Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-02, 19:31
  #493
Medlem
LakritstroIIets avatar
När jag läser hennes samlade betyg så undrar jag vad fan de håller på med i svenska gymnasieskolor?

Vilket flum!

Men Aftonbladet kommer säkert vinkla det till "Sofia har ett konstnärligt och estetiskt intresse"...
Citera
2010-08-02, 20:44
  #494
Medlem
Någon mer än jag som minns hur Utvikets mentor Barbro Ehnbom kämpade med Kristina Forss om den sistnämndas make, Victor? Han var en känd/ökänd storbyggmästare, delade sin gunst mellan båda kvinnorna. Och affärer hade han tillsammans med Fleming Broman, arkitekten som tillverkade knark i Sandhamn en gång i tiden. Mentorn har nog ett och annat att lära ut...
Citera
2010-08-02, 20:47
  #495
Medlem
PandorasAsks avatar
Kanske på tiden att Barbro Ehnbom får en egen tråd?
Citera
2010-08-02, 21:01
  #496
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PandorasAsk
Kanske på tiden att Barbro Ehnbom får en egen tråd?
Varför? Känns ju inte direkt som att hon är värd att diskutera utan kopplingen till soon-to-be HKH Sofia? Blir ju bara jobbigt om modsen ska vara skitnödiga och gnälla om att snacket om Transan får tas i Transans egen tråd.
Citera
2010-08-02, 21:05
  #497
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Någon mer än jag som minns hur Utvikets mentor Barbro Ehnbom kämpade med Kristina Forss om den sistnämndas make, Victor? Han var en känd/ökänd storbyggmästare, delade sin gunst mellan båda kvinnorna. Och affärer hade han tillsammans med Fleming Broman, arkitekten som tillverkade knark i Sandhamn en gång i tiden. Mentorn har nog ett och annat att lära ut...

Intressant, berätta mer.
Har inte Transan barn med Forss, en son som är musiker ? Tror att sonen är kompis med Utviket på facebook .
Citera
2010-08-02, 21:54
  #498
Medlem
submariners avatar
hej,

haha - fd. utvikningsbrud och Stureplansbrutta, vid en ev. förlovning med HKH CP lär det komma fram stories som får Mette-Marit att verka blyg
Citera
2010-08-02, 22:15
  #499
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
hej,

haha - fd. utvikningsbrud och Stureplansbrutta, vid en ev. förlovning med HKH CP lär det komma fram stories som får Mette-Marit att verka blyg
Svenska medier slickar kungahuset upp i brygga så det finns inte en chans att de skulle skriva om annat än hur duktig soon-to-be HKH Sofia är som entreprenör, välgörenhetsorganisatör, själavård osv.
Citera
2010-08-02, 23:03
  #500
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Någon mer än jag som minns hur Utvikets mentor Barbro Ehnbom kämpade med Kristina Forss om den sistnämndas make, Victor? Han var en känd/ökänd storbyggmästare, delade sin gunst mellan båda kvinnorna. Och affärer hade han tillsammans med Fleming Broman, arkitekten som tillverkade knark i Sandhamn en gång i tiden. Mentorn har nog ett och annat att lära ut...

Mer skvaller om Victor Forss vill vi gärna höra! Har du mer? Men det får väl bli i ny tråd då. Fotnot: Gubben är inte död än, sprang på honom för inte länge sen.
Citera
2010-08-02, 23:33
  #501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Mer skvaller om Victor Forss vill vi gärna höra! Har du mer? Men det får väl bli i ny tråd då. Fotnot: Gubben är inte död än, sprang på honom för inte länge sen.
OJ, lever han...och kan leverera En del får man veta i Fleming Bromans självömkande memoarer som gavs ut på 80-talet. Ett samröre med den klanen innebär ännu en spik i svensk rojalisms kista...om vi nu ska tala pekoral.
Citera
2010-08-02, 23:46
  #502
Medlem
PandorasAsks avatar
När var Gaffeln och Utviket i USA?


http://www.hellomagazine.com/royalty...e-confirmed/1/
Citera
2010-08-03, 00:23
  #503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LakritstroIIet
Svenska medier slickar kungahuset upp i brygga så det finns inte en chans att de skulle skriva om annat än hur duktig soon-to-be HKH Sofia är som entreprenör, välgörenhetsorganisatör, själavård osv.


Att dom gör, de senaste dagarnas rapportering har varit mycket märklig. När nu även fotograf Tony Kollberg uttalar sig om att det är hans fel att bilderna för tidningen Slitz överhuvudtaget togs då han enligt egen utsago tjatade sig till dom börjar man ana oråd.

När så även de andra nakenbilderna som sprids på nätet tas upp i aftonbladets lilla plus-artikel så lägger man fokus på att det inte var vilken simpel fotograf som helst här utan en stjärnfotograf som har fotograferat kändisar som Angelina Jolie och Penélope Cruz.

Från att ha arbetat som servitris så skriver nu aftonbladet att hon jobbade som klubb*promotor och såg till att snygga människor rörde sig bland kändisarna.

Ja och så allt dravel om välgörenhet förstås det senaste projektet innefattar att bygga en fritidsgård i en kåkstad ( måste vara högsta prioritet för lim-ungarna kanske borde man bidra med ett alga spel )

Så nu funderar jag - Kan hon möjligen vara gravid med vår kära Prins ???????


Citat:
Herman Lindqvist, vän till kungafamiljen sa tidigare i år ang Sofia Hellqvist.
– Hon skulle inte anses som lämplig. Ett sådant val av fru skulle kunna påverka kungafamiljens rykte,
Men den senaste veckan har förutsättningarna förändrats.
/ Aftonbladet
__________________
Senast redigerad av birkaboo 2010-08-03 kl. 00:33.
Citera
2010-08-03, 01:30
  #504
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Att dom gör, de senaste dagarnas rapportering har varit mycket märklig. När nu även fotograf Tony Kollberg uttalar sig om att det är hans fel att bilderna för tidningen Slitz överhuvudtaget togs då han enligt egen utsago tjatade sig till dom börjar man ana oråd.

När så även de andra nakenbilderna som sprids på nätet tas upp i aftonbladets lilla plus-artikel så lägger man fokus på att det inte var vilken simpel fotograf som helst här utan en stjärnfotograf som har fotograferat kändisar som Angelina Jolie och Penélope Cruz.

Från att ha arbetat som servitris så skriver nu aftonbladet att hon jobbade som klubb*promotor och såg till att snygga människor rörde sig bland kändisarna.

Ja och så allt dravel om välgörenhet förstås det senaste projektet innefattar att bygga en fritidsgård i en kåkstad ( måste vara högsta prioritet för lim-ungarna kanske borde man bidra med ett alga spel )

Så nu funderar jag - Kan hon möjligen vara gravid med vår kära Prins ???????


/ Aftonbladet
Det där Herman Lindqvistcitatet...sade HL även att förutsättningarna har förändrats?

Alltså den här skönmålningen gör mig spyfärdig. Min enda tröst är att i den takt Sverige islamiseras så lär kungahuset blir avskaffat så småningom ändå - oavsett vad de rövslickande rojalisterna på Aftonbladet tycker och tänker. Förresten, Lena Mellin skulle passa rätt bra som kungahusets dvärg...alla kungahus med självaktning har ju hållit sig med minst en dvärg. Och svenska kungahuset skulle kunna ståta med en dvärg som tagen ur Pär Lagerqvists novell.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback