• 5
  • 6
2010-06-12, 00:39
Medlem
enoutarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AchromaticSpirit
Denna diskussion är avslutad. Jag och burfogel har redan rett ut allt via PM.

förstår varför du ville ta det via PM. Du ville väl inte erkänna här hur fel du hade och hur jävla efterbliven du framstod som när du argumenterade för att du hade så jävla rätt...
Citera
2010-06-12, 08:59
Bannlyst
Varför ligger inte den här tråden i Juridik?
Citera
2010-06-13, 13:31
Medlem
AchromaticSpirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enoutarn
förstår varför du ville ta det via PM. Du ville väl inte erkänna här hur fel du hade och hur jävla efterbliven du framstod som när du argumenterade för att du hade så jävla rätt...

Fel. Du förstår ingenting och därav vände jag mig till burfogel som är kunnig inom detta område.

Att du ens orkar fortsätta tjafsa bevisar ju bara på det är du som är efterbliven då jag redan sagt att diskussionen är avslutad
Citera
2010-06-13, 13:36
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AchromaticSpirit
Fel. Du förstår ingenting och därav vände jag mig till burfogel som är kunnig inom detta område.

Att du ens orkar fortsätta tjafsa bevisar ju bara på det är du som är efterbliven då jag redan sagt att diskussionen är avslutad

Du trampade väl enoutarn på en öm tå Achromaticspirit?:P Han använder ju så hårda ord hela tiden...

Seriöst enoutarn så är det enbart du som inte kan släppa att Achromatic har avslutat diskussionen?

Gå vidare nu, det finns andra trådar att vara hård i
Citera
2010-06-13, 16:11
Medlem
enoutarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcana
Du trampade väl enoutarn på en öm tå Achromaticspirit?:P Han använder ju så hårda ord hela tiden...

Seriöst enoutarn så är det enbart du som inte kan släppa att Achromatic har avslutat diskussionen?

Gå vidare nu, det finns andra trådar att vara hård i

Snarare att alla vettiga människor lämnade tråden då den var så uppenbart att ts är helt efterbliven och därmed aldrig kommer backa. Så härmed skiter även jag i denna tråden.
Citera
2010-06-13, 16:54
Medlem
AchromaticSpirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enoutarn
Snarare att alla vettiga människor lämnade tråden då den var så uppenbart att ts är helt efterbliven och därmed aldrig kommer backa. Så härmed skiter även jag i denna tråden.

Nämen grattis, vad skönt att även du äntligen förstått att diskussionen är avslutad.

pajas..
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in