Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-19, 01:18
Bannlyst
Tjena

Använder iMac, kör OSX som alla andra jävlar, Facebook har alltid fungerat hur bra som helst, började bootcampa lite, och FAcebook fungerade även där. Efter det har det aldrig vart någora problem, inte på månader. MEN nu har det hänt något - jag kan inte logga in mer på OSX, bara i Bootcamp och på min iPhone... Vad i helvete...

!Kontot ej tillgängligt
Ditt konto är inte tillgängligt för tillfället på grund av webbplatsunderhåll. Det bör vara tillgängligt igen inom några timmar. Vi ber om ursäkt för olägenheten.!

Det har varit så här nu i 3-4 dagar, tänker inte acceptera att det är så här längre.

mina specs:
iMac 27" 3.06ghz
Safari 4
Adium UTAN Facebook inloggat.
Inga konstiga annorlunda instaällningar som är ändrade i Safari inställningar.
Citera
2010-05-19, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Limpfittz
Tjena

Använder iMac, kör OSX som alla andra jävlar, Facebook har alltid fungerat hur bra som helst, började bootcampa lite, och FAcebook fungerade även där. Efter det har det aldrig vart någora problem, inte på månader. MEN nu har det hänt något - jag kan inte logga in mer på OSX, bara i Bootcamp och på min iPhone... Vad i helvete...

!Kontot ej tillgängligt
Ditt konto är inte tillgängligt för tillfället på grund av webbplatsunderhåll. Det bör vara tillgängligt igen inom några timmar. Vi ber om ursäkt för olägenheten.!

Det har varit så här nu i 3-4 dagar, tänker inte acceptera att det är så här längre.

mina specs:
iMac 27" 3.06ghz
Safari 4
Adium UTAN Facebook inloggat.
Inga konstiga annorlunda instaällningar som är ändrade i Safari inställningar.

Rensade Cashe i inställningar på Safari - och sen fungerade det. Hoppas jag hjälpte någon annan som har samma problem åtminstone, så var inte tråden HELT i onödan
Citera
2010-05-19, 08:33
Medlem
qetuRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpfittz
Rensade Cashe i inställningar på Safari - och sen fungerade det. Hoppas jag hjälpte någon annan som har samma problem åtminstone, så var inte tråden HELT i onödan

Jag ser det mest som erfarenhet för dej, så att du slipper skapa forumtråd nästa gång utan vet att man kan rensa chache. I IT-säkerhet också.. :P

Citera
2010-05-19, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qetuR
Jag ser det mest som erfarenhet för dej, så att du slipper skapa forumtråd nästa gång utan vet att man kan rensa chache. I IT-säkerhet också.. :P

Har googlat runt på det som tusan, läst flera gånger att det inte hjälpte att rensa cashe. Men så gjorde jag det kort efter jag skapat tråden, och voila. Jag är inte helt döfödd, trots att jag skapade en tråd, som jag hittade svar på av en olyckhändelse någara minuter på, senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in