Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-20, 21:04
  #13
Medlem
AntiAliass avatar
Om man aldrig har tagit MDMA förut så tycker jag man ska ta det oralt..det ger ett grymt jävla rus ändå.

Om man däremot är väldigt van vid mdma så kan man ju injicera det...jag själv skjöt ca en 0.1a mdma blandat med heroin i en pump en gång och det var trevligt som fan. Men jag har tagit så mycket MDMA genom åren att jag får inte den där kärleks-känslan längre utan det är mest ett allmänt centralstimulerande rus..jag hade lika gärna kunnat ha koks i den pumpen t ex utan att känna någon enorm skillnad.
Citera
2010-05-20, 22:36
  #14
Medlem
Robbadobbs avatar
Ta 1/3 av din orala dos.
Nu har jag aldrig skjutit MDMA själv utan fick detta "tips" av en vän som aldrig äter xtc, han sätter det bara i armvecket då han tar det.

Men för att vara säker kan du gå ner på 1/4.

De flesta jag vet som skjutit xtc och jag vet bara personer som skjutit piller tror jag har aldrig skjutit halvor eller så, de tar pillret som det är och skjuter det.
Men jag kan tänka mej att potensen i kristaller är mycket bättre än dagens xtc i pillerform (9 år sen jag åt dessa tror jag).

Hursomhelst måste jag bara påpeka att detta är en bögdrog, Iv eller inte
__________________
Senast redigerad av Robbadobb 2010-05-20 kl. 22:39.
Citera
2016-08-25, 11:55
  #15
Medlem
sorry för sen bumb, men huur löser jag en blå tärning 150 mg bäst? :P kokar i vatten / löser i citronsyra. tar en 3e del? hjälp miig vill ha kärlek men måste veta hur jag löser de bara

1000tack i förhand
Citera
2016-09-13, 19:05
  #16
Medlem
Spacemodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
sorry för sen bumb, men huur löser jag en blå tärning 150 mg bäst? :P kokar i vatten / löser i citronsyra. tar en 3e del? hjälp miig vill ha kärlek men måste veta hur jag löser de bara

1000tack i förhand
Bättre sent än aldrig men det är inte värt det. Skjöt 250mg bra MDMA kicken var mild (jämfört med 4-mec, bra tjack och många andra stimulanter) tog ca 40 sekunder till fullt rus sedan var det hacka tänder och skaka i hela kroppen. Rätt skönt men det gör sig mycket bättre i magen, kanske helst för att jag undviker att injicera.
Citera
2018-12-07, 12:59
  #17
Medlem
Rikspsykoss avatar
första gången jag tog mdma iv så slog en vän i mig en 0.4g med 2.5 meter vatten med rosa nål, efer ca en meter skrek jag stopp i slowmotion det ekade i skallen på mig, men min vän valde att trycka in hela lösningen på en micro sek. resultatet var att att blev grönt och jag blev medvetslös i ca 45 min och fick kraftiga krampanfall . fy fan hemsk upplevelse
Citera
2019-12-31, 19:38
  #18
Medlem
snabba svar tack!! vad skulle rekommenderas som en dos IV samt hur länge är ruset i jämförelse med oralt.

90- 100mg är det en okej dos eller är det för mycket??? (Viktigast att få svar på den här frågan)

kan tilläggas att en bomb på ca 300mg intogs för ca 2 timmar sen som jag ej känner så mkt jag teodde mig skulle göra
Citera
2020-01-01, 16:01
  #19
Medlem
jokkolikercs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
snabba svar tack!! vad skulle rekommenderas som en dos IV samt hur länge är ruset i jämförelse med oralt.

90- 100mg är det en okej dos eller är det för mycket??? (Viktigast att få svar på den här frågan)

kan tilläggas att en bomb på ca 300mg intogs för ca 2 timmar sen som jag ej känner så mkt jag teodde mig skulle göra
100mg kommer göra susen .

Det är intensivare och kortare när man skjuter det.
Trevlig resa.

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2020-01-02, 05:58
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
100mg kommer göra susen .

Det är intensivare och kortare när man skjuter det.
Trevlig resa.

Fridens liljor
Jokkolikerc

Tja jokko! Tog ett skott på 105mg men hände inte spec mkt mer, kan man mäta %halten med ett ez test eller vad gör dom egentligen? I know Google men du verkar så trevlig så frågar dig istället då jag lär få ett ärligt svar istället för ett svar från säljare som oftast överdriver sina svar om du förstår God morgon och hopas början på nya året har varit bra! Mvh
Citera
2020-01-02, 06:34
  #21
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Tja jokko! Tog ett skott på 105mg men hände inte spec mkt mer, kan man mäta %halten med ett ez test eller vad gör dom egentligen? I know Google men du verkar så trevlig så frågar dig istället då jag lär få ett ärligt svar istället för ett svar från säljare som oftast överdriver sina svar om du förstår God morgon och hopas början på nya året har varit bra! Mvh
ez test funkar bara för att se vilken substans du har.
Citera
2020-01-02, 07:16
  #22
Medlem
Jaha tänkte om de funkade som på Amerikanska program där färgen verkar kunna ge en hint om hur starkt det är, gäller då oftast meth fast det kanske inte ens är så kallade ez test de använder. Så man kan alltså se om det t.ex är meta i en ecstasy tablett? Alltså visa både mdma och meta som tyvärr inte verkar vara så ovanligt..? Tack för svar och god morgon
Citera
2020-01-03, 00:13
  #23
Medlem
jokkolikercs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Tja jokko! Tog ett skott på 105mg men hände inte spec mkt mer, kan man mäta %halten med ett ez test eller vad gör dom egentligen? I know Google men du verkar så trevlig så frågar dig istället då jag lär få ett ärligt svar istället för ett svar från säljare som oftast överdriver sina svar om du förstår God morgon och hopas början på nya året har varit bra! Mvh

Fasen va segt vännen !
Antagligen en sämre sort MDMA

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2020-01-03, 02:32
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Jaha tänkte om de funkade som på Amerikanska program där färgen verkar kunna ge en hint om hur starkt det är, gäller då oftast meth fast det kanske inte ens är så kallade ez test de använder. Så man kan alltså se om det t.ex är meta i en ecstasy tablett? Alltså visa både mdma och meta som tyvärr inte verkar vara så ovanligt..? Tack för svar och god morgon

Ez test kan mäta styrkan eller om det var renheten på ett ungefär men inte mäta exakt procent. Färgen på vätskan blir mörkare ju starkare det är. Från gult till brunt. Gjorde ett för tre veckor sedan

https://smoketower.com/ez-test-mdma-purity-se.html
__________________
Senast redigerad av Chooba 2020-01-03 kl. 02:35.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback