Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-22, 21:56
  #18637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Fyfan vad tråk att endast hamna med svenskar. Drygaste folket i hela CS.
Du får inte mindre idioti för att du betalar för faceit, du har fortfarande en gömd elo som styr din matchmaking även om du är F2P. Du kan bara inte se din rank.

Generellt har jag fått känslan av att den genomsnittlige esportalen spelaren är seriösare än i MM och matcherna blir således bättre. Annars fungerar mute funktionen bra.
Citera
2018-03-27, 23:40
  #18638
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Matchar endast mot turkar som fuskar eller smurfar... Vart tog ryssarna vägen? Av 10 matcher så var det bara 3 matcher med ryssar..
Det borde finans nått filter som man kunde skippa hela jävla östblocket, då de tjatar som faan.
Visst det finns en mute-knapp, men ibland sitter man där och får trycka mute på alla nästan.
Enklare i rankat, där är det bara 4st till.
Men där har jag funnit att de inte har så stora problem och prata Engelska.
Men dock har jag kört för lite för få en total uppfattning om detta.

Måste tillägga har inte så mycket emot dom, men extremt jobbigt och lyssna på.
Då det inte ger nått.
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Fyfan vad tråk att endast hamna med svenskar. Drygaste folket i hela CS.
Du får inte mindre idioti för att du betalar för faceit, du har fortfarande en gömd elo som styr din matchmaking även om du är F2P. Du kan bara inte se din rank.
Min uppfattning är att den är rätt blandat, men visst en del tar sig på EXTREMT stort allvar.
Och en rolig där tunnel på Italy, samma sniper står samma ställe alla rundor men rätt svårt att ta.
Men jag prefire och kör, missar massor av rundor, för sen lyckas en runda.
Då vart det igång med hur bra h*n är och jag måste gjort nått otillåtet.

Senaste dagarna tappat sprayen en del, kan vara för influensan som vägrar släppa att man inte hänger med i svängarna då.
Citat:
Ursprungligen postat av Mach3
Prime har bara med MM att göra. Jo, det är klart att det går att regga sig med andra personers mobiler, säkert kontantkort också men du ska även upp med kontot till level 22 vilket tar ca 7 veckor om du spelar riktigt mycket. Det blir helt enkelt jävligt meckigt att fuska med Prime, när du istället kan fuska utan Prime på en vecka. Valve har väl insett att det inte går att stoppa fuskarna och har lagt till en sådan här åtgärd istället, så deras seriösa spelarbas i så stor mån som möjligt slipper fuskarna.

Prime ska väl i slutändan leda till seriös MM, men det är ett tag dit.

https://support.steampowered.com/kb_...2235-QYCN-3295
http://csgopedia.com/cs-go-prime-account/
https://www.pcgamer.com/valve-consid...king-for-csgo/

Där är några länkar. Står väl typ samma i alla, läste dem inte själv.
Berättar dom tro när dom har fyllt den nödvändiga kvoten för deras test med Prime account?
Metoden borde sålla bort en del oseriösa, men har noll förhoppningar att det ska försvinna.
Citera
2018-04-05, 22:33
  #18639
Medlem
Idealisten.s avatar
Börjat spela lite CS igen, det var ett tag sen. Kul spel
Men jag undrar varför jag i princip alltid hamnar i matcher med ryssar, är det detsamma för många av er eller? Jag förstår ju inte ett ord och har fått påpeka detta i chatten då de ibland nämner mitt namn som om jag vore ryss själv och skulle förstå vad de säger.
Jag tycker också att det är lite tråkigt att det ska finnas spelare överallt som är redo att trycka ned en verbalt så fort man gör något misstag. Det stärker inte direkt motivationen för min del.
Citera
2018-04-07, 05:54
  #18640
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idealisten.
Börjat spela lite CS igen, det var ett tag sen. Kul spel
Men jag undrar varför jag i princip alltid hamnar i matcher med ryssar, är det detsamma för många av er eller? Jag förstår ju inte ett ord och har fått påpeka detta i chatten då de ibland nämner mitt namn som om jag vore ryss själv och skulle förstå vad de säger.
Jag tycker också att det är lite tråkigt att det ska finnas spelare överallt som är redo att trycka ned en verbalt så fort man gör något misstag. Det stärker inte direkt motivationen för min del.


Så är det i cs för alla tyvärr, du kommer få leva med ryssarna så länge du spelar mm med randoms. Enda lösningen är att hitta några svenskar du kan lira med för att slippa alla jävla ryssar.
Citera
2018-04-19, 09:32
  #18641
Medlem
MM.
Fantastiskt enerverande och påfrestande för självförtroendet. Har de sista tre veckorna det fantastiska facit av 3 vinster på säkert 30 matcher. Måste vara något sorts rekord.
Började med att man mötte råfuskare i 3 matcher på raken, samtidigt som man hade förstörare i egna laget.
Men i teorin borde matcherna ha 50% chans till vinst, men jag vet på förhand att mitt lag kommer loosa med minst 16-7.
Jag själv blandar och ger, men är ändå sämre än vanligt.
Men det borde kompenseras med någon annan som lyfter lager, men icke. Alla lika värdelösa.
Uppskattar dock engelsmännen i mm. De är trevliga pratar och har skoj när man lirar.
Citera
2018-04-26, 18:27
  #18642
Medlem
Har fått några vinster sedan sist, så mitt fria fall genom systemet har bromsats upp tillfälligt.
Men är förvånad över alla skitdyra skins som alla springer runt med. Har det varit någon loppis sista veckan?
Citera
2018-04-27, 01:35
  #18643
Medlem
Lekus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
MM.
Fantastiskt enerverande och påfrestande för självförtroendet. Har de sista tre veckorna det fantastiska facit av 3 vinster på säkert 30 matcher. Måste vara något sorts rekord.
Började med att man mötte råfuskare i 3 matcher på raken, samtidigt som man hade förstörare i egna laget.
Men i teorin borde matcherna ha 50% chans till vinst, men jag vet på förhand att mitt lag kommer loosa med minst 16-7.
Jag själv blandar och ger, men är ändå sämre än vanligt.
Men det borde kompenseras med någon annan som lyfter lager, men icke. Alla lika värdelösa.
Uppskattar dock engelsmännen i mm. De är trevliga pratar och har skoj när man lirar.


Man brukar väl säga att i soloque så är det en tredjedel av alla games du själv ska kunna carrya laget till seger. I dom andra tredjedelarna är dina lagkamrater överlägsna eller så är dina motståndare det.
Citera
2018-04-29, 22:42
  #18644
Medlem
Idealisten.s avatar
Frustrerande spel. Just när man trott man nått en formtopp så möter man spelare på en ännu högre nivå och de tidigare fantastiska reflexerna blir något att skämmas över.
Citera
2018-04-30, 07:38
  #18645
Medlem
Caffreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idealisten.
Frustrerande spel. Just när man trott man nått en formtopp så möter man spelare på en ännu högre nivå och de tidigare fantastiska reflexerna blir något att skämmas över.
Suveränt ju, det är så man utvecklas.
Citera
2018-05-01, 07:42
  #18646
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caffrey
Suveränt ju, det är så man utvecklas.
Givetvis, hade inte varit så kul särskilt länge att bara vinna men fan så frustrerande varje gång i spel där man inte finner någon taktik som för att bryta det andra lagets ekonomi och åker på tokspö.
Citera
2018-05-10, 08:57
  #18647
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
MM.
Fantastiskt enerverande och påfrestande för självförtroendet. Har de sista tre veckorna det fantastiska facit av 3 vinster på säkert 30 matcher. Måste vara något sorts rekord.
Började med att man mötte råfuskare i 3 matcher på raken, samtidigt som man hade förstörare i egna laget.
Men i teorin borde matcherna ha 50% chans till vinst, men jag vet på förhand att mitt lag kommer loosa med minst 16-7.
Jag själv blandar och ger, men är ändå sämre än vanligt.
Men det borde kompenseras med någon annan som lyfter lager, men icke. Alla lika värdelösa.
Uppskattar dock engelsmännen i mm. De är trevliga pratar och har skoj när man lirar.

Kan man inte carrya i MM så suger man. Alla får sopor i sitt lag hela tiden, men det är bara att carrya dom. Vissa matcher går ej att carrya, men de flesta går.

Nivån i MM är generellt sett väldigt låg på alla ranks.
Citera
2018-05-10, 09:09
  #18648
Medlem
Bara att inse.. jag är inte bättre än såhär.. eller kanske lite...
Men så fort jag entrar nivåm där min derank blrjade, så får jag verkligen miffon i laget. Skrik och gap och noob. En afk, en som droppar och den tredje som försöker hitta nya innovativa sätt att droppa bomben utanför banan.

Eller som häromkvällen. Ett fyllo, två wannabe elit, och en duktig samt jag. Fullt tk krig samt gapandes om noob. Efter 5 rundor droppar de värsta. Kvar blir jag fyllot och den bra. Nu blev det trevligt att spela och vi förlorade en jämn match. Men det är också en av de trevligare upplevelsen på denna nivån.
Låter som silver. Men icke!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback