Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-03, 07:36
  #1
Medlem
Jag har ett litet problem med magen .... Det är nämligen så att min vänstra sida av magen har riktigt tydliga rutor. Min högra sida däremot har inte alls lika tydliga, kanske hälften så tydliga. Vad kan detta bero på och hur kan jag göra för att min högra sida ska bli mer tydlig också?

Har hört att det ska kunna hända så ifall man har snea rutor, tex att ena sidan sitter lite längre upp. Men så är det inte i detta fall. Helt raka.
Citera
2010-06-03, 13:05
  #2
Medlem
Styxians avatar
Vad menar du med att du har riktigt tydliga magrutor? Väldigt lågt fettprocent och välutvecklade(stora) magmuskler ? Eller smal utan stora muskler, kanske stora magmuskler fast en del fett som sitter kvar?
Citera
2010-06-03, 16:59
  #3
Medlem
Jag har låg fettprocent och välutväcklade rutor. Men jo, tänkte på det också fast det borde ju inte bara sitta kvar fett på ena sidan?
Citera
2010-06-03, 17:38
  #4
Medlem
pezrulezhaakons avatar
profsional

Det du beskriver är genetiskt. Vanligt att man har olika tydliga rutor.
Citera
2010-06-03, 21:45
  #5
Medlem
sampalitos avatar
Jag är inget proffs, men det är ju genetiskt, både hur magmusklerna sitter och vart fettet bränns mest/först/lättast
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback