Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-30, 02:07
  #289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Skippa den och vänta nån månad, det är mitt råd. Särskilt nu när man inte ens vet vad det är. Onödig risk för lite vinning enligt mitt tycke.

Tackar för svar och omtanke!

Men en del rapporter låter ju väldigt softa, typ svamp light. Andra rapporter lovar inget...

Kommer det komma bättre tror du?

Startar snart en cubensis i väntan på bättre. Är inte rik, men kostnad är inte direkt av vikt. Fläska på och bli nöjd av denna hade inte varit fel. ;-)
Citera
2018-03-30, 02:12
  #290
Medlem
Otroligt vad tristess kan skapa. ;-P

Funderar starkt på att droppa syra-rekord på tisdag/onsdag om inget ändrar mig. (vilket jag hoppas) :-D
Citera
2018-03-30, 02:17
  #291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Skippa den och vänta nån månad, det är mitt råd. Särskilt nu när man inte ens vet vad det är. Onödig risk för lite vinning enligt mitt tycke.
K

Så pass.

Tack för omtanke och kommer medtas i beräkningarna!


Har trots allt (lite för få) toppisar, men mer syra än brukligt. :-)

Men den lät så juste från en del... :-/
Citera
2018-03-30, 12:52
  #292
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldCoast
Askens fyrkantiga tabbar är inte lika starka som föregående batch. Bara ett heads up på det så ni inte blir besvikna om ni tar typ 90 mg och det inte blir så spännande. Osäker på om det ens är samma substans för detta ger inga head fucks som de runda tabletterna de hade tidigare gjorde.

Såg att flera rapporterat om detta.

På 90 mg så ska det vara svårt att se var bokstäverna tar vägen när man skriver på datorn men det här är bara lite mys i kroppen och om jag anstränger mig så är det lite CEVs men då får jag knipa hårt med ögonen.
Hur anser du att dom nya är? har 5st 30mg liggandes. Funderar på att ta 2st ikväll.
Citera
2018-03-30, 18:00
  #293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Tror inte heller det är samma substans. Av vad man läst på t ex Bluelight så har folk abroad HELT andra upplevelser av denna substans än vad den som Askens erbjuder. Tror inte Askens medvetet blåst sina köpare men däremot tror jag att leverantören blåst Askens.

Är rätt säker på att detta är något annat faktiskt för det stämmer som sagt inte alls in. Jag har läst folk på Reddit som exempel som beskrivit detta som en blandning av syra, svamp och DMT när det kommer till det visuella och att dom t om föredrar denna av alla dom tre. Det är knappast vad folk rapporterar här.

Nej, denna hoppar jag. Tyckte 4-aco-met var okej (om än för ytlig och för mycket bodyload). Har mejlat med Askens som säger sig leta med ljus och lykta efter ny tryptamin så hoppas på något bättre snart.

Den här var inte alls nå rolig jämfört med andra psykadeler. Den var väldigt lik lsd förutom att den inte var djup alls men kan ha o göra med att jag tog det med förväntningarna att den skulle vara dålig. Jag saknade också den dopamina känslan man får på lsd i comeuppen speciellt. Jag snortade 90mg och fick iprincip bara visuals och den obekväma känslan som brukar komma med liknande psykadeler men det var jobbigare på denna då det inte kompenserades med nå dopamin.

Jag tog denna substans med de lilla hoppet att den skulle vara som 4-aco-met som jag verkligen gillade. 4-aco kommer jag ihåg som att man fick ett lyckorus och liknande tankegångar som på lsd bara att det kändes lite ytligt och fake då man man inte fick den råa och den "sårbara" känslan som andra psykadeler. Vet dock inte om jag själv glorifierat 4-aco och kommer ihåg den som bättre än vad den var och skulle uppskatta om någon skulle kunna beskriva sin upplevelse

Men för att sammanfatta så anser jag att de negativa effekterna övervägde de positiva på 4-ho-dpt men att den verkligen inte var verkningslös som vissa beskriver. Vet inte om man får fråga det här men finns det något sätt att få tag på 4-aco-met fortfarande på ett rimligt sätt då jag vill se om den var så bra som jag kom ihåg
Citera
2018-03-30, 18:09
  #294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Hur anser du att dom nya är? har 5st 30mg liggandes. Funderar på att ta 2st ikväll.

Dom förra var nästan tvärtom om jag inte minns fel. Jag blandade dock med 2 lappar. Men jag har för mig att dom förra gav ett väldigt mindfuckat headspace men att de hade brist på visuals men när jag tog de nya härom helgen så fick jag rätt mycket visuals men inte headspacet utan bara en obekväm känsla i kroppen.

notera dock att jag tog 60mg oralt av dom förra tabbarna och det var runt i julas och jag åt dom under peaken av en lsd tripp men jag utgår också från vad jag kommer ihåg att andra beskrev de som. Vill också tillägga att de var förjävligt att snorta, själv gillar jag när de svider och näsan domnar och trodde det var så de skulle bli när folk sa att det var jobbigt o dra i näsan MEN det här sved inte utan gav bara en förjävla äcklig eftersmak som var helt olik från annat pulver.
Citera
2018-03-30, 21:09
  #295
Medlem
kase189s avatar
tangentbordet har sitt egna lilla liv

Genomförde min första tripp ever på denna substans för Ca 2v sedan. Dos totalt 60mg oralt och 30mg nasalt. Fick rätt nice rus och sköna synrubbningar. Inga rosa elefanter som hoppade runt direkt. Inga tidigare erfarenheter av psykadeliska substanser plus den låga dosen, spelar nog in.

Ända nackdelen var dem jobbiga käkspänningarna, poppade ca 180mg elvanse ca 8h innan intag. antar att uppåt boostar. blev jävligt koncentrerad och fick en tavla målad under ruset iaf haha
__________________
Senast redigerad av kase189 2018-03-30 kl. 21:14. Anledning: tangentbordet har sitt egna lilla liv
Citera
2018-03-30, 22:25
  #296
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnflux
Dom förra var nästan tvärtom om jag inte minns fel. Jag blandade dock med 2 lappar. Men jag har för mig att dom förra gav ett väldigt mindfuckat headspace men att de hade brist på visuals men när jag tog de nya härom helgen så fick jag rätt mycket visuals men inte headspacet utan bara en obekväm känsla i kroppen.

notera dock att jag tog 60mg oralt av dom förra tabbarna och det var runt i julas och jag åt dom under peaken av en lsd tripp men jag utgår också från vad jag kommer ihåg att andra beskrev de som. Vill också tillägga att de var förjävligt att snorta, själv gillar jag när de svider och näsan domnar och trodde det var så de skulle bli när folk sa att det var jobbigt o dra i näsan MEN det här sved inte utan gav bara en förjävla äcklig eftersmak som var helt olik från annat pulver.
Testade 3st ikväll. När jag väl började bli sådär mysig och riktigt inne på det jag såg på så avtog verkan.
Trodde det skulle hålla i sig lite längre iaf.
Citera
2018-03-30, 23:22
  #297
Medlem
Kan konstatera att de fyrkantiga inte alls är samma som de föregående runda.


Testade runt 90mg, 2 olika gånger med de runda och fick liknade trippar (fast väldigt olika i hur snabbt den slog samt styrka, av någon konstig anledning).

Den ena gången tog det kanske en kvart innan det slog, andra gången över en timme. Kan ha haft med vad jag ätit att göra men iaf. Liknande trippar fast olika starka.



En kompis hade de fyrkantiga och han hade tagit 10st på en gång när han hade testat. Först trodde jag honom inte då hans beskrivning var inte alls i närheten av det jag testat. Och vi brukar ha liknande upplevelser.

Så jag sa fuck it och vi tog 10st var á 30mg.
Visade sig att det i stort sett var svagare än de 90mg jag tagit förut och en helt annan kroppskänsla. Bara strax efter peak kunde jag hur lätt som helst strosa hem i full kontroll. På de runda pillsen kunde jag knappt röra mig.



Något skumt är det iaf.
Citera
2018-04-02, 17:52
  #298
Medlem
Okej Internet här kommer den, min tripprapport på 4-ho-dpt.

Bakgrund:
"Gubbe" 44år alltså uppväxt med att droger är så dåligt att man inte ens pratar om dem.
Testade cannabis när jag var 35 och har sedan dess rökt några ggr per år. Gillar hur jag blir i kroppen och gungar med till musik som jag tycker blir så mycket bättre när jag är hög.

Försök 1:
Hade av en tillfällighet kommit över ett 10-pack av Askens 30mg-tabletter.
Läste på och tyckte att 60mg verkade vara en dos jag vågade mig på oralt. Hade inte ätit på 5 timmar och sköljde ner de 2 tabletterna med en sexa Redbull och vodka. Det gör mig alltid på bra humör och brukar vara ett bra sätt att få igång mig. Ingen effekt alls så efter 2 timmar så då käkade jag mat och rökte lite gräs då jag redan var inställd på lite kul.

Försäk 2:
Inte ätit på 5 timmar och sköljde denna gång ner 4 tabletter, 120mg, med en sexa redbull och vodka. Efter 2 timmar såg jag att ljus i periferiseendet såg annorlunda ut och det spände i käkarna. Det var allt! Besviken. Åt middag och började inse att nu hade jag ju bara 4 tabletter kvar och då fanns det ju ingen chans att få några mer försök. Gick emot hela min uppfostran och googlade hur man sniffar. OK, krossade en tablett och drog upp den i näsan. Riktigt äckligt men värst var knarkarkänslan. Inget händer mer än att hjärtat rusar en aning och jag får lite högt blodtryck och puls. Kroppen blir lite tung och annorlunda.
Nu minns jag inte riktigt tiden här mellan tablett 1 och två men jag upprepar snortandet och nu har jag då alltså satt i mig 120mg oralt och 60mg nasalt. lite tung i kroppen och snubblig/fumlig. tänker att what the hell nu får det bära eller brista. Pulvriserar de sista 2 tabletterna och drar upp de i näsan. Igen är största problemet att detta är fult och knarkigt. Nu jävlar svider det till ordentligt och kroppen reagerar med högt blodtryck(150/100) och hög puls(100). Tittar på TV och strax börjar allt dra mot en rosa nyans och kanterna på allt börjar vibrera och vandra i regnbågens alla färger. Kroppen skakar en aning och jag känner mig kall. Vet inte vad jag som är på gång men jag tänker att sängen är en bra plats. Klär av mig och kryper ner. Känner hur jag börjar få normal temperatur, känner mig kåt och lycklig. Känns skönt och elektriskt att ta på min egen kropp. Nu är hela synfältet klart åt det rosa hållet och alla kanter ser ut som en dålig jpeg-komprimering och alla kanter vardrar i regnbågens färger. Alla kvinnor tp TV ser jävligt snygga ut och jag känner att jag vill ha dem alla och de vill ha mig. Runkar lite och innan jag nått orgasm upplever jag det som att hela kroppen är i ett tillstång högre än alla orgasmer jag tidigare haft. Synfältet har nu fått massa prickar i sig som en dålig gammal TV-mottagning. Sätter nu på musik i hörlurar och faller in i en magisk värld. Känner mig mer kåt och sugen på kvinnor så jag googlar saker som "hot babes"och "bikini women". Allt är helt fantastiskt och jag känner att jag plötsligt förstår varför folk tar droger. Nu växlar jag mellan att titta på datorskärm och TV och blunda och sjunka in i musiken. Vissa låtar är så bra att jag lyssnar på dem 5-6ggr på repeat och de blir bara bättre och bättre. Jag ser konstiga mönster och upplever märkliga saker och mår bättre än jag någonsin mått. Skrattar och mår så otroligt bra. Svettas ibland och tar av mig täcket, blir lite svalare och drar på mig täcket ibland. Går upp och kissar, är väldigt vinglig men det är inga problem. Sitter på muggen och hela badrummet rör sig. Väggarna andas, de växer och krymper. Badrumsmattan blir som en pulserande levande organism.
Går tillbaka till sängen och allt startar om, kåthet, eufori, energi, lycka, visuella effekter, beröring är enormt skönt.
Allt fortsätter i ca 4 timmar och därefter slutar effekterna kännas i kropp och visuellt. Musiken är fortfarande bättre än normalt. Fortfarande inte alls trött och efter ytterligare 3 timmar släcker jag och försöker sova men det är som att lägga sig mitt på dagen. Inte alls trött. Sover 3-4 timmar och går sedan upp. Känner mig på topp och har bara lite ont i huvudet men det tänker jag bara beror på att jag varit uppe länge och inte ätit eller druckit. Huvudvärkstablett och mat så är jag på topp igen.
Citera
2018-04-02, 17:54
  #299
Medlem
Beställer genast fler tabletter från Asken och njuter av att de har rea.

Försök 3:
Nu vet jag att snorta är grejen och läser mig till att ett mindre knarkigt ord är att insufflera.
snortar 60mg och får precis samma sköna upplevelser som försök 2. Lyssnar på samma musik för att se om det är likadant och det är det. Får samma visuella effekter, kåthet, lycka, eufori, glädje, allt är på topp. håller i sig ca 4 timmar denna gång med.
Jag upplever denna gång när jag blundar och lyssnar på musik att jag kan röra mig fritt i ett universum inne i mitt huvud. Allt jag känner kan jag styra. Jag kan röra mig framåt och bakåt i tid och inget annat än universumet i mitt huvud existerar, men allt i den riktiga världen finns också i mitt huvuduniversum. Jag är en singularitet.

Försök 4:
Detta är kvällen efter försök 3. Jag har inte sovit mer än 3-4 timmar och känner mig lite trött och inte så på G som de tidigare försöken. Detta är också direkt inpå så jag tänker att jag har högre tolerans och snortar, förlåt insufflerar, 90mg denna gång. Riktigt jobbigt och får ta det i flera omgångar i båda näsborrarna. Nu svider det i hela näsgången och i svalget men jag vill inte skölja bort det eller snyta mig för att det kanske tar bort effekten. Nåja efter bara någon minut så rusar pulsen upp till 100 och blodtrycket till 160/110. Efter 15 minuter är alla tidigare upplevelser tillbaka och allt bara ökar. efter 30 minuter så är jag så kåt att alla kvinnor på tv är så sjukt snygga och jag känner igen att jag vill ha alla och alla vill ha mig. Tittar på Lets dance och alla ansikten börjar vibrera och röra sig mellan unga/gamla/snygga/gamla varianter av sig själva. Blir inte rädd men det känns lite obekvämt så jag sluter ögonen och lyssnar på helt annan musik an tidigare ggr för att se om jag kan få nya upplevelser. Allting blir för intensivt och det spelar nu ingen roll om jag tittar eller blundar. Jag är som utanför min kropp och detta är som en resa jag inte kan styra. Jag bara tänker att om jag bara låter mig åka med så blir det bra. Känner att jag skulle nog inte kunna stå eller röra mig alls nu ligger bara i sängen och tänker att jag kan max röra armarna. När jag tittar så är allt som tidigare med rosa sken och regnbågsfärger på alla kanter/konturer. Pixlig bild men inga prickar denna gång. Istället är det delar av cirklar och streck som ligger över hela synfältet och de rör sig i alla riktningar och gör det svårt att hänga med på vad jag ser. Jag vet att det är Lets dance men förstår inte att det är Lets dance. Sätter på en fraktalvideo på datorn och det är mycket svart att röra musen och att skriva på tangentbordet. Videon är mycket konstig och levande och jag känner att jag inte kan titta på den. Jag måste blunda och bara åker med. Hela tiden musik i hörlurarna. Nu sugs jag in i mitt eget universum och ingenting finns utanför mitt huvud/min kropp. Jag känner att musiken är för hög och jag blundar och sträcker mig för att sänka. Fortfarande finns inte världen utanför mitt huvud/kropp/sinne. Jag är som i en bubbla/singularitet eller precis utanför den och tittar på den från sidan men ändå i den(?).

Jag når telefonens volymknapp och nu är handen och telefonen i en bubbla i min skapade verklighet, så verkligheten finns i pyttedetalj som bara är telefonen och handen men i min skapade psykedeliska bubbla. Som holodeck i Startrek när man öppnar dörren ut till rymdskeppet.

Jag sänker musiken lite och släpper telefonen och vips är hela universum i mitt huvud. I över en timme ligger jag bara och funderar på vad jag upplever. Allt är glatt/euforiskt och skönt. Om jag är varm eller kall spelar ingen roll för jag kan bestämma att det är en bra känsla. Det enda jag inte kan styra är att jag ibland skrattar. Fast jag är inte säker på att jag skrattar, jag kanske bara skakar till för att jag är kall? men inget spelar roll för i min bubbla ar allt som jag vill att det ska vara, rosa och fantastiskt. Öppnar ögonen och känner at jag kanske är kissnödig men vågar inte gå upp för jag tror inte jag kan styra kroppen. Blundar och inget spelar någon roll igen för världen är bara i min fantasi och oändligt stor men ändå inte större än mitt huvud.

Ser massa omöjliga figyrer med trappor som inte leder någonstans och räta vinklar som är böjda fast de är raka och andra konstigheter som inte kan existera men jag ser dem ändå.
Nu startar en låt jag inte känner igen och kan koppla till att spellistan är slut och Spotify lägger in liknande låtar. Nu låter det läskigt och jag känner mig lite obekväm. Jag vill vara kvar i detta men känner att jag vill titta för att få en liten reality check. Ser att det är Die Hard på TV, men samtidigt ser det ut som Alien. Jag njuter av att det är lite läskigt, blundar igen och musiken tar mig till ett mörkt universum där jag inte kan styra. Det är nu läskigt och jag känner att jag är blöt av svett men jag vill vara kvar för jag känner att inget kan skada mig. Det känns som en berg-och-dalbana som är lite för läskig men man vet att man känner sig bra när den är slut. Musiken byts till något jag vanligtvis gillar och nu är jag tillbaka i det sköne/glada/euforiska/vackra.
Det har nu gått kanske 2-2,5h och jag börjar fundera på vad som händer om, man skulle ta ännu mer nu. Eller om jag genast ka beställa mer, eller om världen kommer ta slut, eller om universum inte finns eller om jag kan styra allt som händer i universum, om allt jag tänker på blir sant. Försöker att inte tänka på att jorden invaderas av utomjordingar men samtidigt skulle det inte göra någonting för jag kan ju styra allt.

Känner att jag vill prova att gå och kissa. Ställer mig upp och är alldeles blöt av svett och yr. Lyckas gå till badrummet. Vågar inte tända eller titta mig själv i spegeln. Kissar och det är otroligt skönt. Kakelplattorna framför mig rör sig som draglådor ut och in i väggen i det lilla ljuset som finns. Kaklet på golvet rör sig i vågor. Jag njuter av allt och plötsligt är jag inte alls svettig. Helt normal och kroppen är otroligt len. Håret på benen känns inte.
Går till baka till sängen och vänder det blöta täcket. Nu känner jag at jag vill röra kroppen som en vågrarelse och det känns fantastiskt. Jag gungar, universum gungar, musiken gungar. Jag slutar gunga men sängen är nu som en vattensäng och fortsätter gunga. Jag kan också välja hur varmt det ska kännas o jag testar olika temperaturer och väljer till sist att inte välja tempertur alls för det känns bäst.

Släpper alla tankar och bara flyter med och nu är 90mg-trippen nere på en nivå av 60mg-tripp. Nu känns allt lugnt igen och jag kan bara flyta med och allt är bara najs, supernajs. Varm och euforisk och kåt. Sätter på Modern Family och känner att jag bara kan koncentrera mig på en bildruta var 10:e sekund. Jag upplever allt i steg om 10 sekunder visuellt men ljudet hänger med hela tiden. Alla kvinnor är otroligt snygga och de har som ett snygghetsfilter/sken runt sig. Jag tror att jag hänger med i handlingen men är osäker så jag spolar tillbaka och jag känner igen alla bilder jag sett och det är på samma sett att jag bara kan uppleva en bildruta var 10:e sekund och det är samma rosa sken och pixlighet som vid tidigare trippar. Modern Family tar slut och jag startar Big Bang Theory. Det uppför sig på samma sätt men Penny är så snygg att jag måste spola tillbaka hela tiden och se henne massa ggr. Alla skådespelares känslor blir också jättetydliga. Ledsamhet skär i kroppen, glädje får mig att bli glad/varm/skratta. Någon blir lurad och jag känner både glädjen hos den som luras och besvikelsen hos den som blivit lurad.

När avsnittet är slut börjar effekten avta och jag försöker igen blunda och sjunka in i musik men nu är trippen över och det finns bara vissa eftereffekter. Kan inte slappna av eller sova så jag går upp och lägger mig i soffan och ser på TV. Nu är allt som vanligt men ingen trötthet alls. Har nu gått 4 timmar och ca 2 var fruktansvärt intensiva och 2 var som under tidigare trippar.
Sover någon timme i soffan. Lägger mig i sängen och sover 4 timmar. Vaknar och har en vanlig dag. Mår topp, inga dåliga eftereffekter.


Slutsats:
Snacka om droglycka. Förstår att folk håller på med droger om det är så här man kan känna. Blir skrämd av tanken att det kan kännas så här bra. Funderar på hur bra andra droger kan kännas. Funderar på om livet utan droger är tråkigt. Tycker inte att livet är tråkigt alls egentligen men funderar på om det kan bli tråkigt om jag skulle insufflera denna substans säg varannan helg. Funderar på om jag har för lite kvar eller för mycket för det kanske kommer någon annan nu när denna har slutat säljas.
Nåja, jag är väl en färsking helt enkelt men detta är för mig en helt fantastisk substans. Så nu kommer bara nästa fråga, hur funkar detta ihop med någon annan. Kan man göra detta ihop med någon? Kan man fungera? kan man umgås eller kommer man vara isolerad i sitt eget rus? Jag skulle vilja göra detta ihop med en kvinna och ha sex. Hur tar man upp det utan att verka helt knäpp så hon packar ihop och drar direkt?
Nåja, jag gillar detta skarpt och att dela med sig av mina upplevelser är ett sätt att göra dem ännu bättre.
Citera
2018-04-02, 20:32
  #300
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balalajkan
Beställer genast fler tabletter från Asken och njuter av att de har rea.

Försök 3:
Nu vet jag att snorta är grejen och läser mig till att ett mindre knarkigt ord är att insufflera.
snortar 60mg och får precis samma sköna upplevelser som försök 2. Lyssnar på samma musik för att se om det är likadant och det är det. Får samma visuella effekter, kåthet, lycka, eufori, glädje, allt är på topp. håller i sig ca 4 timmar denna gång med.
Jag upplever denna gång när jag blundar och lyssnar på musik att jag kan röra mig fritt i ett universum inne i mitt huvud. Allt jag känner kan jag styra. Jag kan röra mig framåt och bakåt i tid och inget annat än universumet i mitt huvud existerar, men allt i den riktiga världen finns också i mitt huvuduniversum. Jag är en singularitet.

Försök 4:
Detta är kvällen efter försök 3. Jag har inte sovit mer än 3-4 timmar och känner mig lite trött och inte så på G som de tidigare försöken. Detta är också direkt inpå så jag tänker att jag har högre tolerans och snortar, förlåt insufflerar, 90mg denna gång. Riktigt jobbigt och får ta det i flera omgångar i båda näsborrarna. Nu svider det i hela näsgången och i svalget men jag vill inte skölja bort det eller snyta mig för att det kanske tar bort effekten. Nåja efter bara någon minut så rusar pulsen upp till 100 och blodtrycket till 160/110. Efter 15 minuter är alla tidigare upplevelser tillbaka och allt bara ökar. efter 30 minuter så är jag så kåt att alla kvinnor på tv är så sjukt snygga och jag känner igen att jag vill ha alla och alla vill ha mig. Tittar på Lets dance och alla ansikten börjar vibrera och röra sig mellan unga/gamla/snygga/gamla varianter av sig själva. Blir inte rädd men det känns lite obekvämt så jag sluter ögonen och lyssnar på helt annan musik an tidigare ggr för att se om jag kan få nya upplevelser. Allting blir för intensivt och det spelar nu ingen roll om jag tittar eller blundar. Jag är som utanför min kropp och detta är som en resa jag inte kan styra. Jag bara tänker att om jag bara låter mig åka med så blir det bra. Känner att jag skulle nog inte kunna stå eller röra mig alls nu ligger bara i sängen och tänker att jag kan max röra armarna. När jag tittar så är allt som tidigare med rosa sken och regnbågsfärger på alla kanter/konturer. Pixlig bild men inga prickar denna gång. Istället är det delar av cirklar och streck som ligger över hela synfältet och de rör sig i alla riktningar och gör det svårt att hänga med på vad jag ser. Jag vet att det är Lets dance men förstår inte att det är Lets dance. Sätter på en fraktalvideo på datorn och det är mycket svart att röra musen och att skriva på tangentbordet. Videon är mycket konstig och levande och jag känner att jag inte kan titta på den. Jag måste blunda och bara åker med. Hela tiden musik i hörlurarna. Nu sugs jag in i mitt eget universum och ingenting finns utanför mitt huvud/min kropp. Jag känner att musiken är för hög och jag blundar och sträcker mig för att sänka. Fortfarande finns inte världen utanför mitt huvud/kropp/sinne. Jag är som i en bubbla/singularitet eller precis utanför den och tittar på den från sidan men ändå i den(?).

Jag når telefonens volymknapp och nu är handen och telefonen i en bubbla i min skapade verklighet, så verkligheten finns i pyttedetalj som bara är telefonen och handen men i min skapade psykedeliska bubbla. Som holodeck i Startrek när man öppnar dörren ut till rymdskeppet.

Jag sänker musiken lite och släpper telefonen och vips är hela universum i mitt huvud. I över en timme ligger jag bara och funderar på vad jag upplever. Allt är glatt/euforiskt och skönt. Om jag är varm eller kall spelar ingen roll för jag kan bestämma att det är en bra känsla. Det enda jag inte kan styra är att jag ibland skrattar. Fast jag är inte säker på att jag skrattar, jag kanske bara skakar till för att jag är kall? men inget spelar roll för i min bubbla ar allt som jag vill att det ska vara, rosa och fantastiskt. Öppnar ögonen och känner at jag kanske är kissnödig men vågar inte gå upp för jag tror inte jag kan styra kroppen. Blundar och inget spelar någon roll igen för världen är bara i min fantasi och oändligt stor men ändå inte större än mitt huvud.

Ser massa omöjliga figyrer med trappor som inte leder någonstans och räta vinklar som är böjda fast de är raka och andra konstigheter som inte kan existera men jag ser dem ändå.
Nu startar en låt jag inte känner igen och kan koppla till att spellistan är slut och Spotify lägger in liknande låtar. Nu låter det läskigt och jag känner mig lite obekväm. Jag vill vara kvar i detta men känner att jag vill titta för att få en liten reality check. Ser att det är Die Hard på TV, men samtidigt ser det ut som Alien. Jag njuter av att det är lite läskigt, blundar igen och musiken tar mig till ett mörkt universum där jag inte kan styra. Det är nu läskigt och jag känner att jag är blöt av svett men jag vill vara kvar för jag känner att inget kan skada mig. Det känns som en berg-och-dalbana som är lite för läskig men man vet att man känner sig bra när den är slut. Musiken byts till något jag vanligtvis gillar och nu är jag tillbaka i det sköne/glada/euforiska/vackra.
Det har nu gått kanske 2-2,5h och jag börjar fundera på vad som händer om, man skulle ta ännu mer nu. Eller om jag genast ka beställa mer, eller om världen kommer ta slut, eller om universum inte finns eller om jag kan styra allt som händer i universum, om allt jag tänker på blir sant. Försöker att inte tänka på att jorden invaderas av utomjordingar men samtidigt skulle det inte göra någonting för jag kan ju styra allt.

Känner att jag vill prova att gå och kissa. Ställer mig upp och är alldeles blöt av svett och yr. Lyckas gå till badrummet. Vågar inte tända eller titta mig själv i spegeln. Kissar och det är otroligt skönt. Kakelplattorna framför mig rör sig som draglådor ut och in i väggen i det lilla ljuset som finns. Kaklet på golvet rör sig i vågor. Jag njuter av allt och plötsligt är jag inte alls svettig. Helt normal och kroppen är otroligt len. Håret på benen känns inte.
Går till baka till sängen och vänder det blöta täcket. Nu känner jag at jag vill röra kroppen som en vågrarelse och det känns fantastiskt. Jag gungar, universum gungar, musiken gungar. Jag slutar gunga men sängen är nu som en vattensäng och fortsätter gunga. Jag kan också välja hur varmt det ska kännas o jag testar olika temperaturer och väljer till sist att inte välja tempertur alls för det känns bäst.

Släpper alla tankar och bara flyter med och nu är 90mg-trippen nere på en nivå av 60mg-tripp. Nu känns allt lugnt igen och jag kan bara flyta med och allt är bara najs, supernajs. Varm och euforisk och kåt. Sätter på Modern Family och känner att jag bara kan koncentrera mig på en bildruta var 10:e sekund. Jag upplever allt i steg om 10 sekunder visuellt men ljudet hänger med hela tiden. Alla kvinnor är otroligt snygga och de har som ett snygghetsfilter/sken runt sig. Jag tror att jag hänger med i handlingen men är osäker så jag spolar tillbaka och jag känner igen alla bilder jag sett och det är på samma sett att jag bara kan uppleva en bildruta var 10:e sekund och det är samma rosa sken och pixlighet som vid tidigare trippar. Modern Family tar slut och jag startar Big Bang Theory. Det uppför sig på samma sätt men Penny är så snygg att jag måste spola tillbaka hela tiden och se henne massa ggr. Alla skådespelares känslor blir också jättetydliga. Ledsamhet skär i kroppen, glädje får mig att bli glad/varm/skratta. Någon blir lurad och jag känner både glädjen hos den som luras och besvikelsen hos den som blivit lurad.

När avsnittet är slut börjar effekten avta och jag försöker igen blunda och sjunka in i musik men nu är trippen över och det finns bara vissa eftereffekter. Kan inte slappna av eller sova så jag går upp och lägger mig i soffan och ser på TV. Nu är allt som vanligt men ingen trötthet alls. Har nu gått 4 timmar och ca 2 var fruktansvärt intensiva och 2 var som under tidigare trippar.
Sover någon timme i soffan. Lägger mig i sängen och sover 4 timmar. Vaknar och har en vanlig dag. Mår topp, inga dåliga eftereffekter.


Slutsats:
Snacka om droglycka. Förstår att folk håller på med droger om det är så här man kan känna. Blir skrämd av tanken att det kan kännas så här bra. Funderar på hur bra andra droger kan kännas. Funderar på om livet utan droger är tråkigt. Tycker inte att livet är tråkigt alls egentligen men funderar på om det kan bli tråkigt om jag skulle insufflera denna substans säg varannan helg. Funderar på om jag har för lite kvar eller för mycket för det kanske kommer någon annan nu när denna har slutat säljas.
Nåja, jag är väl en färsking helt enkelt men detta är för mig en helt fantastisk substans. Så nu kommer bara nästa fråga, hur funkar detta ihop med någon annan. Kan man göra detta ihop med någon? Kan man fungera? kan man umgås eller kommer man vara isolerad i sitt eget rus? Jag skulle vilja göra detta ihop med en kvinna och ha sex. Hur tar man upp det utan att verka helt knäpp så hon packar ihop och drar direkt?
Nåja, jag gillar detta skarpt och att dela med sig av mina upplevelser är ett sätt att göra dem ännu bättre.

Bra skrivet, själv gillar jag den inte alls som jag skrev tidigare men tror du skulle uppskatta andra rc's ännu mer imo. Själv gillar jag 3-fea och 3f-pvp och är sugen på 3-meo-pce.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback