2019-10-09, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
Målnummer : B1608-19

Har ringt Varbergs Tingsrätt och de har inte hunnit så långt att datum och tid är utsatt för huvudförhandlingen.
Telefon 0340-62 84 00
E-post varbergs.tingsratt@dom.se

Besöksadress

Östra Långgatan 7, 432 40 Varberg

Postadress
Box 121, 432 23 Varberg
Vem vill missa att se Felicia Book åtalad och dömd för grov stöld.

KARMA Anna KARMA

Tack för info, ja det känns som det blir i varberg då. Såg i de handlingar jag fick från varbergs tingsrätt att de begärt något yttrande som skulle vara inlämnat senast 20/11 så kanske blir efter det då. Jag lägger upp bilder här på det jag fick ut från vbg tingsrätt, jag har även begärt ut de gamla domarna från Stockholms tingsrätt men inte fått dem ännu

https://postimg.cc/gallery/1k5o4jc7u/
Citera
2019-10-09, 17:17
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Tack för info, ja det känns som det blir i varberg då. Såg i de handlingar jag fick från varbergs tingsrätt att de begärt något yttrande som skulle vara inlämnat senast 20/11 så kanske blir efter det då. Jag lägger upp bilder här på det jag fick ut från vbg tingsrätt, jag har även begärt ut de gamla domarna från Stockholms tingsrätt men inte fått dem ännu

Vad står det, 185 km/h på 110 väg?!
Försökte hon ta livet av sig?
Senast redigerad av Pripps3.5 2019-10-09 kl. 17:19.
Citera
2019-10-09, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Vad står det, 185 km/h på 110 väg?!
Försökte hon ta livet av sig?

Ena handling angav det samt bot på 4000kr sedan fanns det dom för såväl stöld samt för snatteri i mars månad och fick då frivilligt, med detta i bagaget så är jag tveksam till villkorligt tror mer på fängelse i minst 6 månader
Citera
2019-10-09, 17:40
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Jag misstänker att sagan Book/Toledano tar slut nu.
Hela "happyfamily" är raserat.

Inget produktionsbolag vill ha med folk att göra med den här ryggsäcken.
Försäljning av huset och försörjningsstöd från Sos kommer...

Tragisk historia.
Citera
2019-10-09, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Jag misstänker att sagan Book/Toledano tar slut nu.
Hela "happyfamily" är raserat.

Inget produktionsbolag vill ha med folk att göra med den här ryggsäcken.
Försäljning av huset och försörjningsstöd från Sos kommer...

Tragisk historia.

Men ändå inte oväntat
Citera
2019-10-09, 17:47
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Tack för länk!

Felicia Memetina Yudragul Book 😂

Hon är alltså en återfallsförbrytare som redan tidigare blivit dömd för både snatteri och stöld. Då borde det automatiskt bli fängelse enligt mig.

Men dessvärre blir det nog ytterligare en menlös dom om samhällstjänst. Allt pekar på det då domstolen begär utlåtande ifall det straffet kan utdömas.

Felicia kommer göra som sin bror, och skylla på diverse krämpor för att slippa utföra straffet.

Svensk rättvisa är ett skämt.
Citera
2019-10-09, 18:18
Medlem
HansErics avatar
Citat:

Tack för länk, verkar som de vill ha in yttrande, är det från frivården tro?
Frågade om de kan maila mig när datum blir satt, jo det skulle gå. Så vi får väl maila och även be om bekräftelse att de mailar så fort de utsatt datum.
Citera
2019-10-09, 18:21
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tack för länk!

Felicia Memetina Yudragul Book 😂

Hon är alltså en återfallsförbrytare som redan tidigare blivit dömd för både snatteri och stöld. Då borde det automatiskt bli fängelse enligt mig.

Men dessvärre blir det nog ytterligare en menlös dom om samhällstjänst. Allt pekar på det då domstolen begär utlåtande ifall det straffet kan utdömas.

Felicia kommer göra som sin bror, och skylla på diverse krämpor för att slippa utföra straffet.

Svensk rättvisa är ett skämt.

"Yudragul" låter som någon orchkaraktär från "Sagan om Ringen"...
Citera
2019-10-09, 18:29
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Taggtråd runt huset, larm och kameror är vad som gäller för grannarna. Stackars jävlar...
Citera
2019-10-09, 18:35
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Taggtråd runt huset, larm och kameror är vad som gäller för grannarna. Stackars jävlar...

Tänk när de får läsa PDF-filer med Antonio och Felisia Book's kriminella bakgrund. Hua..Huspriserna sjunker runt världsstjärnas ombyggda kåk.
Citera
2019-10-09, 18:48
Medlem
SmygarBerits avatar
Men är brorsan på hvb hem?
Citera
2019-10-09, 19:39
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Ena handling angav det samt bot på 4000kr sedan fanns det dom för såväl stöld samt för snatteri i mars månad och fick då frivilligt, med detta i bagaget så är jag tveksam till villkorligt tror mer på fängelse i minst 6 månader
Det fetade.

Mars 2012.

Kan det spela roll att det är 7 år sedan? Jag tror också på fängelse denna gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in