Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2010-11-10, 03:23
  #37
Medlem
yoshi.arafats avatar
Jag tycker wiimote-nunchuk setupen fungerade bra. Någon som vet om man kan låsa upp banor genom att klara alla originalbanor på de svårare svårighetsgraderna? Precis kört igenom liret för andra gången och har nu klarat alla upp till agent. Då hände ingenting iaf, men fortfarande tre svårighetsgrader kvar iofs
Citera
2010-11-10, 03:24
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvarenolycka
Nja, möjligtvis att man fick blåsor i handen efter att ha spelat för mycket Mario Party men aldrig av GoldenEye.

Det jag stör mig på främst med Classic Controller nu när jag spelat GoldenEye är att när jag går sidledes samtidigt som jag ska sikta så krockar jag med tummarna mot varandra hela tiden. Spakarna sitter för nära varandra. Med 64:a kontrollen var det ju inga problem alls att göra samma sak med de gula knapparna och spaken.

Hursomhelst blir det nog så att jag spelar med Wiimote och Nunchuck i fortsättningen.

Sant, det var speciellt det spelet jag menade. Men man fick även ont och skador av andra spel, men aldrig lika mycket som i Mario party! Var dock värt det då man spöade en polare i ett mini-game.

Okej, men blir det samma problem med en pro classic controller?

Waluigi
Citera
2010-11-10, 03:40
  #39
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Inget stort fan av WII, men har konsolen så kommer utan tvekan köpa spelet. Kommer ju aldrig bli samma spelkänsla för det måste man ha sönderslappade N64 kontroller för! Men ser fram emot att lira lite, absolut.
Citera
2010-11-13, 10:44
  #40
Moderator
Snuffelbutts avatar
Jag försöker få lite klarhet över spelet, när jag först såg det kände jag att det var ett säkert köp, men nu är jag tveksam av följande anledningar. Activision saknar alla rättigheter från N64 SPELET, remaken på wii:t är såvitt jag förstår en remake på FILMEN. Det jag undrar är helt enkelt, hur är spelet om man jämför med N64 varianten? Är spelet lika roligt att spela multiplayer på? Bandesign osv?

annars kan vi väl säga såhär, är spelet ett värt köp för en gammal spelräv som slitit sitt hår efter en spelupplevelse som N64 GE levererade på sin tid?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback