Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-09-28, 20:13
  #61
Medlem
Casual-Cultures avatar
Smoketower e fett dyrt iallafall filter mm. Bättre om man hittar en flummig butik som har bra priser men de kan va svårt att hitta beroende på var man bor.
Citera
2017-09-28, 21:01
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Smoketower e fett dyrt iallafall filter mm. Bättre om man hittar en flummig butik som har bra priser men de kan va svårt att hitta beroende på var man bor.

Göteborg! Ja de e sant, kan kika lite på 2a Lång...
Citera
2017-09-28, 21:47
  #63
Medlem
jamesdeans avatar
Vitamoln och Scandinavian Grow Show är iaf två svenska nätbutiker man kan testa om man letar efter alternativ till Smoketower. Vita Moln har funnits i några år nu, medan SGS är ganska nya.
Citera
2018-01-30, 11:40
  #64
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Vitamoln och Scandinavian Grow Show är iaf två svenska nätbutiker man kan testa om man letar efter alternativ till Smoketower. Vita Moln har funnits i några år nu, medan SGS är ganska nya.

Vitamoln tog ju nästan dubbla priset än Smoketower. Den andra butiken har ju inget utbud.
Citera
2018-02-09, 16:03
  #65
Medlem
Smoketowers avatar
Vi jobbar kontinuerligt med att erbjuda Sveriges största och billigaste sortiment. Vi har även lägsta-pris-garanti vilket innebär att vi alltid prismatchar konkurrenternas priser, men det är viktigt att tänka på att frakt, tull/import och eventuella kampanjer inte räknas in i bilden. Därför kan ibland utländska butiker ha lägre priser än oss, men det är värt att tänka på att vi i regel skickar samma dag om ordern lagts innan 16:20 och att det är inrikes vilket avsevärt förkortar leveranstiden. Vi tar alltid åt oss av feedback, så om det finns varor som våra kunder tycker har alldeles för höga priser tar vi givetvis åt oss.
Citera
2018-02-13, 00:28
  #66
Avstängd
För att de har Sveriges absolut bästa kundservice enligt mig.
Har någon enstaka gång fått något som varit pajj eller liknande
De har utan att ens fråga skickat ut nya produkter.

Hatten av för Smoketower! We love you =)
Citera
2019-09-02, 09:36
  #67
Medlem
FetBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
För att de har Sveriges absolut bästa kundservice enligt mig.
Har någon enstaka gång fått något som varit pajj eller liknande
De har utan att ens fråga skickat ut nya produkter.

Hatten av för Smoketower! We love you =)
Tvärtom för mig.

Har beställt för lite drygt 5000kr från smoketower de senaste 2 åren. Senast köpte jag en 79kr adapter som gick sönder efter första användningen.

Kontaktar smoketower för att kolla om jag kan få köpa en ny fraktfritt, och samtidigt slänga på lite mer produkter i ordern. De svarar inte alls på mailet. Efter att ha mailat 4 gånger så svarar Mario på supporten att adaptern inte är ämnad för riggar utan bara bongar. Inget som står nånstans på produktsidan. Han svarar inte ens på min fråga om att köpa den fraktfritt.

Jävligt kortsiktigt tänkande. Tog mina pengar och köpte samma adapter från en annan hemsida (den adaptern gick inte sönder) Kommer aldrig lägga en krona på smoketower igen eftersom de pissar på sina återkommande kunder.
Citera
2019-09-11, 19:43
  #68
Medlem
SkogsBananensHampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetBlunt
Tvärtom för mig.

Har beställt för lite drygt 5000kr från smoketower de senaste 2 åren. Senast köpte jag en 79kr adapter som gick sönder efter första användningen.

Kontaktar smoketower för att kolla om jag kan få köpa en ny fraktfritt, och samtidigt slänga på lite mer produkter i ordern. De svarar inte alls på mailet. Efter att ha mailat 4 gånger så svarar Mario på supporten att adaptern inte är ämnad för riggar utan bara bongar. Inget som står nånstans på produktsidan. Han svarar inte ens på min fråga om att köpa den fraktfritt.

Jävligt kortsiktigt tänkande. Tog mina pengar och köpte samma adapter från en annan hemsida (den adaptern gick inte sönder) Kommer aldrig lägga en krona på smoketower igen eftersom de pissar på sina återkommande kunder.
Jaa dendär jävla adaptern alltså!!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback