27 099 besökare online
856 825 medlemmar • 45 813 556 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Humor
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Umbriel
Medlem
Umbriels avatar
No offence mot kvinnor men ibland kan man inte riktigt tro sina öron.

Kan berätta en anekdot i samband med kvinnor; vi befann oss på en bandymatch och matchen lider mot sitt slut varpå min kvinnliga kollega utbrister vilka hejar vi på egentligen? - Jag kunde inget annat än att kolla skumt på henne. Man ville bara klappa henne och säga "ja du gumman... "

Berätta era erfarenheter med kvinnor!

julsmuts
Medlem
julsmutss avatar
En klasskamrat sa att Barcelona är Spaniens huvudstad.

baron-brazil
Medlem
baron-brazils avatar
Oj var ska man börja?

Var också på en bandymatch en kväll med en tjej jag precis träffat.
Det var Bollnäs-Broberg/Söderhamn och hon säger, vilket lag håller du på?

En gång skulle en tjejpolare som jag även legat med ett par ggr komma över för att hon var så kåt.
Helt plötsligt säger hon ''jag kom inte hit för att ligga med dig men om du vill kan vi göra det ändå''

Umbriel
Medlem
Umbriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
''jag kom inte hit för att ligga med dig men om du vill kan vi göra det ändå''
Jesus

CB4life
Medlem
CB4lifes avatar
"får jag gå från spisen"

Nä skämtåsido så har en tjej i klassen frågat om Hitler fortfarande levde för att läraren berättade att Hitler fyllde år den dagen.

baron-brazil
Medlem
baron-brazils avatar
Har en till angående hitler
Ni ger mig ledorden så kommer jag på. haha, de är så mycket.

En polare sa till en kvinnlig bekant att ''jocke har bara skjutit skitbollar å hamnat i bunkern flera gånger''
hon svara som påföljd ''Var det inte där hitler gömde sig?''

wwlover
Medlem
wwlovers avatar
På en föreläsning i historia om medeltiden i Sverige frågades det "varför var det en sådan mörk tid"
Varpå en tjej, som alltid talar innan hon tänker, säger "För att dem inte hade några lampor". Hon var seriös i sitt svar.

HemleN
Medlem
HemleNs avatar
"Om Hitler levde nu hade han vart död!"
Syftade väl troligen på att om han inte tagit sitt liv så hade han ändå dött av ålder vid det här laget... Men ändå!

WehrmachtSniper
Medlem
WehrmachtSnipers avatar
Har två olika historier att dela med mig

1. Vi satt ca 10 pers runt en brasa med några bärs (cider såklart till tjejerna) varpå en av brudarna sitter med ansiktet riktigt nära brasan. Efter en stund blev hon såklart röd i anskitet pga värmen och då frågar min vän "fryser du om kinderna eller har du någon annan anledning till varför du sitter så nära?" Tjejen svarar "Nej, jag försöker bara bli solbränd!" Blev lite små fnitter från alla då vi trodde att hon skojade, men kvällen slutade med att vi fick förklara vad som gör en solbränd.

2. Jag, min polare och hans tjej satt och spela lite Holdem en söndagskväll. Min polare tog en jävla tid på sig och sa "Men ta det lugnt nu jag tänker" och då svarade jag "Ja jag känner att det luktar bränt" och då från ingenstans kom hans flickvän och sa "meeh de ba för vi har stearinljus tända ??"

Fittfitta
Medlem
Fittfittas avatar
Jag satt på ett tåg för att hälsa på min syster ganska nyligen då en tjej bakom mig (anade redan innan att hon och hennes kompis var pantade med tanke på vissa saker) sa något i stil med: Vet du var vi är nu? Vi har väl inte kommit till Malmö va? (tåget rullade) Jag sa: Vid Helsingborg ungefär, varpå hon sa: Jaha, jag trodde Helsingborg låg i Malmö... Jag kände att jag inte riktigt visste hur jag skulle svara på det så jag vände mig sakta men säkert utan att säga något bara tillbaka på min plats och började lite smått fundersamt att titta ut genom fönstret.

Bling Bling
Medlem
Bling Blings avatar
"Är solen en stjärna?"

kniggit
Medlem
kniggits avatar
Jag hade en labb med en tjej, och det var nån skruv hon skulle dra åt med skruvmejsel på en ca 10*10 cm2 platta. Hon skruvar dock åt fel håll, varpå hon får den briljanta idéen: "Men då vrider jag plattan ett halvt varv, så kommer skruven gå i!"... suck.

Svara på ämne
Topp Dela »