Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-28, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Sofias familj är väl inte kändisar och bör således inte hängas ut i den här tråden?

Lika väl som Daniel Westlings familj inte heller är några kändisar ...
Citera
2010-07-28, 11:19
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Sofias familj är väl inte kändisar och bör således inte hängas ut i den här tråden?
Men har du ramlat och slagit dig i huvudet? Jag länkar till hans egenhändigt ihop-snickrade webbsida.

Det märks att det är semestertider på FB, då smyger sig frikyrkligheten på. Hennes mor är för övrigt politiker, då är man per automatik att betrakta som en offentlig person.
Citera
2010-07-28, 12:04
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Men har du ramlat och slagit dig i huvudet? Jag länkar till hans egenhändigt ihop-snickrade webbsida.

Det märks att det är semestertider på FB, då smyger sig frikyrkligheten på. Hennes mor är för övrigt politiker, då är man per automatik att betrakta som en offentlig person.
OK, starta då separata trådar om mor o far, borde vara okay med din logik
Citera
2010-07-28, 14:39
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Länken fungerar inte, har Hovet varit framme och utnyttjat sin inflytelsemakt?

Kan det vara den här? cachad variant. Lite märkligt att den togs bort.
http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=se
Citera
2010-07-28, 15:48
Medlem
Emma Pernald vsv Sofia Hellqvist?
Citera
2010-07-28, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Lika väl som Daniel Westlings familj inte heller är några kändisar ...

Socialchefer är väl en slags kändisar kan man väl säga. Vill Olle Westling säga något så vet han hur media fungerar redan och kan spelet. Tvivlar på att Sofias föräldrar kan spela spelet
Citera
2010-07-28, 16:59
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Emma Pernald vsv Sofia Hellqvist?
Intelligens: oavgjort (Emma var inte duktig i skolan tror Sofia var bättre om man nu ska gå efter betyg)
Fysik: Sofia
Uthållighet: Emma (hon stod ut med CP i ett decennium)
Golddiggerpoäng: Sofia (överlägsen segrare)
Familjefördel: Emma
Citera
2010-07-28, 19:08
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LakritstroIIet
Hur jävla efterbliven är inte Marijana Dragic på Expressen?

Läs det här

Kan någon djävel tala om för mig var Gaffelns semester börjar och var den slutar? Killens hela liv är en enda jävla lång semester! Tillbaka till den grå vardagen med lite "studier" vid Alnarp, lite racing osv? Jobba inte ihjäl dig CP!

Jag tycker det vore lite intressant om någon kunde följa Gaffeln och skriva en sorts dagbok för honom. Den allra största tiden borde naturligtvis bestå av:
"Kära dagbok! Måndag igen. Stenhård plugg på Alnarp från 7.30 fram till föreläsning klockan 10.00. Lunch. Sen praktiskt arbete i lagården from till 15.00. Sen studier igen fram till 17.30. Middag, och sen kom tjejen ner för lite vuxenkramar över natten. Att komma ihåg: Säga till pappa att tjejens livvakter inte ska vara så snygga."
Men det verkar som att Gaffeln har ett enormt läshuvud som hinner med så mycket vid sidan av studierna.
Citera
2010-07-28, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snooki
Jag tror inte att någon i vårt Knugahus kommer att gifta sig vettigt. Vickan har ju lagt ribban med gymkillen och CP är med Pinuppan. Det enda som fattas nu är att Madde förlovar sig med Liam Norberg. Sen så är treenigheten komplett: en vanlig svenne, en nakenmodell samt en fd tungt kriminell i huset Bernadotte. För Sverige i tiden, hurra!

vänta nu? Borde inte treenigheten bli mer komplett om Ciggen gifte sig med en kulturberikakre från Rinkeby ?! vilket skulle ge : en vanlig Svenne,en pinuppa och En blatte Det är vad jag kallar FÖR SVERIGE I TIDEN !

Eller vad säger ni ?
Citera
2010-07-28, 20:32
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Ahl
vänta nu? Borde inte treenigheten bli mer komplett om Ciggen gifte sig med en kulturberikakre från Rinkeby ?! vilket skulle ge : en vanlig Svenne,en pinuppa och En blatte Det är vad jag kallar FÖR SVERIGE I TIDEN !

Eller vad säger ni ?
Faktiskt är det inte omöjligt att Ciggen gängar en blatte. Förvisso en blatte med ruskigt mycket pengar men ändå en blatte. Tror dock inte att den blatten skulle vara bosatt i Sverige..det skulle vara för magstarkt även för kungahuset...men bara nästan...däremot en amerikansk blatte eller en mellanöstern från den mer civiliserade delen av arabvärlden, typ Algeriet, Marocko osv. Nyckeln i det hela är pengar. Ciggen tänker inte gänga sig med någon gymkille eller någon utvikningskille. Killen hon gängar ska ha pengar. Och det rejält.

Men som sagt, troligast om det blir en blatte så blir det en amerikansk blatte. Kom ihåg var ni läste det först.
Senast redigerad av LakritstroIIet 2010-07-28 kl. 20:45.
Citera
2010-07-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LakritstroIIet
Faktiskt är det inte omöjligt att Ciggen gängar en blatte. Förvisso en blatte med ruskigt mycket pengar men ändå en blatte. Tror dock inte att den blatten skulle vara bosatt i Sverige..det skulle vara för magstarkt även för kungahuset...men bara nästan...däremot en amerikansk blatte eller en mellanöstern från den mer civiliserade delen av arabvärlden, typ Algeriet, Marocko osv. Nyckeln i det hela är pengar. Ciggen tänker inte gänga sig med någon gymkille eller någon utvikningskille. Killen hon gängar ska ha pengar. Och det rejält.

Men som sagt, troligast om det blir en blatte så blir det en amerikansk blatte. Kom ihåg var ni läste det först.
Nej, nu skenar fantasin i väg. Någon Mohammed blir det inte och pengar tror jag inte hon reflekterar över så länge personen är framgångsrik inom sitt gebit. Däremot kan man tyvärr inte utesluta att det blir en jude.

Judarna lägger stor möda på att försöka nästla sig in hos kungafamiljen. Har också, för första gången, i viss utsträckning lyckats.
Citera
2010-07-28, 21:28
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimjoe
Nej, nu skenar fantasin i väg. Någon Mohammed blir det inte och pengar tror jag inte hon reflekterar över så länge personen är framgångsrik inom sitt gebit. Däremot kan man tyvärr inte utesluta att det blir en jude.
Jag håller med om att någon Mohammed från mellanöstern tror jag inte så väldigt mycket på...men en stenrik amerikaniserad Mohammed från USA är långt ifrån otänkbar. Varför skulle "judarna" vilja nästla sig in i kungafamiljen?

Citat:
Ursprungligen postat av slimjoe
Judarna lägger stor möda på att försöka nästla sig in hos kungafamiljen. Har också, för första gången, i viss utsträckning lyckats.
Någon särskild du tänker på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in