Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-10, 10:31
  #1
Medlem
Kwikmans avatar
Är det ingen mer än jag som känner stort obehag inför det faktum att om de röd-gröna vinner så kommer Mona Sahlin vara Sveriges högste beslutfattare i fyra år?

Jag mår direkt illa över denna hemska och obehagliga mardröm, jag oroar mig mer över detta än det faktum att mitt vikariat snart går ut och jag inte vet om jag får förlängt. Om det hade hjälpt så hade jag gjort nästan vad som helst för att slippa ha Mona som statsminister, huääää.

Det sjuka är att ingen som jag pratat med, trots partitillhörighet, vill ha henne på den posten. Och dom som är mest kritiska till henne är Socialdemokrater själva. Varför röstar ni då på S?

Den kvinnan är det värsta som hänt Sverige sedan Christian Tyrann.
__________________
Senast redigerad av Kwikman 2010-06-10 kl. 10:33.
Citera
2010-06-10, 10:35
  #2
Avstängd
alestorms avatar
Undrar hur lång tid Sverige har kvar..
Citera
2010-06-10, 10:35
  #3
Medlem
Ode-Ns avatar
Jag har mardrömmar (ja, på riktigt) om henne. Folk röstar som dom alltid har gjort, och bryr sej inte om vem det är som leder partiet. Har hur många folk omkring mej som helst som är sossar, och får samma svar av alla.
"Nä men jag har alltid röstat på sossarna, och det har ju funkat bra"
Citera
2010-06-10, 10:40
  #4
Medlem
naganof2s avatar
jooo , helt ärligt så rös jag till lite när jag läste topic
Citera
2010-06-10, 10:42
  #5
Medlem
[Strange Days]s avatar
Det vände sig i magen på mig när jag läste rubriken, och nu känner jag att frukosten är på väg upp.

Än värre blir illamåendet när man tänker på Lars Ohly i nån ministerpost, men det är iofs en annan historia...
Citera
2010-06-10, 10:44
  #6
Medlem
goE-s avatar
"Lars Ohly som finansminister".

Lycka till med lunchen Strange Days...
Citera
2010-06-10, 11:05
  #7
Medlem
Kahlsons avatar
Jag börjar bli riktigt orolig nu när undersökningarna tyder på att S skulle vinna.

Mona kan dra åt fanders.
Citera
2010-06-10, 11:07
  #8
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goE-
"Lars Ohly som finansminister".

Lycka till med lunchen Strange Days...

Strö gärna mer salt i såret!
Citera
2010-06-10, 11:07
  #9
Medlem
callas300s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlson
Jag börjar bli riktigt orolig nu när undersökningarna tyder på att S skulle vinna.

Mona kan dra åt fanders.

Nja, ingen fara ännu, det räcker som sagt med att Mona gör ett uttalande så rasar väljarantalet direkt.

Men visst, lite orolog är man ju, vore katastrof om dom vann nu när det äntligen börjar gå åt rätt håll.
Citera
2010-06-10, 11:13
  #10
Medlem
svampdamps avatar
Alla verkar glömma bort att det har varit finanskris och skyller allt på alliansen trots att Borg har gjort ett enastående arbete.

Heja Sverige!!
Citera
2010-06-10, 11:13
  #11
Medlem
Kesslers avatar
Tänk er att ni har ett ex som ni skulle ha gift er med. Men på bröllopsdagen berättar hon att hon legat med din bestman. Några dagar senare mördar hon hela din familj. Men hon blir friad och får som jobb att sitta och snacka på TV.

När ni sitter där framför TV:n och hör hennes röst förstår ni hur jag känner när jag vaknar upp då och då på morgonen och hör TV:n stå på, där man hör Måna snacka.

Massvis med sossar hatar henne tom.
Citera
2010-06-10, 11:16
  #12
Medlem
Xunders avatar
Jo, och du är inte ensam om att vara det! Mona vid makten, nä det kan ju bara inte vara sant. Tänk om någon skulle komma för 10 - 15 år sen och säga att Mona Sahlin har chansen att bli statsminister år 2010. Fy satan vad man skulle skrattat ut den personen, Mona Sahlin liksom?

Tro det eller ej, Mona Sahlin är inte värst. Värst är Ohly! Lars Ohly i regeringen... Jösses, Sverige har verkligen en pistol mot tinningen just nu, problemet är bara att chansen är stor att den skjuts av i September!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback