Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-19, 15:50
  #18625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Finns det nått negativt och ge ens mobilnummer till Steam/CS GO för Prime-konto?
Reklam, sms och annan skit som man är ointresserad av då?

Nope ingen reklam ö.h.t, det är bara för Prime-konto så det är ingenting att oroa sig för
Citera
2018-03-19, 17:37
  #18626
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbadoris
Nope ingen reklam ö.h.t, det är bara för Prime-konto så det är ingenting att oroa sig för
Toppen, då jag hatar sånt, och massa skit fyller upp mobil eller mail.

Vet du vad tanken är lite mer bredare?
Antar det har en del med trovärdighet att göra, men vad.

Spelade precis och mötte en med ping 22, den hoppade runt och såg nästan ut som speedhack eller nått.
Gick inte träffa, utom en gång då jag spraya på annat ställe, och sen stod han bara där och dog helt plötsligt.
Men sånt finns väl inte till CS GO?
Men andra spel har jag stött på det förr, och heller aldrig sett nått liknande.

Annars går väl det framåt, fortfarande en del svårigheter med få upp siktet men sitter oftare och oftare nu.
Citera
2018-03-19, 17:47
  #18627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowmoo
Får man sälja Karambit Marble Fade fabriksny i denna tråd ? eller finns det någon annan tråd om sånt ?

Du får vända dig till ett annat forum för försäljning.

1.01. Reklam och annonsering
Privata eller kommersiella annonser, så som köpes-, säljes- eller bytesannonser, inlägg innehållande reklam eller inlägg med annat innehåll som användaren tjänar pengar eller andra fördelar på, är förbjudna.

edit: https://www.flashback.org/regler
__________________
Senast redigerad av Mach3 2018-03-19 kl. 17:57.
Citera
2018-03-19, 17:53
  #18628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Toppen, då jag hatar sånt, och massa skit fyller upp mobil eller mail.

Vet du vad tanken är lite mer bredare?
Antar det har en del med trovärdighet att göra, men vad.

Spelade precis och mötte en med ping 22, den hoppade runt och såg nästan ut som speedhack eller nått.
Gick inte träffa, utom en gång då jag spraya på annat ställe, och sen stod han bara där och dog helt plötsligt.
Men sånt finns väl inte till CS GO?
Men andra spel har jag stött på det förr, och heller aldrig sett nått liknande.

Annars går väl det framåt, fortfarande en del svårigheter med få upp siktet men sitter oftare och oftare nu.

Tanken är att eftersom man måste vara level 22 samt binda ett telefonnummer till kontot för att kunna bli "prime" så får man bort de här fuskarna som köper på sig massvis med konton vid Steam-reor och sen kör tills de blir bannade.

Fuskarna finns fortfarande såklart, det räcker ju med level 3 för att få börja spela MM (om inte reglerna ändrats) men om DU har prime så slipper du dem.

Offtopic-diskussion men hela den här tråden verkar lite offtopic för tillfället kan jag tycka.

edit: oj, inte alls offtopic. Jag trodde jag var i matchpratstråden
Citera
2018-03-19, 18:02
  #18629
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mach3
Tanken är att eftersom man måste vara level 22 samt binda ett telefonnummer till kontot för att kunna bli "prime" så får man bort de här fuskarna som köper på sig massvis med konton vid Steam-reor och sen kör tills de blir bannade.

Fuskarna finns fortfarande såklart, det räcker ju med level 3 för att få börja spela MM (om inte reglerna ändrats) men om DU har prime så slipper du dem.

Offtopic-diskussion men hela den här tråden verkar lite offtopic för tillfället kan jag tycka.

edit: oj, inte alls offtopic. Jag trodde jag var i matchpratstråden
Betyder det nu att jag bara spelar mot de som har prime, även i casual och andra spelsätt?
Risken är väl bara att dessa använder sig av släktingars mobiler istället.
Har du nån bra länk om detta med Prime?
Och vad tanken är ska ske i slutänden, alltså vad de berättar själva.

Du skrev OT och började leta som en tok varför detta skulle vara OT, men sen kom förtydligandet.

Även börjat spray lite bättre, man kan tycka det skulle vara enkelt med det är det verkligen inte.
Kanske när man kan det fullt ut.
Citera
2018-03-19, 18:20
  #18630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Betyder det nu att jag bara spelar mot de som har prime, även i casual och andra spelsätt?
Risken är väl bara att dessa använder sig av släktingars mobiler istället.
Har du nån bra länk om detta med Prime?
Och vad tanken är ska ske i slutänden, alltså vad de berättar själva.

Du skrev OT och började leta som en tok varför detta skulle vara OT, men sen kom förtydligandet.

Även börjat spray lite bättre, man kan tycka det skulle vara enkelt med det är det verkligen inte.
Kanske när man kan det fullt ut.

Prime har bara med MM att göra. Jo, det är klart att det går att regga sig med andra personers mobiler, säkert kontantkort också men du ska även upp med kontot till level 22 vilket tar ca 7 veckor om du spelar riktigt mycket. Det blir helt enkelt jävligt meckigt att fuska med Prime, när du istället kan fuska utan Prime på en vecka. Valve har väl insett att det inte går att stoppa fuskarna och har lagt till en sådan här åtgärd istället, så deras seriösa spelarbas i så stor mån som möjligt slipper fuskarna.

Prime ska väl i slutändan leda till seriös MM, men det är ett tag dit.

https://support.steampowered.com/kb_...2235-QYCN-3295
http://csgopedia.com/cs-go-prime-account/
https://www.pcgamer.com/valve-consid...king-for-csgo/

Där är några länkar. Står väl typ samma i alla, läste dem inte själv.
Citera
2018-03-19, 18:26
  #18631
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mach3
Prime har bara med MM att göra. Jo, det är klart att det går att regga sig med andra personers mobiler, säkert kontantkort också men du ska även upp med kontot till level 22 vilket tar ca 7 veckor om du spelar riktigt mycket. Det blir helt enkelt jävligt meckigt att fuska med Prime, när du istället kan fuska utan Prime på en vecka. Valve har väl insett att det inte går att stoppa fuskarna och har lagt till en sådan här åtgärd istället, så deras seriösa spelarbas i så stor mån som möjligt slipper fuskarna.

Prime ska väl i slutändan leda till seriös MM, men det är ett tag dit.

https://support.steampowered.com/kb_...2235-QYCN-3295
http://csgopedia.com/cs-go-prime-account/
https://www.pcgamer.com/valve-consid...king-for-csgo/

Där är några länkar. Står väl typ samma i alla, läste dem inte själv.
Det låter rätt positivt faktiskt.
Alla mina dumma frågor är för lära mig hur det funkar lite bättre.

Ska läsa dina länkar lite senare, men tack för dom så länge!
Citera
2018-03-21, 11:31
  #18632
Medlem
Matchar endast mot turkar som fuskar eller smurfar... Vart tog ryssarna vägen? Av 10 matcher så var det bara 3 matcher med ryssar..
Citera
2018-03-21, 11:37
  #18633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Matchar endast mot turkar som fuskar eller smurfar... Vart tog ryssarna vägen? Av 10 matcher så var det bara 3 matcher med ryssar..

Testa esportalen, nästan endast svenskar som spelar där.
Citera
2018-03-22, 10:53
  #18634
Medlem
eshkoshkas avatar
Har torskat ner mig i Esportal. Smidigt och man slipper rätt mycket skitfolk gentemot MM.

Är det helt menlöst att lira Faceit utan abonnemang? Känns som gratislir där kan resultera i rätt mycket idioti. Och ska man casha för att spela kan man lika gärna lira SPL.
Citera
2018-03-22, 21:28
  #18635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Har torskat ner mig i Esportal. Smidigt och man slipper rätt mycket skitfolk gentemot MM.

Är det helt menlöst att lira Faceit utan abonnemang? Känns som gratislir där kan resultera i rätt mycket idioti. Och ska man casha för att spela kan man lika gärna lira SPL.

Fyfan vad tråk att endast hamna med svenskar. Drygaste folket i hela CS.
Du får inte mindre idioti för att du betalar för faceit, du har fortfarande en gömd elo som styr din matchmaking även om du är F2P. Du kan bara inte se din rank.
Citera
2018-03-22, 21:41
  #18636
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Fyfan vad tråk att endast hamna med svenskar. Drygaste folket i hela CS.
Du får inte mindre idioti för att du betalar för faceit, du har fortfarande en gömd elo som styr din matchmaking även om du är F2P. Du kan bara inte se din rank.
Okej. Jag trodde bara man hamnade mot andra som lirade utan att ha pröjsat något, men så kanske det inte är då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback