat en tryptamin förut men känner mig lite på samma sätt som under ett tramadol-rus. Skönt, kittlande, euforiskt genom kroppen. Ingenting utöver det. Funtar på att ta 20mg till.
Vad jag läst om tryptaminer så är det svårt att efterdosera eftersom du bygger upp tolerans omgående.
jag får både OEV och CEV från 45mg i näsan, 60-90mg är kalas! Oralt kräver 3-dubbla mängden.


Var får man tag i denna fantastiska substans idag?
Citera
2019-08-20, 17:50
  #309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balalajkan
Tycker också det var en superkombo! snacka om att 1+1=3! (Om någon vill läsa det som 3-fakultet så stämmer det också.)


Vad jag läst om tryptaminer så är det svårt att efterdosera eftersom du bygger upp tolerans omgående.
jag får både OEV och CEV från 45mg i näsan, 60-90mg är kalas! Oralt kräver 3-dubbla mängden.


Var får man tag i denna fantastiska substans idag?

Jo svårdoserade verkar det vara. Drog i mig 40mg till (100mg sammanlagt) efter att ha avvaktat en stund men den påfyllningen gav inte mycket effekt. Överlag rätt nice ändå. Garvade nästan lika mycket som på lsd så rätt bra betyg.

Jag fick ett gäng av en polare, han sa att han beställt dem på flugsvamp.
.
Citera
2022-11-18, 12:46
  #310
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Balalajkan
Tycker också det var en superkombo! snacka om att 1+1=3! (Om någon vill läsa det som 3-fakultet så stämmer det också.)


Vad jag läst om tryptaminer så är det svårt att efterdosera eftersom du bygger upp tolerans omgående.
jag får både OEV och CEV från 45mg i näsan, 60-90mg är kalas! Oralt kräver 3-dubbla mängden.


Var får man tag i denna fantastiska substans idag?
Holland.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback