Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-04, 23:23
  #109
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gchejk
Exakt samt att denna våldtäkt nog pågått under många år långt innan flickan blev tonåring.

Får ngr månader sedan så blev Mats misstänkt även för våldtäkt mot sin dotterson då pojken (2 år) hade tydliga tecken på övergrepp.

Jag tycker det är gott om ord men verkligt lite handling från de som skryter om att de ska se till att inget barn någonsin mer blir våldtagen av Mats


Källa på det? Fy fan om det är sant, han är ju djävulen själv!
Citera
2016-01-24, 11:14
  #110
Medlem
Attityds avatar
Man kan undra varför småbarnen inte blir omhändertagna? Görs ingen anmälan? 😯
Citera
2016-01-24, 14:20
  #111
Medlem
bananapanss avatar
Finns det nån bild på denna jävel?
Citera
2016-02-29, 19:40
  #112
Medlem
mollpans avatar
Om det ändå vore allt. Mats bror som även är VD för assistancekåren har en jävligt skev kvinnosyn. Gissa varför dom aldrig har kvinnor anställda? !

Dom har även två kvinnomisshandlare och en till som det sägs har gjort sexuella övergrepp på minderåriga.

Fy fan man önskar att man aldrig börjat forska i Mats och assistancekåren i örebro. Det är ju helt otroligt.

Men det är väl så, allt skit på ett ställe.
Citera
2016-09-22, 22:07
  #113
Medlem
jag är så trött på att se allt ni skriver, som om ni kan allt om denna "familj"
som tex att ena tjejen klär sig i svart och sminkar sig mörkt ja de gör hon för hon tycker att det är snyggt inte pga folk ska tycka synd om henne. och det finns en anledning till att tjejen inte har sin son så mycket och det är för att hon har en sjukdom som hon aldrig kommer bli av med.. sen att hon skriver på sin blogg om att hon inte mår bra är för att skriva av sig men annars så är hon glad okej att hon gått igenom denna skit men hon orkar inte bry sig!! hon har ingen kontakt med mats heller knappt någon i sin familj pga de som hänt.. och det om att sonen blivit våldtagen stämmer inte..nej dottern var INTE med på nått! och att folk ens kan tro de är vidrigt och psykiskt vill ni läsa hennes blogg så ska ni fan inte tro att hon mår skit hela tiden för hon lever dag efter dag de hon mår mest dåligt över är hennes sjukdom som hindrar henne ifrån att ha sin son ta reda på sanningen ist för att ge folk era egna slutsatser som kanske inte ens stämmer prata med personen i fråga som det handlar om och om ni nu har haft koll på denna familj så borde du/ni veta mer, men ni ser inte vad som händer eller hör vad som sägs bakom stängda dörrar här har ni bloggen...http://psyk0.bloggplatsen.se/
mvh DOTTERN/marilouise/miiah
Citera
2016-09-23, 07:03
  #114
Medlem
utan.att.stannas avatar
Beutifuöchaos, kan inte dottern och alla andra försöka distansera sig från familjen? Försöka komma därifrån?
Citera
2016-09-23, 12:32
  #115
Medlem
jag är dottern det handlar om jag har ingen kontakt med dom som har gjort mig illa jag vill inget annat än att resten ska komma ifrån men jag kan inget göra mer än de jag försökt men de funkar inte och det är deras val om vilka dom vill ha kontakt med och inte
Citera
2016-09-26, 09:50
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautifulchaos
jag är dottern det handlar om jag har ingen kontakt med dom som har gjort mig illa jag vill inget annat än att resten ska komma ifrån men jag kan inget göra mer än de jag försökt men de funkar inte och det är deras val om vilka dom vill ha kontakt med och inte
Sjukt att tråden dog när du skrev. Folk vill väl glömma att det är en person de talar om. Stay strong
Citera
2016-09-26, 18:32
  #117
Medlem
ganska roligt att folk blir så ställda när den det handlar om kommer fram och förklarar sanningen
Citera
2016-10-06, 07:17
  #118
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beautifulchaos
ganska roligt att folk blir så ställda när den det handlar om kommer fram och förklarar sanningen


Hej, de flesta (förhoppningsvis alla) som skrivit i denna tråd står på din sida. Vad som hände dig är fruktansvärt och förgriparen är i mina ögon ett monster. Uppgifter om dig kommer så lätt fram på detta forum...jag menade iaf inget illa utan mera oförstående för denna ondska 😔 Jag hopppas att du hittar ett lugn i dig och att din son ej behöver träffa familjen du tagit avstånd från.
Citera
2016-10-11, 17:28
  #119
Medlem
ganska skönk att höra men många uppgifter om mig m.m är felaktiga och jag har läst denna tråd länge och sen så tröttnade jag för jag vill att folk ska få veta sanningen från den det berör, sen att folk kanske står på min sida det kan jag förstå för är man frisk i huvudet så är det en av dom värsta sakerna man kan göra mot en i sin familj..
det tog ett tag innan jag kunde andas ut och släppa det som hänt men idag så trycker det inte ner mig på samma sätt och jag mådde så mycket bättre när jag lyckades ge er alla på denna tråd ett svar från mig och har ni frågor eller nått så fråga på
Citera
2017-04-17, 14:14
  #120
Medlem
ni som ville ha min blogg m.m jag har skaffat en ny då ja känner att jag måste släppa det gamla helt http://nouw.com/beautifulchaos
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback