Av horhus är jag inte intresserad... Amfetamin och framförallt ecstasy skulle jag inte ha något emot att köpa, men jag har inga kontakter där och på gatan vill jag inte köpa... Dessutom skulle jag inte våga smuggla det genom tullen till Finland...
Det är mera "socialt accepterat knark", alltså mediciner, som jag är ute efter...
Har du tid och pengar till det ska det inte vara svårt att muta läkarna i estland att skriva ut t ex roppar. Tjack ska tydligen finnas över allt (på gatan antagligen) enligt min estniske vän.
Har inte Estland gått med i EU?, då kanske det faller under EU lagar när det gäller läkemedel. Jag har ärligt talat ingen aning, men jag ville mest få in ett vettigt inlägg i diskussionen
Okej, du skulle kunna gå in på deras regerings sida eller liknande där brukar lagar/lagförslag skrivas upp och där brukar också deras narkotika plan finnas.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!