Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-06-11, 11:01
  #1
Medlem
Kära flashbackare! När jag nyss var på resa i Danmark så träffade jag en kille, som nu är min bästa polare i Danmark! Saken är den att han var en riktig hardcore stoner! Han rullade de bästa jointarna som jag någonsin sett! Helt perfekta var de! Han hade någon sorts verktyg för att rulla dem! Han hade en plast/keramik-liknande grej, som han tullare pappret utefter, och denna fungerade då även som roach. Jag har letat mig blå i synen, Google och Flashback och frågat kompisar, men jag kan inte hitta en sådan någonstans! Någon som vet vad det heter och vart man kan köpa den?

Fösta inlägget!
Citera
2010-06-11, 11:07
  #2
Medlem
Bruttas avatar
Fråga din danska polare?
Citera
2010-06-11, 11:09
  #3
Medlem
Han skiter bokstavligt talat i Facebook och msn och dylikt, och har inte hans telefonnummer då det försvann när jag uppdaterade min telefon :/
Citera
2010-06-11, 11:12
  #4
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSC
Han skiter bokstavligt talat i Facebook och msn och dylikt, och har inte hans telefonnummer då det försvann när jag uppdaterade min telefon :/
Fyfan, inte mycket till bästa polare
Jag är fan bättre, här har du: Rolling Cone Tool Keyring.

Edit: får väl ge lite kredd till vad jag antar är originalet också: Rollmate
__________________
Senast redigerad av _abou 2010-06-11 kl. 11:14.
Citera
2010-06-11, 11:38
  #5
Medlem
Hha nej, dåligt stil av honom

Det var liknande sådana, men han hade i den i jointen, det var liksom hål rätt igenom, så det tjänstgjorde även som roach, inte bara som "mall".
Citera
2010-06-11, 11:41
  #6
Medlem
Den var alltså inte så lång, 3-4cm kanske ber om ursäkt för ev. Stavfel, sitter på telefonen
Citera
2010-06-11, 11:55
  #7
Medlem
_abous avatar
Var det något i den här stilen då? Fly King Size Deluxe.

Annars fanns det massa prylar på den här länken.
Citera
2010-06-11, 12:10
  #8
Medlem
banxss avatar
allt du behöver är en penna, man rullar runt pennan. hur lätt som helst
Citera
2010-06-11, 12:15
  #9
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banxs
allt du behöver är en penna, man rullar runt pennan. hur lätt som helst
Du har uppenbarligen inte förstått vad han har skrivit.
Citera
2010-06-11, 12:21
  #10
Medlem
Jag tror TS letar efter nåt sånt här: Re-usable Filter tips
Citera
2010-06-11, 12:29
  #11
Medlem
Brukade köpa de här när man var nybörjare. Finns i olika storlekar bland annat en superkingsize för special occasions... Kan bli lite dyrt i längden...
http://www.thefreshscent.com/wp-cont...s_kingsize.jpg
Citera
2010-06-11, 12:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av opersonligt
Jag tror TS letar efter nåt sånt här: Re-usable Filter tips

Helt rätt, dock bara EN i hållbart material, men i övrigt var det ganska likt! Den jag letar efter är en hård sådan, för att rulla med och ha som filter, för att sedan användas i nästa joppe, osv osv. Hittar ingen påsvenska sidor, och vill helst ha det då jag inte har möjlighet att betala med kort.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback