Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-06, 11:45
  #721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gudfadern-
samma här.. köpte min iphone 4 -32 gig för 6.000 med tre

Jag ger totalt ca 1200 kr för min 16 GB med tre, sen binder man ju sig på ett abonnemang, men det spelar ju ingen roll alls då jag ändå tänkte använda telefonen oavsett om jag köpt en iPhone 4 eller en annan telefon . En Samsung Galaxy S skulle kostat dessa 1200 kr mindre, men då vet jag dock inte om jag får med mobilsurfen vars sammanlagda värde är ca 4800 kr lr så
Citera
2010-08-06, 12:58
  #722
Avstängd
Ozzalbatrozzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stocan
Betalade mindre för min iPhone 4 på Halebop än vad jag hade fått ge för till exempel Samsung Galaxy S.

Nej knappast. Du finns inte Galaxy uppe på Halebop för den verkar vara slut, men dyrare är den inte. Jämför du med andra operatörer kanske den blir det, men det är bara för Halebop är jävligt billiga
Citera
2010-08-06, 13:11
  #723
Medlem
Silvermoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Ericsson
Om man vill att garantin ska gälla så återställer man bara mobilen efter jailbreaket. Då är garantin giltig igen.
Foliehatt är du också.

Men om mobilen nu funkar bra nog att återställa den så kanske man inte behöver lämna in den på garantin? Garantin måste man väl oftast använda när det är glapp i någon kontakt(=svårt att återställa om jag förstått det rätt), eller när mobilen inte funkar alls(=väldigt svårt att återställa.)

Vore riktigt kul om Apple gjorde någon grej i stil med Microsofts livebanning av xbox 360. Då skulle jag garva mig sönder och samman.
Fast det kanske inte är praktiskt möjligt.
Citera
2010-08-06, 14:12
  #724
Medlem
Vägrar och vägrar... Jag vill väl ha en men jag tappar min nuvarande telefon ganska ofta och jag har sett filmer på iphones som spricker fort med eller utan bumper. Allt handlar väl om tur och jag har en jävla otur...
Citera
2010-08-06, 14:14
  #725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozzalbatrozz
Nej knappast. Du finns inte Galaxy uppe på Halebop för den verkar vara slut, men dyrare är den inte. Jämför du med andra operatörer kanske den blir det, men det är bara för Halebop är jävligt billiga

Faktiskt så var Galaxy'n dyrare på Halebop med samma abonnemang Inte mycket, men tror den var 150kr dyrare.
Citera
2010-08-06, 14:22
  #726
Medlem
spindrifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stocan
Faktiskt så var Galaxy'n dyrare på Halebop med samma abonnemang Inte mycket, men tror den var 150kr dyrare.
Erkänn att det blev iPhone för att du inte hade råd med SGS
Citera
2010-08-06, 14:44
  #727
Avstängd
Ozzalbatrozzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stocan
Faktiskt så var Galaxy'n dyrare på Halebop med samma abonnemang Inte mycket, men tror den var 150kr dyrare.

Den VAR kanske det ja, men det har ju gått lite tid nu med. Tror knappast den kommer vara dyrare om den kommer upp igen. Galaxys pris är väl likvärdigt med ip4 16 gb?
Citera
2010-08-06, 15:10
  #728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozzalbatrozz
Den VAR kanske det ja, men det har ju gått lite tid nu med. Tror knappast den kommer vara dyrare om den kommer upp igen. Galaxys pris är väl likvärdigt med ip4 16 gb?

Visst kanske det blir så, jag försökte bara få fram en poäng eftersom många påstår att iPhone 4 är mycket dyrare
Citera
2010-08-06, 15:28
  #729
Medlem
bl-gr-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvermoon
Är du lika ironisk som jag eller klickade du inte på länken?
Ironisk - T280i är som en tidig 00-tals kontantkorts telefon. Fast den är liksom iphone tillverkad i Kina.
Citera
2010-08-06, 15:39
  #730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvermoon
Är du lika ironisk som jag eller klickade du inte på länken?

Killen har ju uppenbart tappat mobilen så den spruckit och försöker nu få det på garantin.
Sen har jag hört mer illa om t.ex X10 är iPhone.
Citera
2010-08-06, 22:04
  #731
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbg
Du vet, bevis genom kontradiktion

Det är totalt omöjligt att bevisa något genom att säga emot. Vet du vad bevis är? Det är i alla fall inte tomt prat.
Citera
2010-08-06, 22:14
  #732
Medlem
mrbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Det är totalt omöjligt att bevisa något genom att säga emot. Vet du vad bevis är? Det är i alla fall inte tomt prat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Proof_by_contradiction

Vet du vad bevis är?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback