Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-03-12, 17:38
  #61
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techsy
Det får bli kvällens film, kan rekommendera att se denna recap av S01-05 innan. Gissar att det är fler än jag som har svårt att minnas allt

https://www.youtube.com/watch?v=p1eUFO0GDXg

Har inte hunnit se den ännu, var den sevärd?
Citera
2023-03-12, 17:55
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Har inte hunnit se den ännu, var den sevärd?

Jag tyckte helt klart den var sevärd, gillar man serien lär man gilla filmen. Man behöver förövrigt inte ha sett serien för att se filmen, filmen har ju såklart kopplingar till serien men inget avgörande.
Citera
2023-03-12, 18:02
  #63
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techsy
Jag tyckte helt klart den var sevärd, gillar man serien lär man gilla filmen. Man behöver förövrigt inte ha sett serien för att se filmen, filmen har ju såklart kopplingar till serien men inget avgörande.
Okej, låter bra. Ska ta en titt när jag får tid.
Citera
2023-03-16, 13:30
  #64
Medlem
Giant Squids avatar
I säsong 1 så kör Luther en Volvo 240. I 2-4 så har han bytt till en 740.
Den såldes på auktion för strax över £4000. Så i säsong 5 var han tillbaks i en 240, samma som i filmen. Volvon och rocken är Luthers trademarks.
Verkar som att det kommer minst en film till.
Citera
2023-03-17, 23:59
  #65
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techsy
Jag tyckte helt klart den var sevärd, gillar man serien lär man gilla filmen. Man behöver förövrigt inte ha sett serien för att se filmen, filmen har ju såklart kopplingar till serien men inget avgörande.

Har nu sett filmen och jag tycker var över förväntan faktiskt. Den var väl något överdriven, men ändå sevärd. Allt som allt en bra film.
Citera
2023-04-06, 16:56
  #66
Medlem
Jaha, så har HBO tagit bort alla säsonger av Luther. Det enda som var nåt att se på HBO.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback