Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-01, 20:29
  #481
Avstängd
SonOfZeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru.Norberg
jag vill ha riktiga knappar på min mobiltelefon
Köp en då?
Citera
2010-08-01, 20:40
  #482
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fru.Norberg
jag vill ha riktiga knappar på min mobiltelefon

Finns de mobiler med falska knappar då?
__________________
Senast redigerad av guberti 2010-08-01 kl. 20:43.
Citera
2010-08-01, 23:10
  #483
Medlem
macbookishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promotion
Hade någon gett mig en iPhone hade jag sagt 'Tack så mycket!' och använt den. Men jag hade aldrig kunnat vara stolt över en av världens mest uppblåsta och hypade produkter - det blir lite "Grattis, du föll för marknadsföringen."



Har du någon källa på det där? För det låter verkligen o-sant.

aah Aftonhoran, om den räknas ?
Citera
2010-08-03, 21:43
  #484
Medlem
Rockaways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonajme_
Är stilrent OS för dig en appdraw? För det är ju i stort set det iOS är. En appdraw där man kan starta program. Skulle du inte tycka det är smidigt med widgets?

Jag skiter väl i vad det är för någonting? Det är fortfarande stilrent och smidigt.. Har aldrig sagt att det är just appdraw som är stilrent?


Citat:
Ursprungligen postat av nonajme_
Sen, Android fult å plottrigt? Du vet att du kan få det att se ut exakt som du vill va? I stort sett.


"I stort sett." Gillar den. Hursom helst har jag inte sett en enda androidtelefon som inte varit "plottrig". Men det är ju min åsikt..
Citera
2010-08-03, 22:13
  #485
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macbookish
Att nästan 10% av Sveriges befolkning äger en borde väl säga ganska mycket..

Ja visst, det säger bland annat att Apple är otroligt duktiga på marknadsföring...
Citera
2010-08-03, 22:15
  #486
Medlem
daspimps avatar
Att ringa, SMSa, Surfa som är det viktigast med mobilen enligt mig. Är lättast och smidigast med iPhone därför väljer jag den.

.. och så är det snyggare OS jämfört med android.
Citera
2010-08-04, 00:37
  #487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
Ja visst, det säger bland annat att Apple är otroligt duktiga på marknadsföring...


Jag förstår inte varför alla snackar om apples marknadsföring? Vad har apple för reklam här? Jag har inte sett röken av någon iphonereklam?? Medan ex vis Samsung har sin värdelösa reklam i varenda jädra reklam pause "Det är rolig att peka hahahaha", "Samsung presenterar hockey/konsert etc".

Snart bor det väl en Korean under sängen som berättar om samsungs 600 olika modeller.
Citera
2010-08-04, 00:39
  #488
Avstängd
Ozzalbatrozzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daspimp
Att ringa, SMSa, Surfa som är det viktigast med mobilen enligt mig. Är lättast och smidigast med iPhone därför väljer jag den.

Trots att det är ip4 som har störst problem med förlorad täckning och 3G just nu?

Citat:
Ursprungligen postat av daspimp
.. och så är det snyggare OS jämfört med android.

Hur kan man ens uttala sig sådär? Alla tillverkare har ju olika launchers. SE ser inte ut som HTC som kör HTC Sense, eller Samsung som har Touchwiz. Till skillnad från iPhone KAN man dock välja vilken launcher som helst, tills det passar ens smak. iPhone interfacet är dessutom ohyggligt jävla fult, därför jag bytte bort touchwiz på min Samsung, för det var väldigt likt
Citera
2010-08-04, 01:31
  #489
Medlem
macbookishs avatar
Att telefonen iPhone är en fruktansvärt bra mobil kan väl ingen förneka?

men sedan har han faktiskt rätt i att Apple har byggt upp ett urstarkt varumärke tack vare grymt bra marknadsföring vilket gör att ännu fler köper den och sedan hyllar.
Citera
2010-08-04, 01:35
  #490
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
Ja visst, det säger bland annat att Apple är otroligt duktiga på marknadsföring...


Eller att iPhonen är grymt bra.

Som någon tidigare redan nämnt. Hur ofta ser du reklam om Apple?
Citera
2010-08-04, 01:39
  #491
Medlem
Silvermoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macbookish
Att telefonen iPhone är en fruktansvärt bra mobil kan väl ingen förneka?

men sedan har han faktiskt rätt i att Apple har byggt upp ett urstarkt varumärke tack vare grymt bra marknadsföring vilket gör att ännu fler köper den och sedan hyllar.

Beror ju på hur man räknar... Förvisso har dom förbättrat ljudet i senaste versionen med den här noice-cancelling prylen men annars vet jag inte. Stort säkerhetshål, gravt designfel, otroligt dyr...

Nej, fruktansvärt bra är den inte som mobil. Men som leksak är den säkert helt okey.
Citera
2010-08-04, 02:01
  #492
Medlem
effses avatar
Grattis TS, du har köpt en billigare telefon och därmed sparat pengar. Det logiska borde vara att le åt alla dom som köpt en dyrare. Men vad gör du, jo du tar ut din ilska på internet. Ilska?
...folk är då konstiga.

Jag kör iPhone med tanke på att jag har en Macbook. Logiskt alternativ, då jag kopplar upp datorn på nätet utan krångel på två röda. Sådant prioriterar jag!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback