• 47 959 online
  • 1 138 865 medlemmar
  • 58 999 700 inlägg
2011-06-27, 21:30
Avstängd
Nordboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Bong
5) Kan man spela upp piratkopierad film i Xvid och MKV format?

Tror det går med jailbreak och diverse krångel. För mig är det en självklarhet att kunna flytta över vilka filmer man vill via masslagring till mobiltelefonen, utan ett program som faktiskt kontrollerar filerna innan...
Citera
2011-07-17, 00:48
Medlem
jonssonpontuss avatar
Dom säljs till överpris. Bara för det står Apple/iPhone på den och dom designat den lägger dom på en tusenlapp eller två. Kan ju köpa en telefon som är lika bra om inte bättre för tusenlappen mindre vilket gör iPhone väldigt ointressant.

Men visst, går man efter utseende så är iPhone kanske de rätta valet...
Citera
2011-07-17, 02:45
Medlem
Dualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordboo
Tror det går med jailbreak och diverse krångel. För mig är det en självklarhet att kunna flytta över vilka filmer man vill via masslagring till mobiltelefonen, utan ett program som faktiskt kontrollerar filerna innan...

Kontrollerar filerna innan? Jag slänger in de flesta filformat i appen AVPlayer, genom iTunes,
för att sen kolla direkt. Fixar Divx, Mkv och det mesta annat.
Citera
2011-07-17, 12:02
Medlem
Ninjaflipps avatar
iPhone är en jättebra telefon, men jag vägrar köpa den för att det är Apple som har gjort den. Jag tänker inte stödja ett företag som lika gärna kan jämföras med djävulen.

Dessutom är den alldeles för dyr. Men det hänger ju å andra sidan ihop med det här att det är Apple som har gjort den.
Citera
2011-07-17, 13:07
Medlem
1945s avatar
Äcklas mer och mer över hur människor tycks fungera.

Hade en diskussion igår med en kamrat som köpt en Iphone 4. Då jag frågade om varför han köpt denna så fick jag svaret att den är betydligt enklare att använda än andra telefoner!?!?

Jaha sa jag... Har du alltså testat några andra moderna telefoner? Näe, det hade han inte men han hade "hört" att detta påståendet stämmer?!?!

Skiter fullständigt i huruvida Apple är djävulen eller ej. Däremot stör jag mig på mentaliteten hos människor som enbart sväljer och följer den stora massan! Inte speciellt konstigt att sådana som Hitler lyckades få anhängare. Folk gillar att bli styrda!
Citera
2011-08-21, 00:52
Medlem
Dr0sters avatar
Raderade. Visse kör iPhone andra Android. Det e inte utan anledning att Apple gatt framat och den anledningen har inte enbart med deras produkters utseende att göra.

Vissa gillar Android, andra RIM och vissa iPhone. Förstàr inte hur folk orkar gapa ren skit om andra märket.
Senast redigerad av Dr0ster 2011-08-21 kl. 01:11.
Citera
2012-01-29, 04:46
Medlem
Melchersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1945
Äcklas mer och mer över hur människor tycks fungera.

Hade en diskussion igår med en kamrat som köpt en Iphone 4. Då jag frågade om varför han köpt denna så fick jag svaret att den är betydligt enklare att använda än andra telefoner!?!?

Jaha sa jag... Har du alltså testat några andra moderna telefoner? Näe, det hade han inte men han hade "hört" att detta påståendet stämmer?!?!

Skiter fullständigt i huruvida Apple är djävulen eller ej. Däremot stör jag mig på mentaliteten hos människor som enbart sväljer och följer den stora massan! Inte speciellt konstigt att sådana som Hitler lyckades få anhängare. Folk gillar att bli styrda!

Tyvärr är det många som tänker sådär "Apple är bäst" sen varför har de ingen aning om... Känns som med fotbolls lag, man har bestämt sig för hålla på ett visst lag och kämpar för det... Apple gör inte dåliga saker men de tar vidrigt betalt för det, suger ut folk på pengar... Finns minst lika bra telefoner som klarar allt och lite till för en tredjedel av priset...

Offtopic: Har inte med iPhone att göra men passar in i hur Apple tänker: http://cuadie.files.wordpress.com/20...ooks.jpg?w=510

Citera