Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-05, 19:08
  #373
Medlem
Tips på bra men onödiga appar,alltså roliga,coola mm
Citera
2015-12-17, 14:04
  #374
Medlem
Laxons avatar
Någon som prövat DuetDisplay? Fungerar det så smärtfritt som det verkar? Fungerar det på äldre modeller (<iPad4)?
Citera
2015-12-19, 00:10
  #375
Medlem
Sisofyss avatar
Finns det någon app som fångar det jag gör på telefonen till ett videoklipp? Ni vet, som gameplay, man t.ex spelar ett spel och får en video av det?

Hmm, om inte, hur går man till väga?
Citera
2015-12-19, 11:51
  #376
Medlem
Hutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sisofys
Finns det någon app som fångar det jag gör på telefonen till ett videoklipp? Ni vet, som gameplay, man t.ex spelar ett spel och får en video av det?

Hmm, om inte, hur går man till väga?


Använd Reflector:

http://www.airsquirrels.com/reflector/features/win/
Citera
2015-12-19, 20:22
  #377
Medlem
Sisofyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hutz
Använd Reflector:

http://www.airsquirrels.com/reflector/features/win/

Stort tack för den hjälpen. Riktigt cool och lättanvänd!
Önskar dock att helskärmsläget var lite bättre, men det är klart jag har inte hunnit pilla på alla inställningar ännu!!
Citera
2016-02-24, 10:36
  #378
Medlem
Hej jag köpte en iPad för fyra år sedan ungefär.
Genom åren så har alla i familjen köpt olika appar och spel. Nu undrar jag hur jag får reda på vilka program som jag har betalat för. Ser jag under fliken köpt så är det ju allt som jag någonsin tankat hem. Detta innebär ju inte att jag har köpt dem utan tankat hem demo versionen av dem. Men hur vet jag vilka jag betalat för ? Saken är ju den också att eftersom hela familjen köpt appar och spel mm på samma konto så har jag ju ingen aning om vad barnen betalat för, jag kommer ju inte heller ihåg vad jag själv betalat för eftersom jag har hunnit prova massor av appar och spel under dessa åren.
Någon som vet hur man gör.??
Citera
2017-03-24, 16:00
  #379
Medlem
BigFatCones avatar
Om jag vill läsa e-böcker i form av epub och mobi samt serietidningar i formatet cbr, vilka är apparna jag ska spana in?
Citera
2017-03-25, 02:45
  #380
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Hur funkar appen Readly på en ipad air? Den är skit på min iPhone 6. Ser knappt och får zooma massa.
Citera
2017-05-09, 17:31
  #381
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Om jag vill läsa e-böcker i form av epub och mobi samt serietidningar i formatet cbr, vilka är apparna jag ska spana in?
Om någon undrar så valde jag iComix för serier och Bluefire Reader till e-böcker. Båda är ganska exakt det jag ville ha. Det enda som jag inte riktigt gillar är att iComix inte låter mig sortera saker i mappar samt att jag gärna hade sett att läsa serier doldes eller på något sätt markerades som lästa.
Citera
2017-05-09, 21:07
  #382
Avstängd
laban333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodnightRobiceau
Hur funkar appen Readly på en ipad air? Den är skit på min iPhone 6. Ser knappt och får zooma massa.


Fungerar alldeles förträffligt på Ipad!!!
Citera
2020-01-22, 16:39
  #383
Medlem
Söker ny webbläsare som inte har automatisk uppspegling av videor. Eller hur man stänger av det i safari?
Hopplöst och surfa på vissa sidor samtidigt som man kör Spotify som pausas så fort det är någon reklamvideo
Citera
2020-01-30, 07:21
  #384
Medlem
Hur skriver man ett formellt brev i ett dokument som ska skickas som bilaga via iPhone/iPad?
Det går inte att göra detta snyggt i notes så hur gör jag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback