Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-28, 11:58
  #121
Medlem
qbertys avatar
Haha tycker deras weapon handling ser för jävlig ut, tummar som sticker ut helt fel å ja..
Citera
2011-08-28, 12:00
  #122
Avstängd
thepogges avatar
Men Cross-platform låter mer som att vi PC spelare kommer kunna lira mot konsollerna? Annars säger man vell Mutli-platform elleR?
Citera
2011-08-28, 12:06
  #123
Medlem
Koreanskbots avatar
Känns som jag är den enda i denna tråden som tyckte att det såg bra ut
Citera
2011-08-28, 12:35
  #124
Medlem
Keykons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepogge
Men Cross-platform låter mer som att vi PC spelare kommer kunna lira mot konsollerna? Annars säger man vell Mutli-platform elleR?
Japp, det är vad dom menar med cross-platform.
PC och PS3 kommer kunna lira mot varandra, dock så har Valve nåt jidder med Microsoft angående Steamworks, så Xbox360 kommer inte ha den möjligheten.
Citera
2011-08-28, 12:41
  #125
Medlem
filipdinhos avatar
crosshairen var ju jävligt ful den också..
Jag är inte jätte besviken men tycker dom har gjort stora fel på både vapen och "gångsätt"..
Jag tycker dock Mapsen är väldigt förnyade och ser coola ut men själv vapnen var ju minuset så det måste fixas och vara lite mer som CSS eller 1.6 ( modellen av vapena )
Citera
2011-08-28, 12:43
  #126
Medlem
BambuPrinsens avatar
Tycker bandesignen äntligen har gjort ett litet skutt framåt. Men va fan hände med vapenmodellerna!! :O ser skit ut enligt min åsikt. Känns som dem siktar på warrock/wolfteam/blackshot fps spelen som också har fruktansvärda modeller.
Citera
2011-08-28, 14:51
  #127
Medlem
Hoppas att dom slänger in någon form av Matchmaking som finns i HoN och LoL i dagsläget.

Skulle vara kul för casual gamers som mig själv att få lite seriösare games mot balanserat motstånd utan att behöva gå med i någons slags clan/guild.
Bara hoppa in o lira ett game när man känner för det.
Citera
2011-08-28, 14:59
  #128
Medlem
cschrilles avatar
Vapnen såg riktigt fula ut, alldeles för små. Annars såg det faktiskt ganska roligt ut enligt mig
Citera
2011-08-28, 15:21
  #129
Medlem
Darkspines avatar
Verkar inte bli någon större hit direkt. Är ju inte CS2 heller, utan bara en "nyversion" om man så vill.
Citera
2011-08-28, 16:10
  #130
Medlem
Hardwells avatar
Fy fan såg traliern på IGN och fy fan säger jag bara!
Valve försöker bara mjölka ut mer pengar i företaget, det har snackat mycket förr om ett nytt CS:


http://www.youtube.com/watch?v=Fwiv1t1QiEE

Går inte återskapa den känslan i 1.6 som tidigare versioner som Source, tror att E-sport världen fortfarande kommer haka på CS 1.6.


EDIT:

Gamla tider med eoL samt SK:


http://www.youtube.com/watch?v=VUIAFbYqt_g
__________________
Senast redigerad av Hardwell 2011-08-28 kl. 16:13.
Citera
2011-08-28, 16:14
  #131
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardwell
Fy fan såg traliern på IGN och fy fan säger jag bara!
Valve försöker bara mjölka ut mer pengar i företaget, det har snackat mycket förr om ett nytt CS:


http://www.youtube.com/watch?v=Fwiv1t1QiEE

Går inte återskapa den känslan i 1.6 som tidigare versioner som Source, tror att E-sport världen fortfarande kommer haka på CS 1.6.

Nu har jag inte hängt med i diskussionen alls så vet inte om du är medveten om det. Men det där är väl inte Global Offensive du länkade?
Citera
2011-08-28, 16:16
  #132
Avstängd
RebeccaBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardwell
Går inte återskapa den känslan i 1.6 som tidigare versioner som Source, tror att E-sport världen fortfarande kommer haka på CS 1.6.
Indeed, 1.6 är så jävla hårdkokat. Alla hardcore games är ju för fan lärda av 1.6.

Tror dock att 1.6 kommer bli dött om några år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback