2011-09-08, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raaco
det konstiga med mej det är att jag funnits i utkanten av bekantskapen på denna barnamördare och han som var mest misstänkt för anneli-mordet.... jag undrar om jag är en representativ man i detta land då är det illa brottsligheten här i landet...

Är det Zetterberg ni talar om nu? Men om du är i samma ålder som MT Anneliemördare och denne Sten är det väl inte så konstigt? Såvida du inte bor i Haparanda...
Citera
2011-09-09, 21:04
Medlem
raacos avatar
Det var hämd efter att hans kvinna ville skiljas ,om hon då hittat en ny lirare redan har jag inte hört nåt om, rent och beräknande hämdbegär på henne är den enda förklaringen...ingen psykos har då jag hört talas om heller . och som sagt jag befann mej i en position då så att en hel del tugg dryftades nära mej.. ingen mer står skriven på hans adress å lgh nummer i a f ...om han fått nya kottar efter har jag inga uppgifter på men jag betvivlar det..
Citera
2011-09-09, 22:12
Medlem
raacos avatar
i ovanstående inlägg pratar jag om barna-mördaren.......
Citera
2011-09-09, 22:16
Medlem
raacos avatar
Jag förstår inte din liknelse i övrigt Janne ??? vad har åldern för betydelse i detta inlägg...
Citera
2011-09-23, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raaco
Jag förstår inte din liknelse i övrigt Janne ??? vad har åldern för betydelse i detta inlägg...

Tror jag fick nåt "hjärnsläpp" eller tänkte jag att Gävle är såpass litet att ni "borde" känna varandra - men fan Gävle är trots allt inget litet samhälle - sorry, korkat av mej - berätta mer om barnamördaren - visste övrig familj och så att han var labil? Hade frun lämnat honom redan - hade han "umgänge" eller kom det bara som en blixt från klar himmel...
Måste va ett h-e att leva vidare - som förälder till två - inte bara döda barn - utan MÖRDADE barn - liksom okej Tsunamin fasansfulla tragedier där människor förlorade flera familjemedlemmar, eller alla sina barn - men att ens barn blir MÖRDADE - av den andra föräldern...fy faaaan
Citera
2012-01-02, 19:19
Medlem
Ceasarss avatar
Vad jag har hört så kvävde mannen ihjäl sina barn med en kudde efter att mamman ville skiljas. Efter en si så där 10 år skaffade mamman en ny man och fick nya barn. Ca år 2000 försvann mamman men hittades sedan, efter flera dagars letande, död i ett rum ovanför hissen i lägenhetens trappuppgång, troligen avslutat sitt liv med hjälp av diverse tabletter.
Citera
2012-01-31, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceasars
Vad jag har hört så kvävde mannen ihjäl sina barn med en kudde efter att mamman ville skiljas. Efter en si så där 10 år skaffade mamman en ny man och fick nya barn. Ca år 2000 försvann mamman men hittades sedan, efter flera dagars letande, död i ett rum ovanför hissen i lägenhetens trappuppgång, troligen avslutat sitt liv med hjälp av diverse tabletter.

SÅ...mannen som kvävde barnen har gjort ytterligare barn moderlösa och indirekt är han skyldig till ännu ett mord - fyhelvete snacka psyko!
Citera
2020-10-11, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippan
Jag undrar om någon vet något om mordet på sina 2 barn i Bomhus i Gävle på 80-talet.
Han kvävde dom för att hans fru skulle gå ifrån honom.
Han heter S*en He*bom och lever som inget har hänt.
Mamman till barnen tog livet av sig för flera år sen.
Någon som vet något om det, hittar inget på internet

Mvh Hippan

Vidrigt brott, hur många år fick han? Väldigt konstigt också om det stämmer att han fick behålla jobbet
Citera
2024-11-29, 17:48
Medlem
nidbilds avatar
Snacka om mörkt bagage.
Citera
2025-05-21, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Snacka om mörkt bagage.

Ja, verkligen.
Citera
2025-12-09, 09:24
Medlem
Detta handlar om min mor och halvsyskon. Kändes lite halvskumt att läsa på fb om det.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in