Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-07-09, 02:49
  #229
Medlem
UrSVensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskebertil
Vad blir det av er hjärntvättade Palestinasjalar när ni blir stora ? Det är ju inte ofta man ser stenkastare i 50-års åldern !!

Det är för att de är maskerade som du inte ser att de är 50...och också därför de inte längre orkar kasta lika långt....
Dom växer väl upp helt enkelt och genom sina rötter fortsätter att vara revolutionära,så dom röstar på V....antar jag...(om dom inte får jobb inom media och fortsätter kasta sten genom att "rapportera" hur de "kommit över intern info" om något....)
Citera
2017-08-15, 00:36
  #230
Medlem
Förlåt för att jag tar upp en gammal tråd nu, mer än tio år gammal. Men lyssna på mig, detta är ganska intressant.

Jag var med under den här "gatufesten" 2004. På den tiden så var jag kommunist, om än väldigt ung(13-17 år). Efter det här inträffade så blev jag mer och mer skeptisk till den ideologin. Jag såg hur folk betedde sig. Hade sönder rutor, klottrade på fasade/fönster och media rapporterar endast om ett 10-tal förstörda rutor. Jag hade turen att komma undan den kvällen. Men jag minns det väldigt starkt, trots att jag var så ung.

Det här är det tillfället i mitt liv som jag bestämde mig för att jag inte alls var vänster utan i själva verket nationalist (även om jag inte kallade mig det på säkert tio år till).

Jag är numera mycket väl medveten om vad expo och liknande hatorganisationer (som förmodligen samarbetar med dessa tidningar) har för resurser gällande läckande av ip-addresser osv, därför vill jag inte länka till artiklar här direkt pga risk att bli outad. Men det är bara att söka själva (tex Reclaim the city 2004 eller reclaim the city karlaplan). Jag kan ju säga så att det var en stor jävla lögn att det var högerextrema som krossade rutorna. Det var reclaim/antifa/AFA/vad-ni-nu-vill-kalla-det som var på "musikfestivalen" som gjorde det. Jag såg det med egna ögon, jag sprang ifrån polisen med dem. Det var kul på den tiden, men jag var för ung för att förstå. Dock så sådde det ett frö i min hjärna, som idag har växt till ett majestätiskt träd.

Tro vad ni vill, men det är i alla fall värt för mig att lägga till detta i denna uråldriga tråd, då jag spenderat ett par timmar på att söka information om detta nu, och jag skrattar ihjäl mig ang de artiklar jag läst. Det är ren jävla lögn.

Därav så tycker jag att vi ska låta dem hålla på så här. Det är bra för oss som tror på Sverige och på något gott. De gräver sina egna gravar.
Det här var ren barbari, för att citera Reinfeldt något frikostligt.
Låt dem köra med sitt vänstervåld så vinner vi i nästa val.

Tack för mig.
__________________
Senast redigerad av clonezone 2017-08-15 kl. 00:39.
Citera
2017-08-15, 00:39
  #231
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clonezone
Förlåt för att jag tar upp en gammal tråd nu, mer än tio år gammal. Men lyssna på mig, detta är ganska intressant.

Jag var med under den här "gatufesten" 1 maj 2004. På den tiden så var jag kommunist, om än väldigt ung(13-17 år). Efter det här inträffade så blev jag mer och mer skeptisk till den ideologin. Jag såg hur folk betedde sig. Hade sönder rutor, klottrade på fasade/fönster och media rapporterar endast om ett 10-tal förstörda rutor. Jag hade turen att komma undan den kvällen. Men jag minns det väldigt starkt, trots att jag var så ung.

Det här är det tillfället i mitt liv som jag bestämde mig för att jag inte alls var vänster utan i själva verket nationalist (även om jag inte kallade mig det på säkert tio år till).

Jag är numera mycket väl medveten om vad expo och liknande hatorganisationer (som förmodligen samarbetar med dessa tidningar) har för resurser gällande läckande av ip-addresser osv, därför vill jag inte länka till artiklar här direkt pga risk att bli outad. Men det är bara att söka själva (tex Reclaim the city 2004 eller reclaim the city karlaplan). Jag kan ju säga så att det var en stor jävla lögn att det var högerextrema som krossade rutorna. Det var reclaim/antifa/AFA/vad-ni-nu-vill-kalla-det som var på "musikfestivalen" som gjorde det. Jag såg det med egna ögon, jag sprang ifrån polisen med dem. Det var kul på den tiden, men jag var för ung för att förstå. Dock så sådde det ett frö i min hjärna, som idag har växt till ett majestätiskt träd.

Tro vad ni vill, men det är i alla fall värt för mig att lägga till detta i denna uråldriga tråd, då jag spenderat ett par timmar på att söka information om detta nu, och jag skrattar ihjäl mig ang de artiklar jag läst. Det är ren jävla lögn.

Därav så tycker jag att vi ska låta dem hålla på så här. Det är bra för oss som tror på Sverige och på något gott. De gräver sina egna gravar.
Det här var ren barbari, för att citera Reinfeldt något frikostligt.
Låt dem köra med sitt vänstervåld så vinner vi i nästa val.

Tack för mig.

Vafan var det för nått ens?
En musikfestival?
Citera
2017-08-15, 00:40
  #232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Vafan var det för nått ens?
En musikfestival?

Jag skrev faktiskt gatufest, det var så det kallades. Men ja, det annonserades som någon slags musikfestival/gatufest på den tiden.
Citera
2017-08-15, 01:10
  #233
Medlem
oshin.cantwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clonezone
Jag är numera mycket väl medveten om vad expo och liknande hatorganisationer (som förmodligen samarbetar med dessa tidningar) har för resurser gällande läckande av ip-addresser osv, därför vill jag inte länka till artiklar här direkt pga risk att bli outad. Men det är bara att söka själva (tex Reclaim the city 2004 eller reclaim the city karlaplan). Jag kan ju säga så att det var en stor jävla lögn att det var högerextrema som krossade rutorna. Det var reclaim/antifa/AFA/vad-ni-nu-vill-kalla-det som var på "musikfestivalen" som gjorde det. Jag såg det med egna ögon,

Vi tror dig. https://www.youtube.com/watch?v=NBAnvsYG0_E
Citera
2017-08-15, 01:13
  #234
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clonezone
Jag skrev faktiskt gatufest, det var så det kallades. Men ja, det annonserades som någon slags musikfestival/gatufest på den tiden.

Såg videon länkad av användaren ovan haha ser fan fett kul ut.
Synd att de inte finns kvar vill också springa runt och göra kaos på stan.
Citera
2017-08-15, 09:35
  #235
Medlem
Kan nog vara bra för framtiden om hashpundare, klottrare och EXPO:s fotsoldater får bedriva lite vandalism. Helst då på Södermalm och det är nog där de trivs bäst.
Kostar samhället minimalt jämfört med aktivisternas utlänningsimport.

Folk i allmännhet har tröttnat på extremismen i tidningar, radio och TV, mättnadsgränsen är nådd.
Lite extra globalistkravaller hjälper bara till att få folk tänka vidare.
Rossanna Dinamarka är också en stor tillgång för oss som vill ha Sverige kvar.

1999 när den amerikanska företeelsen "reclaim the street" kom till Sverige ansågs det radikalt och ungdomligt. Idag är det gamla gubbar och kärringar från den tiden som uppviglar och drömmer sig tillbaka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback