Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-23, 12:43
  #1
Medlem
Yoyo kära FB!
Det senaste året har jag fått en tendens att kära ner mig i personer som jag knappt känner (bara ytliga kontakter på facebook) samt bor åt helvete för långt bort för att ens kunna göra ett ärligt försök att lägga in en stöt.
Det hela går till som så att jag kommer ihåg exempelvis någon gammal klasskompis, lägger till henne på fejjan, konstaterar att hon är vacker som fan, sen inte kan släppa henne och kollar in hennes bilder titt som tätt. Drömmarna har här börjat.

Någon som har varit med om liknande?
Någon som kan göra en psykoterapatisk analys och ge mig något trick för att sluta med detta?

Jag är inte den som tycker det är hela världen att gå runt och vara kära i någon som man inte kan få, kanske kommer med vädret att man vill tänka på någon. Men vore ju bättre om det handlar om personer i sin närhet istället.
Citera
2010-05-23, 12:48
  #2
Medlem
BlackZodiacs avatar
Ta bort ditt Fb konto
Citera
2010-05-23, 12:59
  #3
Medlem
HerrVits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackZodiac
Ta bort ditt Fb konto
bästa och enklaste lösningen.
Citera
2010-05-23, 14:11
  #4
Medlem
Divino Codinos avatar
skicka förhållandeförfrågan.
Citera
2010-05-23, 14:14
  #5
Medlem
heeliumapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divino Codino
skicka förhållandeförfrågan.

+1
Citera
2010-05-23, 14:34
  #6
Medlem
OggeOJs avatar
Blir du kär av att kolla på bilder kan du fan inte vara mycket att ha.

Definera kär. Eller rättare sagt, omdefinera din bild av kärlek.
Citera
2010-05-23, 14:42
  #7
Medlem
Det är knappt ens någon idé att du försöker över facebook, killen.. Det är heller ingen bra idé att få känslor för människor som bor 50 mil ifrån dig. Gör dig själv en tjänst och gå ut med dina vänner och försök hitta en tjej där.
Citera
2010-05-23, 17:55
  #8
Medlem
Grejjen är ju den att jag är jävligt social av mig. Träffar ständigt nytt folk och inte allt för sällen vackra fruntimmer. Tror mer det sitter i huvudet att man av någon anledning vill ha folk from the past.

Kanske blir att döda kontot då, funderat på det tidigare faktiskt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback