Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-04-23, 19:02
  #37
Medlem
[quote=ftpw]Tror du han skulle berätta att han blivit det för dig och då kränka sig själv och skämmas? Hm hm öh nä exakt varför skulle han göra de?? För de har du/ni lyckas bra med!!! Micke e väl 40+ o då måste ju vissa av er oxå va det?? Då undrar ja om ni sitter i sandlådan på dagarna oxå?? Jösses, lösa rykten skvaller tror ni på allt som står i tidingen oxå?? Oh jo ja känner honom.. Måhända att allt de ni skriver har hänt, varför överhuvudtaget skriva dumt.. Har ni så rent mjöl i påsen själva??
Citera
2012-04-23, 23:10
  #38
Avstängd
Buzz-Aldrins avatar
[quote=Trumf4]
Citat:
Ursprungligen postat av ftpw
Tror du han skulle berätta att han blivit det för dig och då kränka sig själv och skämmas? Hm hm öh nä exakt varför skulle han göra de?? För de har du/ni lyckas bra med!!! Micke e väl 40+ o då måste ju vissa av er oxå va det?? Då undrar ja om ni sitter i sandlådan på dagarna oxå?? Jösses, lösa rykten skvaller tror ni på allt som står i tidingen oxå?? Oh jo ja känner honom.. Måhända att allt de ni skriver har hänt, varför överhuvudtaget skriva dumt.. Har ni så rent mjöl i påsen själva??

Där kan man säga att de fick så de teg!
Citera
2012-04-27, 14:08
  #39
Medlem
Ja o me helt rätt oxå... Man kanske ska välja sina platser där man vill kasta skit på folk.. Visst anonymt här, men ganska fegt
Citera
2012-05-05, 14:08
  #40
Medlem
ja det e sant man kan ju undra om dom själv har rent mjöl i påsen och vad jag fått höra så va det bara skit snack att han skulle ha gjort något fel ja jag har oxå frågat en del som oxå e bekant med honom och jag har inte hört någon säga något dåligt om honom jag själv tror det e ett försök att smuttttttts kasta ha ha ja det finns inget som tyder på något som har sagts om honom stämmer
Citera
2012-05-08, 14:10
  #41
Medlem
Mmm... Känner bara Micke o inte hans vänner.. Så luska eller höra mej för kan ja inte.. Oh därav mitt skrivande.. Hyser stor RESPEKT för honom o han står för sin sak... Mej har inte gjort nåt o skulle han så e ja vuxen nog att inte sprida rykten om han .
Citera
2012-05-08, 15:57
  #42
Medlem
Brmcs avatar
Jag satt på tåget till hufvudstaden för några veckor sedan då en rakad, full och skitsur man påstod sig vara med i BSK. Hade jag läst den här tråden innan hade jag kunnat fråga honom!

Han bröt på finska. var rakad, var från Göteborg och skulle iväg på fest
Citera
2016-06-02, 15:19
  #43
Medlem
Är med i Bad Breed mc stockholm
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback