Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-09-05, 19:59
  #13
Medlem
sallypros avatar
ska bli trevligt att se om dom lyckas, eller om det blir som med far cry 2..
Citera
2010-09-05, 22:04
  #14
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sallypro
ska bli trevligt att se om dom lyckas, eller om det blir som med far cry 2..
Och vad var det FC2 misslyckades med menar du?
Citera
2010-09-05, 22:31
  #15
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sha R'Tae
Och vad var det FC2 misslyckades med menar du?

Åk dit, åk dit, åk dit. Sen roadblocks hela jävla tiden som respawnar stup i kvarten.
Citera
2010-09-05, 23:10
  #16
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Åk dit, åk dit, åk dit. Sen roadblocks hela jävla tiden som respawnar stup i kvarten.
Frustrerande - ja. Men att kalla hela spelet för misslyckat pga. det är väl ändå att ta i?
Citera
2010-11-25, 22:38
  #17
Medlem
Känner att vi behöver lite mer kraft i tråden!!!

Vad har ni för förväntningar på FC3? Dom har ju sagt att dom fortsätter med Afrika miljön men även kan tänka sig att jobba med Antarktis. Vad saknades i FC2 från FC och vad är andra tillägg Ubisoft bör tänka på, både inom single player och multiplayer? Måste erkänna att FC2's multiplayer är ett av de buggigaste jag varit med om, stats resettar ju stup i kvarten, iallafall på PS3an (ja det står PC tråd men jag antar att detta är den officiella FC3 tråden). Men vad tror ni dom kommer förbättra och vad skulle få er att köpa det? Go go go!
Citera
2010-12-13, 23:58
  #18
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Känner att vi behöver lite mer kraft i tråden!!!

Vad har ni för förväntningar på FC3? Dom har ju sagt att dom fortsätter med Afrika miljön men även kan tänka sig att jobba med Antarktis. Vad saknades i FC2 från FC och vad är andra tillägg Ubisoft bör tänka på, både inom single player och multiplayer? Måste erkänna att FC2's multiplayer är ett av de buggigaste jag varit med om, stats resettar ju stup i kvarten, iallafall på PS3an (ja det står PC tråd men jag antar att detta är den officiella FC3 tråden). Men vad tror ni dom kommer förbättra och vad skulle få er att köpa det? Go go go!

Att de kör Afrikamiljön tycker jag är grymt! Smyga runt i regnskog med sin Dart Rifle och snipra ner läger är så jävla mysigt. Jag skulle vilja att de fixade lite skönare kontroller för spel på konsoll. Lite trögt att sikta och väldigt svårt, autosiktet gör ju faktiskt 90% av arbetet om man nu kan säga det så.
På något sätt måste de fixa andra uppdrag, inte bara ta bussen dit, döda honom och ta bussen tillbaks. Ett sådant uppdrag kan ta upp till en timme att slutföra om man råkar dö och lite sånt.

Lite skönare vapen (fler!), skönare sikte, andra fordon(fler!), fixa en roligare multiplayer och inte bara gå in på en match, få några diamanter och få bästa vapnet, eller bara starta med 18 diamanter och uppgradera alla vapen.

Mycket trevligare multiplayer.
Hur de ska fixa detta är upp till dem själva
Citera
2010-12-14, 00:05
  #19
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Känner att vi behöver lite mer kraft i tråden!!!

Vad har ni för förväntningar på FC3? Dom har ju sagt att dom fortsätter med Afrika miljön men även kan tänka sig att jobba med Antarktis. Vad saknades i FC2 från FC och vad är andra tillägg Ubisoft bör tänka på, både inom single player och multiplayer? Måste erkänna att FC2's multiplayer är ett av de buggigaste jag varit med om, stats resettar ju stup i kvarten, iallafall på PS3an (ja det står PC tråd men jag antar att detta är den officiella FC3 tråden). Men vad tror ni dom kommer förbättra och vad skulle få er att köpa det? Go go go!
Eftersom man inte vet något om FC3 ännu så blir det ju vääääldigt spekulativt.

Men visst - de skulle behöva fila på AIn, skapa möjligheter till friendly AI, inkludera civila, en trovärdig handling, göra skillnaderna mellan olika faktioner tydlig, våga vara mer politisk (det är t ex rent genant att hälften av ens fiender är vita sydafrikan-lookalikes)... ja typ så.
Tänk er effekten av att få befinna sig i ett flyktingläger när RUF anfaller och då får vara en legosoldat som skjuter tillbaka mot de odisciplinerade kräken... se asen fly i panik :evil:
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback