Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-20, 16:07
  #1
Medlem
erections avatar
Någon annan än mig som brukar få CEV på lyrica? Har sett en stad byggas upp, massa fraktaler och diskuterat saker med vänner som inte vart i närheten överhuvudtaget bland annat.
Citera
2010-05-21, 01:55
  #2
Medlem
trigger99s avatar
Har en polare som också får CEV av lyrica, så nej, du är inte ensam
Citera
2010-05-21, 07:59
  #3
Medlem
erections avatar
Hmm kan lyrica räknas som en Halllucinogen då? Vad tycker ni?
Citera
2010-05-21, 11:39
  #4
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Hmm kan lyrica räknas som en Halllucinogen då? Vad tycker ni?

There are more to drugs than catagorizing them...

Har aldrig fått några psykedeliska upplevelser av Lyrica, skulle inte själv räkna den som särskilt hallucinogen men vafan - gör som du vill... Har hört folk som vill räkna mephedrone som hallucinogen för att om man tar sjuka mängder så kan man se saker.

Tycker att man ska försöka se till en drogs huvudsakliga russyfte - men även inse att det finns många sidor till en drog, allt är inte bara uppåt eller trippigt...
Citera
2010-05-21, 15:13
  #5
Medlem
erections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
There are more to drugs than catagorizing them...

Har aldrig fått några psykedeliska upplevelser av Lyrica, skulle inte själv räkna den som särskilt hallucinogen men vafan - gör som du vill... Har hört folk som vill räkna mephedrone som hallucinogen för att om man tar sjuka mängder så kan man se saker.

Tycker att man ska försöka se till en drogs huvudsakliga russyfte - men även inse att det finns många sidor till en drog, allt är inte bara uppåt eller trippigt...

True! Man har ju sett en del galna saker när man gått på vaket i några dagar. Som laserstrålar som skjuts iväg från lyckstolparna.
Citera
2010-05-21, 15:46
  #6
Medlem
Spaceys avatar
Lyrica är min enda kärleksdrog, härligt är det som fan to.m. på terapeutiska doser så tkr jag den subtila effekten på aptit och sinnesro är fantastisk. Men jag skulle inte beskriva det som psykedeliskt någonstans inte ens på högre doser (1000mg+).
Citera
2014-08-09, 13:39
  #7
Medlem
Gammal tråd men bumpar den. Har fått starka CEV's på lyrica, t.ex första gången jag tog de. Började med 300mg o fyllde på hela kvällen... Varväl uppe i 1.5-2g och vart så jävla slut att jag var tvungen att vila en stund. Blundade och jag flög över en skog? Öppnade ögonen och såg att jag var kvar i rummet, blundade igen och jag fortsatte flyga. Sen vips landade jag i skogen som såg ut som något hunter spel från 2005, öppnade ögonen gång på gång för att försäkra mig om att jag inte sov. Hörde mina polares röster när dom prata i rummet samtidigt jag gick runt i skogen och berättade allt jag såg. Satt väl så i en kvart sen försvann de o ja fortsatte käka lyrica... Kommer ihåg skogen än idag.
Citera
2017-04-05, 09:04
  #8
Medlem
Drar en thread necromancer här igen.
Jag får helt jävla sjuka CEVs på Lyrica, drog bara i mig 800 mg och när vi skulle lägga oss såg jag saker "spawnas" som rutnät (wireframe, typ som när man ritar i CAD) och det blev en struktur av det som jag bara kan likna med typ anime.
Tjejen har aldrig varit med om det och inte de tre polare jag frågat heller så det är frågan vad det beror på. Jag går på ett antal mediciner så det kanske blir några korsreaktioner där?
Underbart fint är det iaf. Å andra sidan så kan jag knappt gå och ser lite flimmer när jag är i det stadiet så det är väl inte konstigt att man upplever det heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback