Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-13, 17:54
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Finns kanske något plugin till Firefox som döljer sidorna du redan besökt. Men spontant känns det som en lite underlig önskan. Kan du inte bara skita i att klicka dig in på sidorna du redan besökt?


CCleaner är lättast, finns även i Inställningar i Chrome.


Citera
2012-01-13, 20:09
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Finns kanske något plugin till Firefox som döljer sidorna du redan besökt. Men spontant känns det som en lite underlig önskan. Kan du inte bara skita i att klicka dig in på sidorna du redan besökt?


Jo inte för den delen....men om jag rensar all historik är det av en anledning att jag inte vill att någon annan ska se vart jag surfat
Som det är nu är det fasen fritt fram och kolla var man är på nätet, för vem som helst.
Citera
2012-01-13, 20:58
  #15
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael32
Jo inte för den delen....men om jag rensar all historik är det av en anledning att jag inte vill att någon annan ska se vart jag surfat
Som det är nu är det fasen fritt fram och kolla var man är på nätet, för vem som helst.
När du snackade om att du gick in på google, sökte och fick resultat du ville ta bort, utgick jag från att du ville ta bort sökresultaten från google.

Du kan ju i webbläsaren under Tools välja att rensa bort historiken. Inte svårare än så.
Citera
2012-01-14, 15:05
  #16
Medlem
qrizzes avatar
Tråd -> Övriga dator- och IT-diskussioner

//mod
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback