Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-03, 20:15
  #1
Avstängd
1. Vad är bättre att sälja kokat eller rå opium?
2. Vad är prisen ? (det finns trådar om detta men priset ligger då mellan 200 - 800 /g vilket inte är vettigt)
3. hur mycket ska man ta av kokat? hur mycket av rå opium? (oralt intag)
4. hur länge vara efekten?

Jag vet att det troligtvis finns trådar om detta men kan vara bra att sammla allt på ett ställe?
Citera
2010-06-03, 23:43
  #2
Medlem
Streetmanns avatar
Råopium är fint att röka. Aldrig hört någon äta det faktiskt :s
Fast jag har bara testat det 1 gång så jag kan inte uttala mig direkt.


/Streetmann
Citera
2010-06-04, 01:03
  #3
Medlem
erections avatar
Senast jag handlade bra skit ifrån Indien kostade det 300 kr/g. Fått erbjudande att handla för 250-300 kr förut. 800 kr låter jävligt dyrt, men priset varierar självklart beroende på vilka man känner och tillgång. De flesta andra jag känner har också pröjsat runt 250-300 kr /g av helt andra kranar.

Räckte med ungefär 0,3-0,4 g för mig med det som kom ifrån Indien. Rökte även grymt bra gräs och hasch samtidigt, så det kan ha spelat in också. Rökte mindre på folie dagen efter (0,3 kanske) och det fungerade lite sämre men vart fortfarande "fin".

Dos vid oralt intag brukar väll ligga på 0,5-1 g vad jag läst!? Aldrig testat oralt intag så kan inte svara säkert.

https://www.flashback.org/t592333
__________________
Senast redigerad av erection 2010-06-04 kl. 01:13.
Citera
2010-06-04, 15:48
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Senast jag handlade bra skit ifrån Indien kostade det 300 kr/g. Fått erbjudande att handla för 250-300 kr förut. 800 kr låter jävligt dyrt, men priset varierar självklart beroende på vilka man känner och tillgång. De flesta andra jag känner har också pröjsat runt 250-300 kr /g av helt andra kranar.

Räckte med ungefär 0,3-0,4 g för mig med det som kom ifrån Indien. Rökte även grymt bra gräs och hasch samtidigt, så det kan ha spelat in också. Rökte mindre på folie dagen efter (0,3 kanske) och det fungerade lite sämre men vart fortfarande "fin".

Dos vid oralt intag brukar väll ligga på 0,5-1 g vad jag läst!? Aldrig testat oralt intag så kan inte svara säkert.

https://www.flashback.org/t592333

Tack som fan!
Citera
2010-07-13, 11:09
  #5
Medlem
Psychoramas avatar
opium är en drog som jag är sjukt intresserad av och undrar om det är svårt att få tag på i en hyffsat stor stad i mellansverige?
Citera
2010-07-15, 20:28
  #6
Avstängd
kstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Senast jag handlade bra skit ifrån Indien kostade det 300 kr/g. Fått erbjudande att handla för 250-300 kr förut. 800 kr låter jävligt dyrt, men priset varierar självklart beroende på vilka man känner och tillgång. De flesta andra jag känner har också pröjsat runt 250-300 kr /g av helt andra kranar.

Räckte med ungefär 0,3-0,4 g för mig med det som kom ifrån Indien. Rökte även grymt bra gräs och hasch samtidigt, så det kan ha spelat in också. Rökte mindre på folie dagen efter (0,3 kanske) och det fungerade lite sämre men vart fortfarande "fin".

Dos vid oralt intag brukar väll ligga på 0,5-1 g vad jag läst!? Aldrig testat oralt intag så kan inte svara säkert.

https://www.flashback.org/t592333

Jag har kommit över 1g råå opium och undrar över bästa sättet att ta det på?

Hittills så har jag tagit ett "trerör" och gjort ett par små håll på ena sidan och jag ca 0.2-0,3 rå opium på dessa hål. Sedam har jag eldat lite försiktigt så att opiumet nästan börjat bubbla lite och dragit in så mycket rök som möjligt men effekten uteblev.

Opiumet kommer ifrån en bra vän som jag har handlat med mycket och som alldrig har blåst mig och jag tror inte han har gjort det nu heller när det bara gäller ett par 100 lappar jämnfört med våra tidigare affärer som har både varit 4 och 5 siffriga!

Så hur ska jag göra med min lilla bit av rå-opium på ca 0,7gram för att få bästa effekt. Att skjuta den känns i dagsläget inte som ett alternativ.

Skulle man kunna lösa upp den i vatten och köra upp den med en liten rövpump i tvåan och sedan se glad ut!

Vad är era erferenheter och tips angående detta ämne?
Citera
2010-07-15, 20:57
  #7
Avstängd
Crazy_Foxs avatar
Fattar inte varför det inte finns en större marknad för opium i Sverige! Man hade garanterat blivit ruskigt rik som langare och defenetivt tjänat mer än på att kränga hashish! Jag hade mycket hellre köpt råopium än allt kemiskt skit som florerar runt iallafall.
Citera
2010-07-15, 22:10
  #8
Avstängd
ensamseglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy_Fox
Fattar inte varför det inte finns en större marknad för opium i Sverige! Man hade garanterat blivit ruskigt rik som langare och defenetivt tjänat mer än på att kränga hashish! Jag hade mycket hellre köpt råopium än allt kemiskt skit som florerar runt iallafall.

Råopium är som dåligt heroin, tycker jag. Dåligt heroin skulle jag aldrig betala för. Skulle någon annan göra det?
Citera
2010-07-15, 22:13
  #9
Avstängd
Crazy_Foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Råopium är som dåligt heroin, tycker jag. Dåligt heroin skulle jag aldrig betala för. Skulle någon annan göra det?

Har man provat heroin är man ju senare bortskämd när det gäller alla opiater! Sen finns det ju riktigt bra opium med, min polare som var i Laos blev konstant bjuden på dunder grejer av bönder där. Jag röker hellre opium än att ta heroin IV iallafall, heroin känns alldeles för tungt.
Citera
2010-07-15, 22:56
  #10
Avstängd
kstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Råopium är som dåligt heroin, tycker jag. Dåligt heroin skulle jag aldrig betala för. Skulle någon annan göra det?

Jag fick ett tillfälle att köpa ett gram rätt så billigt och passade på bara för att jag inte testat det innan. Jag har inte aktivt sökt efter det men dycker det upp ett gram för 200pix så är det svårt att låta bli att inte köpa!
Citera
2013-09-04, 08:32
  #11
Avstängd
joricks avatar
dp.
__________________
Senast redigerad av jorick 2013-09-04 kl. 08:35.
Citera
2013-09-04, 08:34
  #12
Avstängd
joricks avatar
Och nu idag, vad kan det kosta?
Anledningen att jag frågar är att det stod om ett beslag från bron i Malmö på sju kilo och undra vad ett sådant litet parti kan vara värt, dels i Köpenhamn och dels i Sverige.
Vad kan det resultera i för straff, nån som vågar sig på en gissning?

Skriv gärna det här om ni vill:
https://www.flashback.org/t2212306
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback