2004-04-07, 12:54
Medlem
XSSs avatar
Hallå!

Igårkväll fick jag något redigt skumt, jag blir yr så fort jag rör på mig eller vrider huvudet snabbare än jättesakta, trodde det skulle gå över men icke då, vaknade upp och blev genast lite snurrig när jag satte mig upp, dock lite mildare idag än igår.

Går det riktigt illa som igår så blir jag illamående och svettas som en gris, idag höll jag på att ramla omkull när jag böjde mig ner för att plocka upp posten, några bra idéer?
Citera
2004-04-07, 13:02
Medlem
ssXs avatar
Klen e du !!! =D
Citera
2004-04-08, 13:36
Medlem
Gabrielswes avatar
Kristallsjuka...

...eller Godartad lägeyrsel låter det nästan som, jag drabbades av det för någon månad sedan.

http://www.yrsel.com/temporary/anfallsyrsel.html
Citera
2004-04-08, 14:42
Moderator
Ruskigbusss avatar
Blodbrist kanske?
Eller något vaj på balansorganen i öronen.

Läge att besöka pillertrillaren i allafall. Något skall de väl kunna ...
Citera
2004-04-08, 17:38
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Jag har fått balansen ur spel vid två tre tillfällen, men det har varit efter typ förkylningar.
Citera
2004-04-08, 19:16
Medlem
scratchys avatar
Lågt blodtryck?
Citera
2004-04-20, 22:51
Medlem
XSSs avatar
Oj oj....har totalt glömt denna tråd.

Jag har en gissning på vad det var, mild nikotinförgiftning, ni ser jag hade precis slutat röka och min kusin (ssx) kom på besök och jag 'lånade' snus av han, det blev väldigt mycket snus i slutändan så jag tror nog det var det.

Ehehe, kvacksalvaren har jag fortfarande inte besökt för en sådan trivial sak som att inte kunna förflytta sig =)
Citera
2004-04-20, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XSS
Hallå!

Igårkväll fick jag något redigt skumt, jag blir yr så fort jag rör på mig eller vrider huvudet snabbare än jättesakta, trodde det skulle gå över men icke då, vaknade upp och blev genast lite snurrig när jag satte mig upp, dock lite mildare idag än igår.

Går det riktigt illa som igår så blir jag illamående och svettas som en gris, idag höll jag på att ramla omkull när jag böjde mig ner för att plocka upp posten, några bra idéer?

virus på balansnerven...har haft det 2 ggr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in